Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
YellowLeonVT schreef:Het was weer dramatisch.. Na vorige week dacht ik dat er verbetering in zat maar het kan mij niet meer boeien.
Weinig rallybeelden en veel gelul over sponsoren..
joostkusters schreef:wees blij dat er iets is, als t je niet bevalt, vooral niet kijken. Ik wou dat ik het kon zien, ik kijk al regelmatig naar RTL gemist, maar nog niet bijgewerkt.
joostkusters schreef:wees blij dat er iets is, als t je niet bevalt, vooral niet kijken. Ik wou dat ik het kon zien, ik kijk al regelmatig naar RTL gemist, maar nog niet bijgewerkt.
EvoV6 schreef:We hopen t natuurlijk allemaal maar kijk eens naar t verleden, vooral groep N, Bijvelds en/of van den Heuvel meestal op de vrijdag en zaterdag de snelste maar ze finishten niet!! of niet als 1e omdat ze toch ergens eraf schoten of mechanische pech kregen.
Mark Verhoeven schreef:EvoV6 schreef:We hopen t natuurlijk allemaal maar kijk eens naar t verleden, vooral groep N, Bijvelds en/of van den Heuvel meestal op de vrijdag en zaterdag de snelste maar ze finishten niet!! of niet als 1e omdat ze toch ergens eraf schoten of mechanische pech kregen.
Jasper heeft vorig jaar toch al de groep N gewonnen!
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast