WRC in Nederland

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Franed rally » di okt 26, 2010 17:39

het is ook mogelijk om ze van 30km te krijgen op papier. Maar zodra je moet toestemming vragen aan alle de aanwonende het is andere koek
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor briljant » di okt 26, 2010 17:42

jij snapt hoe het werkt Laurent
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor WRC fan » di okt 26, 2010 17:45

Precies en dan ben je gelijk bij de kern van het probleem.
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

Berichtdoor Jan Willem » di okt 26, 2010 18:24

Worden omwonenden om toestemming gevraagd, of de gemeente? Ik heb de brieven van de organisatie eigenlijk nooit goed gelezen, maar het lijkt meer een mededeling dan een vraag om toestemming.
Hoe dan ook zal het lastig zijn om zoiets te organiseren in regeltjesland, maar ik vind het WRC prima zoals het nu is. Binnen NL hebben we wel wat leuke omgevingen met leuke proeven, maar vergeleken met het buitenland stelt dat naar mijn mening weinig voor.
Avatar gebruiker
Jan Willem
 
Berichten: 565
Geregistreerd: zo sep 28, 2008 20:21
Woonplaats: Leiden

Berichtdoor Wout de Klerk » di okt 26, 2010 18:46

Qua proeven valt er echt wel iets moois te maken in Nederland, maar probeer alle organisaties maar op 1 lijn te krijgen, en dan lijkt het overleg tussen de Nederlandse organisaties mij nog het kleinste obstakel, en die is al GROOT!
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor Armand » di okt 26, 2010 20:30

Kennen jullie dat nummertje van Aerosmith. Het gaat als volgt:
dream on, dream on, dream on...

Ik denk dat het draagvlak en de expertise om een soortgelijke wedstrijd te organiseren ontbreekt in Nederland
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Peer » di okt 26, 2010 21:44

Ik heb ooit bij alle (oudere) Nederlandse rallies in de keuken mogen kijken en bij diverse EK en WK en geloof me aan professionaliteit van de organisatoren zal het niet liggen. Het zal misschien niet meteen de meest professionele rally zijn maar zeker ook niet de slechtste.
Met medewerking van de instanties moeten proeven ook te vinden zijn, die medewerking van instanties kon echter wel eens een probleem worden. Echter het pak geld dat nodig is, gaat waarschijnlijk ieders inschattings vermogen te boven en dan nog het grootste probleem.
De FIA vindt nu al dat er teveel rallies zijn in Europa dus zal alleen genegen zijn een nieuwe rally in Europa een kans te geven als de proeven goed en gegarandeerd zijn, het geld op tafel ligt en er super professionele organisatie opstaat.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor Armand » di okt 26, 2010 23:15

het geld op tafel ligt en er super professionele organisatie opstaat.


Daar heb je gelijk het kip en het ei
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten