Hehe, niet te zuinig.
Dat is niet toevallig van hetzelfde bedrijf als wat toen die de echte RC replica heeft gemaakt die een paar jaar terug aan de Paradigit-VIPs werden uitgedeeld?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan schreef:Armand schreef:Goede naam ook. Zal Walter blij mee zijn... creatief gevonden hoor...
Nog zo één: Wat dacht je van de slogan die hierboven ergens te lezen is?
Bart je hebt een PB...
dalenbart schreef:@ Armand:
Jij vraagt je af wat mensen willen bereiken met een website te maken van hun hobby.Dat jij dit jammer vind is jammer maar helaas voor jou. Volgens mij is iedereen die hier een website heeft in feite bezig met zijn hobby want er zijn weinig/geen die alleen van hun foto's en video's kunnen leven.
Armand schreef:Betekend waarschijnlijk dat je geen tijd hebt om op straat rottigheid uit te halen, dus ik juich het alleen maar toe.
tiemen schreef:Armand schreef:Betekend waarschijnlijk dat je geen tijd hebt om op straat rottigheid uit te halen, dus ik juich het alleen maar toe.
Moet ik nog meer zeggen
Deze opmerking is nu typisch iets waar ik mij wel aan stoor. Waarom toch altijd dat cynisme, je kon wel college hebben gehad van Maarten van Rossem
Wat voegt deze opmerking nu toe? Juist ja, alleen maar paternalistisch gedrag!
ALS ik me er niet aan stoorde, zou ik niet reageren.
Dus ja, ik stoor mij er helaas aan, en geef als tip aan Bart om dit niet te doen, misschien is dat voor hem makkelijk dan voor mij.
Volgens mij is het niet zo moeilijk om af en toe een beetje vriendelijk te zijn. Schijnbaar is dit voor jou lastig, te zien aan je posten.
Je zou je posten eens moeten nalezen, vervolgens eens reflecteren, en dan zie je misschien ook wat ik bedoel.
Laat andere mensen in hun waarde, niet iedereen is zo goed als jij zelf denkt te zijn.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast