YellowLeonVT schreef:RR kan zich onderscheiden maar daar doet men zelfs geen poging toe.
Keer op keer zie je de eurosport beelden en dat telkens uitleggen van de rallysport lijkt me ook wat overbodig. 99% kijkt toch voor de actiebeelden.
Kom eens met nieuwtjes, achtergrondinformatie. Ga op bezoek bij teams etc. Er is altijd genoeg te melden aan het begin en tijdens een seizoen.
Pak 75% van de tijd voor de laatst gereden wedstrijd en vul de rest met nieuwtjes ed. Ook kun je de week voor een RDO-wedstrijd kun je oude beelden laten zien met een actuele voorbeschouwing op de komende RDO-wedstrijd. Daarnaast zijn in omliggende landen genoeg prachtige wedstrijden om een seizoen vol te krijgen.
Met 5 cameramensen kan je toch elke rally perfect in beeld brengen.. Er zijn vast wel mensen te vinden voor dit leuke bijbaantje. Boekeltjes van 4 max en 1 voor op de service.
Wat leuke onboard beelden van verschillende teams . Die beelden van eurosport krijgt men toch ook niet voor niets ?
Ik verwacht geen actuele uitzendingen zoals op sporza maar ik vind dit wel erg magertjes..
Helemaal mee eens, ook het eerder genoemde rallycross aan het einde van het programma. Natuurlijk gun ik deze tak zijn zendtijd maar dat mag toch niet ten kosten gaan van de kwaliteit van het hoofdthema.
Als je kijkt wat er echt inhoudelijk wordt weergegeven moeten we ons schamen als dit onze sport moet weergeven voor het grote publiek.
Elke keer krijg je in de 23 minuten een partij terugblikken die niets toevoegen aan het programma, als je nu inhoudelijk diep in gaat in de rallysport kan ik me daar iets bij voorstellen. Pak een rally die actueel is laat daar historie van zien laat daar een goed verslag van zien met de nodige deelnemers en nogmaals niet alleen de nummers 1-2 en 3 laat ook eens een middenvelder of achterhoede zien, voetbal zendt ook niet alleen AZ en PSV en Feyenoord uit toch....
Ook jongens als van Iersel,Ad Smid en Eep Borgers en vele meer hebben een verhaal bij zich zoals vele die actief zijn in de sport, zo wordt de sport
NIET vertegenwoordigd door Rally repport