Hey,
Inderdaad nou je het zegt dit was mezelf nog geen eens opgevallen,
Dus dit zou inderdaad wel eens een test sessie in of om Wintelre kunnen zijn!
Betreft Noortje daar mis ik helaas nog een kaartje van, van Piet en Arjen heb ik ze wel
Gaat dan om de serie die in 2010 uitgegeven is met alle 3 een fotoshot van de Hellendoorn rally 2009.
Ik heb ze dus van Piet en Arjen maar Noortje ontbreekt dus helaas nog!
Gaat om de kaart met het kleine plaatje rechtsonder met de EVO X van Noortje

Dat is dus degene die helaas ontbreekt en ik zeer graag zou willen hebben
Aangezien jij bij het team zit zou je dit dan nog voor me na kunnen vragen of ze nog beschikbaar zijn of dat Noortje er toevallig zelf nog 1tje heeft liggen??
Natuurlijk in ieder geval bedankt voor je tip betreft de Hoof kaart!!
WILS SPORT schreef:ferry-opc schreef:RIJDERS: Piet van Hoof & Joost Verbeek - Mitsubishi Lancer EVO IV /
zoek ik naar jaartal en rally
De kaart is zo ie zo uit 2002 of 2003, Maar de rallyschild en sponsors zijn weg gephotospod dus lastig te vinden zo,
Ik denk wel dat het een Belgisch rally evenement is, Maar welke heeft hij daar in 2002 of 2003 gereden (met nr.4)
Bedankt, ...........Greets Ferry, ...
Ferry,
Het lijkt er op dat Piet geen rallyoverall draagt. En in die tijd was het nog normaal om verschillende stickers van sponsors van het evenement op je auto te rijden. Ik denk dus dat deze kaart niet tijdens een rally gemaakt is, maar gewoon ergens op een gravelpad in of om Wintelre. Toen Noortje's evo X klaar was hebben we op dezelfde manier foto's gemaakt ter promotie op een stuk zandpad wat nu in KP Wintelre zit. Maar ik was er niet bij, dus weet het niet zeker.[/quote]