Weer ongeval in de rallysport

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ExTaxi » ma okt 28, 2013 23:04

Beste mede rally-liefhebbers,

Recentelijk hebben jullie gezien dat de media ook dit forum gebruikt om hun informatie vandaan te halen. Nu gaat het hier om een ongeval waar geen dode is gevallen, dus de media zal hier wel geen aandacht aan besteden, maar advies, ga hier niet de details spuien. De nieuwsgierigheid (die mij niet vreemd is) helpt hier echt niet bij. En hebben jullie wel eens nagedacht dat er hier voornamelijk rally-liefhebbers komen? En ze dus een passie met je delen in plaats van je 'tegenstander" zijn? Relax!!
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor MartijnB » di okt 29, 2013 0:01

+1 Dick


Ik had het laatst inderdaad ook al aangegeven.

Maar er blijven ook op facebook steeds een paar drama queens die elke keer maar weer overal posten dat er weer iets gebeurt is.
Tot in het verre buitenland aan toe.

Vaak zelfs door officials die dat soort berichten ook werkelijk waar overal maar te grabbel posten. En het dan ook raar vinden dat de media die berichtgevingen overal vind.

Met de komst van het digitale tijdperk word de weg ergens heen een stuk korter. Maar ook de weg om maar klakkeloos dingen overal te posten.

Ikzelf heb er ook wel eens last van gehad. Je post iets met letters. waar je zelf een bepaald idee bij hebt.
Maar een ander kan dit totaal verkeerd opvatten.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Berichtdoor borbase » di okt 29, 2013 0:05

h de reus schreef:wat een galgen opmerking is dit nu weer "daar heb ik wat aan" er liggen mensen in het ziekenhuis, ondergaan operaties en jij hebt er iets aan om dit te weten, sorry hoor hier kan ikniet bij
lezen is ook een vak
borbase
 
Berichten: 371
Geregistreerd: vr jul 27, 2007 18:11
Woonplaats: geldrop

Berichtdoor MACrallyofficial » di okt 29, 2013 6:53

Ik wens de betrokkenen een spoedig en volledig herstel toe.
MACrallyofficial
 
Berichten: 14
Geregistreerd: do jul 09, 2009 16:30
Woonplaats: Heelsum

Berichtdoor Collin » di okt 29, 2013 12:39

borbase schreef:
Collin schreef:
borbase schreef:
TWENGELTJE schreef:Dat ga je dus hier niet vertellen
waarom niet ze spelen zelf met een risico


Gewoon zelf zoeken ;-)

Gaan we weer is toch een forum waar je alles deelt of zijn het egoisten hier


Knipoog was bedoeld naar een ander topic waar jij een soortgelijke opmerking maakte...vandaar
Avatar gebruiker
Collin
 
Berichten: 341
Geregistreerd: wo mei 02, 2007 18:12
Woonplaats: Dinteloord

Berichtdoor Biturbo » di okt 29, 2013 13:11

Niet om het één of ander, maar inmiddels lijkt dit wel een ongelukken aanmeldtopic te worden. Maak je het de media niet heel erg makkelijk door in een al 8 pagina's tellend topic over ongelukken te maken? Iets met de kat op het spek binden door alle info kant en klaar aan te bieden... :roll:
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Aeolus » di okt 29, 2013 13:32

Biturbo schreef:Niet om het één of ander, maar inmiddels lijkt dit wel een ongelukken aanmeldtopic te worden. Maak je het de media niet heel erg makkelijk door in een al 8 pagina's tellend topic over ongelukken te maken? Iets met de kat op het spek binden door alle info kant en klaar aan te bieden... :roll:



Sluit ik me bij aan

Amen!

Is het forum/topic overigens nog afgsloten voor buitenstaanders?
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Arjan19 » di okt 29, 2013 15:20

nee, dit topic is gewoon open.

Holkers, kun je dit regelen?
Arjan19
 
Berichten: 382
Geregistreerd: za sep 16, 2006 12:12
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Holkers » di okt 29, 2013 16:30

Moeten we dan maar de gevaren van deze sport wegwuiven? Als je vorige week de site van de Condroz opzocht, was het 1ste wat je zag een gele C2 hoog in de bomen vliegen met het onderschrift dat het een gevaarlijke sport is. Dit topic is net zo'n toevoeging, het gevaar (de negatieve kant) van de sport belichten want die gaat (helaas) hand in hand met de mooie dingen die de sport laat zien.

Dat er een discussie ontstaat over wie, waarom en waar dat te zien is, tsja, daar is het een forum voor.

Verplaatsen naar het off-topic deel van de Amsterdam sprint en de Hellendoorn rally waren op verzoek van personen die hun teksten in berichten in de media terugzagen zonder wederhoor. Dat zie ik hier niet, dus is dat geen reden om het te verplaatsen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor ZZR Fan » di okt 29, 2013 18:08

Media komen toch wel achter ongelukken. Daar heeft een topic als deze geen enkele invloed op.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor Peer » di okt 29, 2013 21:48

Beetje extra info voor de media dan.

Voor diegenen die denken dat rallysport gevaarlijk is, onderzoek eens hoeveel sportvissers er elk jaar verdrinken.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor Aeolus » di okt 29, 2013 22:01

Peer schreef:Beetje extra info voor de media dan.

Voor diegenen die denken dat rallysport gevaarlijk is, onderzoek eens hoeveel sportvissers er elk jaar verdrinken.


Had laatst nog twee haken in mn vingers! 1 links en 1 rechts!

Had ik niet in Hellendoorn ........ :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor MartijnB » wo okt 30, 2013 10:03

Holkers


Misschien kan gewoon het hele forum dicht voor niet geregisteerden.
En enige regelgeving in de registratie.

Wat over het algemeen vrij normaal is voor een forum.
En waar een forum ook voor is bedoeld.

(Vissers die verdrinken verkoopt overigens niet in de media.)
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Berichtdoor Holkers » wo okt 30, 2013 10:45

Ik ken geen forum waar je nooit op kan komen zonder te registreren. Een forum is een open plek waar iedereen over onderwerpen kunnen praten. Open en Iedereen zijn sleutelwoorden.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Oeteldonkie » wo okt 30, 2013 11:44

Holkers schreef:Ik ken geen forum waar je nooit op kan komen zonder te registreren. Een forum is een open plek waar iedereen over onderwerpen kunnen praten. Open en Iedereen zijn sleutelwoorden.


Open en iedereen zijn sleutelwoorden die je er dan zelf aan gegeven hebt naar mijn mening. Deze woorden hebben niets met het een forum zelf te maken.
Een forum is: "Een website waar over een bepaalde zaak kan worden gediscussieerd".

of dit nu een gesloten of vrij te betreden plek op het internet is, dat is aan de admins van het betreffende forum.

Het zou voor sommige zaken naar mijn mening beter zijn om deze verborgen te houden voor niet geregistreerde leden. Zo houd je ook beter inzichtelijk wie er mogelijk mee lezen.

Rest my case.
Rick.
Oeteldonkie
 
Berichten: 84
Geregistreerd: do apr 08, 2010 14:57
Woonplaats: Hardenberg

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast