Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:In iedergeval heeft de LG Almere Rally ook in de Telegraaf gestaan, weet niet of dit bij andere rally's ook was. Hellendoorn lijkt me wel.
official No. 27768 schreef:lijkt me idd goed dat er weer veel rally op TV en ook in de kranten komt.
ik las vorig jaar maar één klein stukje in de metro over rally's en verder alleen maar in regionale kranten, hopelijk wordt dat dit jaar meer maar dat hangt ook van de uitgevers af enzo,.....of het moet een negatief bericht zijnwant dan schrijft iedereen er over.
in de Telegraaf zelfs 2x de GTRofficial No. 27768 schreef:John schreef:In iedergeval heeft de LG Almere Rally ook in de Telegraaf gestaan, weet niet of dit bij andere rally's ook was. Hellendoorn lijkt me wel.
oh,....dat heb ik dan gemist
GTR staat wel altijd in de twentsche courant / AD maar in de lokale bijlage meestal.
laten we iig hopen en ook aan bijdragen dat de sport veel !positieve! media aandacht krijgt
official No. 27768 schreef:TV oost mist hierin volgens mij wel iets, zowel bij de GTR als bij de Euregio. Het is notabene voor de deur dus een special in de middag of s'avonds lijkt me best publieks trekkend.
briljant schreef:TV oost laat meestal wel wat zien van beide rally's, dus wel opletten![]()
Mark Verhoeven schreef:Was idd. O.K.! Totdat ik bij de laatste break niet meer de rust had om voor de TV te blijven zitten... Ben toen maar weer aan het werk gegaan...
Ik had 'm opgenomen, dus geen reclame voor mij.
Mark Verhoeven schreef:Ik mis ook ALTIJD de WRC uitzendingen en dat programma op Discovery achter de schermen van het WRC heb ik ook nog niet gezien...
Wolter schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik mis ook ALTIJD de WRC uitzendingen en dat programma op Discovery achter de schermen van het WRC heb ik ook nog niet gezien...
Zondagmiddag is altijd de herhaling daarvan. Uit m'n hoofd om 15.00 uur
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten