NL & BE Rallyteam Fotokaarten / Postkaarten website

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

NL & BE Rallyteam Fotokaarten / Postkaarten website

Berichtdoor ferry-opc » zo sep 06, 2015 22:44

Hallo allemaal,

Ik ben hier al een aantal jaar actief op dit forum,
En zoals enkele van jullie wel weten ben ik een verzamelaar van rally memorabilia (kaarten, stickers, posters, folders, persmateriaal, programma's, ...)
De hoofdmoot in de collectie is mijn rallyteam postkaarten/fotokaarten verzameling.
Ik ben hier ook altijd naar opzoek tijdens de rally's op de service en via de websites van de teams.

Nou word er best heel veel van dit soort spul uitgegeven,
En blijft de collectie maar groeien (gelukkig maar)
Maar toch duiken er altijd weer dingen op die ik niet heb of niet heb weten te bemachtigen.
Dus mijn vraag is zijn er hier toevallig mensen die deze kaarten of andere rally memorabilia hebben liggen,
En er niets mee doen, willen ruilen of tegen een ander soort van vergoeding van de hand willen doen??
Dan hoor ik dat natuurlijk zeer graag van jullie :)
Alles is welkom dus heb je wat neem dan gerust contact met me op via dit topic of een PB

Ik heb nu overigens sinds ruim een jaar een eigen website waar een deel van de verzameling is op te zien,
Dit is de site: http://www.rallysports-collection.net
Neem gerust eens een kijkje als je het interessant vind :wink:

Bij deze natuurlijk alvast hartelijk bedankt en hoop op enkele leuke reacties en verzameling uitbreidingen.


Greets Ferry, ...
Laatst bijgewerkt door ferry-opc op wo feb 17, 2016 23:48, in totaal 1 keer bewerkt.
ferry-opc
 
Berichten: 110
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 15:44

Re: Rallyteam Fotokaarten / Postkaarten etc. gevraagd/gezoch

Berichtdoor ferry-opc » vr sep 18, 2015 18:23

Ik kan helaas niet aanwezig zijn dit jaar in Hellendoorn,
Dus ik heb even een vraag voor de bezoekers van de rally en degene die op de service komen.

Op de facebook pagina van Kevin van Deijne staat dat hij speciaal voor deze rally kaarten en posters heeft laten maken,
Nu ben ik zelf zoals sommige hier wel weten een groot verzamelaar van rallyteam kaarten, stickers en posters.
Dus ik wil deze natuurlijk graag aan mijn collectie toevoegen!!
Dus nu mijn vraag, zou er iemand zo vriendelijk willen zijn voor mij om deze kaart en poster bij Kevin op de servicestand te halen,
Of als ze er niet liggen het willen vragen aan de monteurs (zoals dat ook op facebook vermeld staat)
Bij deze natuurlijk alvast hartelijk dank voor degene die mij hierbij wil helpen :)

....en mocht je bij andere teams ook nog spul zien liggen, mag dat natuurlijk ook zeker zeer graag mee genomen worden!!

Een kleine vergoeding of iets voor de hulp komen we vast wel uit :wink:

De foto van Kevins facebook:

Afbeelding


Nogmaals bedankt en heel veel plezier voor de mensen die gaan vanavond en morgen, ............Greets Ferry, ...
ferry-opc
 
Berichten: 110
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 15:44

Re: Rallyteam Fotokaarten / Postkaarten etc. gevraagd/gezoch

Berichtdoor lennart26 » vr sep 18, 2015 23:46

ferry-opc schreef:Ik kan helaas niet aanwezig zijn dit jaar in Hellendoorn,
Dus ik heb even een vraag voor de bezoekers van de rally en degene die op de service komen.

Op de facebook pagina van Kevin van Deijne staat dat hij speciaal voor deze rally kaarten en posters heeft laten maken,
Nu ben ik zelf zoals sommige hier wel weten een groot verzamelaar van rallyteam kaarten, stickers en posters.
Dus ik wil deze natuurlijk graag aan mijn collectie toevoegen!!
Dus nu mijn vraag, zou er iemand zo vriendelijk willen zijn voor mij om deze kaart en poster bij Kevin op de servicestand te halen,
Of als ze er niet liggen het willen vragen aan de monteurs (zoals dat ook op facebook vermeld staat)
Bij deze natuurlijk alvast hartelijk dank voor degene die mij hierbij wil helpen :)

....en mocht je bij andere teams ook nog spul zien liggen, mag dat natuurlijk ook zeker zeer graag mee genomen worden!!

Een kleine vergoeding of iets voor de hulp komen we vast wel uit :wink:

De foto van Kevins facebook:

Afbeelding


Nogmaals bedankt en heel veel plezier voor de mensen die gaan vanavond en morgen, ............Greets Ferry, ...



zou het morgen voor je mee nemen en dan hebben we het via pb wel even over hoe het bij je komt
lennart26
 
Berichten: 2
Geregistreerd: zo sep 13, 2015 21:37

Re: Rallyteam Fotokaarten / Postkaarten etc. gevraagd/gezoch

Berichtdoor ferry-opc » za sep 19, 2015 12:26

Super bedankt Lennart!! :)
Top dat je het voor me mee wilt nemen!!
Via een pb is een puik plan, ik hoor het wel van je dan via een pb :wink:
ferry-opc
 
Berichten: 110
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 15:44

Re: NL & BE Rallyteam Fotokaarten / Postkaarten website

Berichtdoor ferry-opc » wo feb 17, 2016 23:51

Mijn site heeft weer een update gehad met nieuwe NL & BE kaarten!!
check @ http://www.rallysports-collection.net onder het kopje news
Ook is er nu een Photobucket link toegevoegd waar alle overige landen team kaarten opstaan.

Hoop dat jullie het weer leuk vinden om te bekijken,
En mochten er weer mensen zijn die kaarten hebben die niet op mijn website staan, dan hoor ik dat natuurlijk weer zeer graag :D
Ook andere rally memorabilia is natuurlijk van harte welkom!

Greets Ferry, ...
ferry-opc
 
Berichten: 110
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 15:44


Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron