Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jun 20, 2004 8:07

billy wrote:
V.D.G Rally team wrote:
turboboost wrote:
Ik denk dat Deltafm gewoon mag uitzenden ( tonny kan hier wellicht wat meer over zeggen?) Immers heeft de organisatie groot belang bij plaatselijke publiciteit.

.....het zou wel heel dom zijn om deltafm, DE rallyzender tijdens het evenement, geen beelden of interviews te laten maken/ uitzenden.

Ik denk overigens dat Rallyreport ook wel een leuke zij-ingang weet te vinden mocht bovenstaand verhaal kloppen....

...tip voor Frank; laat sbs6 hem inhuren, en wat extra camera's e.d. ter beschikking stellen, zodat het een mooie uitzending wordt!

[Edited by Turboboost on 06-19-2004 at 04:24 PM GMT]

SBS wil frank niet genoeg betalen ,anders was het programma al verhuist naar SBS.

Ga er maar vanuit dat het iets anders ligt: SBS wil zelf geld verdienen, en niet dat de producent facturen verstuurd naar diegene die in beeld komen. Dat doen ze veel liever zelf.

Billy ik hoef daar niet vanuit te gaan we hebben zelf het gesprek op gevangen in hulst waar frank het er met iemand anders over had dat sbs contackt heeft gehad , maar dat ze niet genoeg betaalde.
Nu jij.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Mr.T » zo jun 20, 2004 8:50

V.D.G Rally team wrote:
billy wrote:
V.D.G Rally team wrote:
turboboost wrote:
Ik denk dat Deltafm gewoon mag uitzenden ( tonny kan hier wellicht wat meer over zeggen?) Immers heeft de organisatie groot belang bij plaatselijke publiciteit.

.....het zou wel heel dom zijn om deltafm, DE rallyzender tijdens het evenement, geen beelden of interviews te laten maken/ uitzenden.

Ik denk overigens dat Rallyreport ook wel een leuke zij-ingang weet te vinden mocht bovenstaand verhaal kloppen....

...tip voor Frank; laat sbs6 hem inhuren, en wat extra camera's e.d. ter beschikking stellen, zodat het een mooie uitzending wordt!

SBS wil frank niet genoeg betalen ,anders was het programma al verhuist naar SBS.

Ga er maar vanuit dat het iets anders ligt: SBS wil zelf geld verdienen, en niet dat de producent facturen verstuurd naar diegene die in beeld komen. Dat doen ze veel liever zelf.

Billy ik hoef daar niet vanuit te gaan we hebben zelf het gesprek op gevangen in hulst waar frank het er met iemand anders over had dat sbs contackt heeft gehad , maar dat ze niet genoeg betaalde.
Nu jij.

Frank kan wel zeggen dat SBS miet genoeg betaald, maar denken jullie nou echt dat ene meneer Olav Mol minder verdiend dan Frank. Dat dacht ik niet, het is namelijk een kwestie van kwaliteit en geld, en als deze niet tot elklaar in verhouding staan, ja dan ben ik bang dat dit het laatste jaar voor Frank is gezien de ontwikkelingen.

[Edited by Mr.T on 06-20-2004 at 07:51 AM GMT]
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jun 20, 2004 9:02

Mr.T wrote:
V.D.G Rally team wrote:
billy wrote:
V.D.G Rally team wrote:
turboboost wrote:

Nu jij.

Frank kan wel zeggen dat SBS miet genoeg betaald, maar denken jullie nou echt dat ene meneer Olav Mol minder verdiend dan Frank. Dat dacht ik niet, het is namelijk een kwestie van kwaliteit en geld, en als deze niet tot elklaar in verhouding staan, ja dan ben ik bang dat dit het laatste jaar voor Frank is gezien de ontwikkelingen.

Frank vraagd een X bedrag per aflevering.
Dat is bij rtl 5 ook zo.
Dus als SBS dit wil overnemen moeten ze meer betalen.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor billy » zo jun 20, 2004 12:19

V.D.G Rally team wrote:
Mr.T wrote:
V.D.G Rally team wrote:
billy wrote:
V.D.G Rally team wrote:
turboboost wrote:

Nu jij.

Frank vraagd een X bedrag per aflevering.
Dat is bij rtl 5 ook zo.
Dus als SBS dit wil overnemen moeten ze meer betalen.

Tja, als je gelooft dat RTL Frank betaald houdt elke vorm van discussie op. Frank koopt zendtijd bij RTL.
William Heeren
billy

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Petotsj » zo jun 20, 2004 12:28

Wat een zakken daar bij RTL, zeggen ze dat ze de sezoens gaan uitzenden komt er niks op!!!
Of wij hebben net te laat ingeschakeld!!!
:( :( :( :(

Groetjes Petotsj en Michel

[Edited by Petotsj on 06-20-2004 at 11:29 AM GMT]

[Edited by Petotsj on 06-20-2004 at 11:29 AM GMT]
Hell was full, so I came back
Petotsj

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 20, 2004 20:53

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb vandaag de laatste 2 afleveringen zitten kijken en heb me prima vermaakt! Leuke beelden. Zelf een beetje N3 van het RAM-festival, goed om te zien!

Moet overigens Frank complimenteren met zijn timing....dat doet 'ie goed ;-)

Berichtdoor Martijn_Braat » zo jun 20, 2004 22:19

Maar ja, zou dat Frank z'n idee zijn geweest om N3 te laten zien of zou René in de buidel hebben getast. Wat dat laatste betreft zullen we nog genoeg N3 zien bij rally report; namelijk een zilvergrijze Clio Ragnotti.
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Berichtdoor billy » ma jun 21, 2004 16:52

Hij heeft de WRC beelden voor een appel en een ei, want van exclusiviteit is geen sprake. Maar tel alle verkochte minuten op en je komt een eind. Daarnaast betaald Informatique ook wel wat per aflevering.
William Heeren
billy

Berichtdoor Turboboost » za jun 26, 2004 11:56

Goh, vandaag (herhaling) weer een dikke glimlach bij mij op het gezicht om de manier waarop Eklund(60) zegt; Fucking hell! :) Als hij de schuld krijgt van het veroorzaken van de crash in Portugal.

Trouwens wel erg slecht van de marshals....
Turboboost

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jun 27, 2004 15:18

Ik heb vanmiddag naar sbs zitten kijken je krijgt daar meer rally te zien dan bij frank.
Als sbs nu oo nog met de nederlandse rallysport gaat bezig houden, dan krijgen mooie uitzendingen.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Oelewapper in 307?????

Berichtdoor Mivali » ma jun 28, 2004 12:39

Ik vind het commentaar van afgelopen zondag m.b.t. Marcus Gronholm wel errug kort door de bocht (leuke Freudiaanse verspreking)....Dhr. Verhoeven noemt hem o.a. een "Oelewapper" omdat hij in zijn jacht op Loeb zijn wiel-ophanging achter krom rijdt....Het commentaar dient wat mij betreft wel professioneel te blijven...

Stel je voor dat Gronholm ooit een mega ongeluk meemaakt: Oelewapper zwaar gewond door domme fout, straks de beelden, nu eerst de commercials!

A.u.b zakelijk, professioneel en objectief blijven!

Verder lekker doorgaan, al is het bij de E.O.
Michel van Lindert
Mivali

Berichtdoor merijnaldewereld » wo jun 30, 2004 17:42

Dan ook van mij toch maar een vraag:

Wat is het commercieel belang van RallyReport bij het uitzenden van het Engels kampioenschap, of zijn dat ook ingekochte beelden?

Snap dit niet helemaal, want kan me niet voorstellen dat die twee toppers die je voortdurend in beeld ziet ervoor betalen om in NL op de buis te verschijnen?

Als dit niet het geval is en deze beelden goedkoop ingekocht worden, waarom gaat hij dan niet iets meer tijd GOEDKOOP verkopen aan de huidige NL teams? Dan verdienen ze hetzelfde, blijft het idd nog steeds dat je moet betalen om in beeld te komen, maar wordt het voor een hoop andere teams ook interessanter?

Als ik kijk wat de zendtijd kost (Gert-Jan) en wat de prijzen zijn van het maken cq inkopen van de beelden snap ik het verschil niet helemaal?

Groeten,

Merijn
Afbeelding
merijnaldewereld

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor FIRE » wo jun 30, 2004 18:33

merijnaldewereld wrote:
Wat is het commercieel belang van RallyReport bij het uitzenden van het Engels kampioenschap, of zijn dat ook ingekochte beelden?

Snap dit niet helemaal, want kan me niet voorstellen dat die twee toppers die je voortdurend in beeld ziet ervoor betalen om in NL op de buis te verschijnen?

Misschien betaalt Hyundai Nederland en Subaru Nederland wel mee..Geintje.

merijnaldewereld wrote:Als dit niet het geval is en deze beelden goedkoop ingekocht worden, waarom gaat hij dan niet iets meer tijd GOEDKOOP verkopen aan de huidige NL teams? Dan verdienen ze hetzelfde, blijft het idd nog steeds dat je moet betalen om in beeld te komen, maar wordt het voor een hoop andere teams ook interessanter?

Als ik kijk wat de zendtijd kost (Gert-Jan) en wat de prijzen zijn van het maken cq inkopen van de beelden snap ik het verschil niet helemaal?

Groeten,

Merijn

Kan me voorstellen dat NL teams het ook niet snappen als Britse teams gratis (veel) aandacht krijgen en NL teams alleen tegen betaling.

Overigens vind ik het wel top dat RallyReport het Britse kampioenschap uitzend. Van mijn part laten ze de "herhaling" van het WK achterwege.
FIRE

Berichtdoor MartijnS » wo jun 30, 2004 18:39

Inderdaad, Brits Kampioenschap vind ik wel mooi om te zien!
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia