Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jacco Hartog » ma mei 11, 2009 14:58

Holkers schreef:Met het respect hoor, het interesseerd niemand iets als er een verdwaalde Astra of Clio met startnummer 45 langs komt. De WRC met nummer 1 of 4 trekt kijkers.

Denk niet dat iedereen het daar mee eens is.... er zijn zat mensen die ook wel eens de 1,2,3 van bijvoorbeeld de H11, YR15 en/of de N3 klasse op RR willen zien.
Of iemand die er een keer uitspringt door goed te rijden in zijn klasse, en niet alleen de 1 t/m 3 van de WRC en de N4.
Jacco Hartog

Berichtdoor SkaapProductions » ma mei 11, 2009 15:14

Jacco Hartog schreef:Denk niet dat iedereen het daar mee eens is.... er zijn zat mensen die ook wel eens de 1,2,3 van bijvoorbeeld de H11, YR15 en/of de N3 klasse op RR willen zien.
Of iemand die er een keer uitspringt door goed te rijden in zijn klasse, en niet alleen de 1 t/m 3 van de WRC en de N4.

Ben het eens met je Jacco, maar vergeet niet dat de meeste mensen kijken voor de "dikke" WRC's.
Iemand die niet betrokken is bij de sport en alleen kijkt voor het genot zal ook tijdens de klassementsproeven rond de 20e deelnemer alweer vertrekken.
Persoonlijk beleef ik net zo veel lol aan de dwarse BMW's & Volvo's ( denk aan Sulingen ) als aan een gigantisch mooie klinkende S12.

Afgezien van bovenstaande mening, is RR een kwestie van geld, geld en geld.
Betaal je, dan kom je in beeld.. betaal je niet, dan zul je het moeten doen met de internetmedia, welke steeds beter is vertegenwoordigd.
Denk dat met name de rijders een zeer goede bron van beeldmateriaal kunnen halen uit de internetmedia.
Met alle respect, maar de beelden van RR zijn vrijwel ieder jaar op dezelfde punten opgenomen.. Zoek daarentegen YouTube af, en je vind zooooveel meer waarbij denk ik 80% het beeldmateriaal af wil staan.
Ik dwaal af, dus ik stop d'r mee.. ;)
Afbeelding
SkaapProductions

Berichtdoor Holkers » ma mei 11, 2009 15:26

gertveurink schreef:Dat ben ik nou net niet met je eens want bij de nummers 1 t/m 4 gaat het om snelheid maar die verdwaalde Astra of Clio gaat het naast de snelheid ook een beetje om de show. Persoonlijk vind ik het leuk om eens alle auto's af te wachten. Ik kan je verzekeren moet je ook eens doen want een Volvo kan nog spectaculairder zijn dan een WRC

*Grinnik* Heb ik zeker 6 jaar gedaan en ik kan met alle wil van de wereld nou niet zeggen dat ik warm loop voor een Kalos bij wijze van spreken. Mijn waardering is zeker gelijk tussen een WRC rijder en een 205 rijder, maar voor het spectakel ga ik toch voor de topper-hoppers. Ook vanuit het commerciele oogpunt gezien zal de media zit voornamelijk bezig houden met de top 4 omdat het gewoon interessanter is voor het algemene volk. Je kunt wel de fan zijn van de sport maar als de rest van de Nederlanders niet komen, zal je die moeten spekken met de dikke wagens en ze dan later van die 4-100 laten genieten.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mitsufan3 » ma mei 11, 2009 15:40

Holkers schreef:Met het respect hoor, het interesseerd niemand iets als er een verdwaalde Astra of Clio met startnummer 45 langs komt. De WRC met nummer 1 of 4 trekt kijkers.

Zo'n discussie kan eeuwig doorgaan, aangezien dit voor iedereen anders is. Algemene conclusies trekken of feiten noemen zal in zo'n geval dus nooit kunnen, zoals jij doet.
mitsufan3

Berichtdoor Holkers » ma mei 11, 2009 15:51

mitsufan3 schreef:

Zo'n discussie kan eeuwig doorgaan, aangezien dit voor iedereen anders is. Algemene conclusies trekken of feiten noemen zal in zo'n geval dus nooit kunnen, zoals jij doet.

En vise versa. Zolang je een soort van Poldermodel wilt toepassen in een commercieel televisie programma kun je het programma alleen uitzenden via de zender Llink ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor briljant » ma mei 11, 2009 17:01

Holkers schreef:
gertveurink schreef:Dat ben ik nou net niet met je eens want bij de nummers 1 t/m 4 gaat het om snelheid maar die verdwaalde Astra of Clio gaat het naast de snelheid ook een beetje om de show. Persoonlijk vind ik het leuk om eens alle auto's af te wachten. Ik kan je verzekeren moet je ook eens doen want een Volvo kan nog spectaculairder zijn dan een WRC

*Grinnik* Heb ik zeker 6 jaar gedaan en ik kan met alle wil van de wereld nou niet zeggen dat ik warm loop voor een Kalos bij wijze van spreken. Mijn waardering is zeker gelijk tussen een WRC rijder en een 205 rijder, maar voor het spectakel ga ik toch voor de topper-hoppers. Ook vanuit het commerciele oogpunt gezien zal de media zit voornamelijk bezig houden met de top 4 omdat het gewoon interessanter is voor het algemene volk. Je kunt wel de fan zijn van de sport maar als de rest van de Nederlanders niet komen, zal je die moeten spekken met de dikke wagens en ze dan later van die 4-100 laten genieten.
Ik ben het voor een deel met je eens Maarten (vooral het commerciele gedeelte) maar ik denk dat als het grote publiek beelden zou zien van de achterwiel aangedreven auto's dat ze dat zeker net zo mooi vinden ( bijv. Wolves, Meijers, Bloemendaal de Porsches en de Nissans)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor spookie » ma mei 11, 2009 17:11

briljant schreef:
Holkers schreef:

Ik ben het voor een deel met je eens Maarten (vooral het commerciele gedeelte) maar ik denk dat als het grote publiek beelden zou zien van de achterwiel aangedreven auto's dat ze dat zeker net zo mooi vinden ( bijv. Wolves, Meijers, Bloemendaal de Porsches en de Nissans)

Misschien is het een waanidee :idea: , Maar als de deelnemers van de diverse cups nou op tv willen bij RR, Waarom maken die dan niet zelf een soort van wedstrijdverslag?? Van hun cup? Die kun je dan bij RR neerleggen en kijken wat er van komt?

Dan betaal je de uitzending met de gehele cup in plaats van per team?

Ik roep ook maar wat, maar probeer mee te denken.
Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
spookie

Berichtdoor niekschippers » ma mei 11, 2009 17:21

ik denk dat rallysport tv weer snel online moet komen....

mischien iets voor rr om samen met rstv verslagen te maken.....
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Codieo » ma mei 11, 2009 17:59

Even relativeren, we leven ondertussen al een tijdje in het internettijdperk.
We kunnen dus commerciële programma's (RallyReport) kijken op TV, wat een duur project is en waar sponsors (rijders die willen betalen voor een paar minuten eeuwige roem) noodzakelijk zijn om het mogelijk te maken.
Aan de andere kant hebben we van elke wedstrijd ondertussen uren beeldmateriaal beschikbaar op internet. Hier zitten reportages (zonder commentaar) bij die qua kwaliteit mee kunnen met de TV-programma's.

Al met al is er voor iedereen wat, dus ik zou zeggen kijk waar je naar wilt kijken, en (misschien nog wel belangrijker) kijk niet waar je niet naar wilt kijken. Sla RallyReport tegenwoordig vaak over omdat het mij persoonlijk niet meer boeit en niets nieuws te brengen heeft, maarja, dat is mijn mening.........
Codieo

Berichtdoor BarrierMan » ma mei 11, 2009 18:30

Voor iedereen die aanmerkingen heeft op RR, misschien een idee:

Neem allemaal je camera mee naar de proeven en film alles. Ga vooral ook op bezoek op het serviceterrein en maak leuke beelden.
Na afloop ga je onderling de beelden uitwisselen en maakt iedereen er een leuk verslag van. Vervolgens zet je het verslag ergens online en publiceer je het op rallysport.nl. Doe dit een sezoen lang.

Als blijkt dat jij een goed alternatief hebt voor RR, ga je aankloppen bij een comerciële zender met een businessplan. Wie weet krijg je een budget en kun je een eigen programma beginnen. Is deze productie veel beter dan RR, maak je ook nog kans dat er sponsors komen en kun je nog beter materiaal maken/meer verdienen.

"Maar dan wordt ik concurent van RR?" - klopt, de overheid is van mening dat concurentie resulteert in betere producten voor de consument, dus waarom zou dat dan niet werken bij rallyverslagen?
BarrierMan

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma mei 11, 2009 18:35

Codieo schreef:
Al met al is er voor iedereen wat, dus ik zou zeggen kijk waar je naar wilt kijken, en (misschien nog wel belangrijker) kijk niet waar je niet naar wilt kijken. Sla RallyReport tegenwoordig vaak over omdat het mij persoonlijk niet meer boeit en niets nieuws te brengen heeft, maarja, dat is mijn mening.........

Maar voor alle duidelijkheid , ik mag wel zeggen dat we hier met zijn alle rallysport liefhebbers zijn., De een rijdt de ander fotografeert weer een is fan van de dwarse BMW maar rally liefhebbers zijn we. Hoe moet een programma wat ons al niet kan boeien het "grote"publiek dan aanspreken .Is de sport vertegenwoordigd door RR wel zijn goede uitdrager, denk ook aan je eigen sponsoren( zeg nu niet moeten ze betalen komen ze op TV) als RR daar het beeld van de sport voor is....
En natuurlijk ben je niet verplicht om te kijken en kijk je lekker niet maar wat blijft is dat het zonde is dat er zendtijd is die slecht wordt gebruikt.
Dat is mijn mening
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor Sponsor » ma mei 11, 2009 18:48

Roger en Jolanda schreef:
Codieo schreef:

Maar voor alle duidelijkheid , ik mag wel zeggen dat we hier met zijn alle rallysport liefhebbers zijn., De een rijdt de ander fotografeert weer een is fan van de dwarse BMW maar rally liefhebbers zijn we. Hoe moet een programma wat ons al niet kan boeien het "grote"publiek dan aanspreken .Is de sport vertegenwoordigd door RR wel zijn goede uitdrager, denk ook aan je eigen sponsoren( zeg nu niet moeten ze betalen komen ze op TV) als RR daar het beeld van de sport voor is....
En natuurlijk ben je niet verplicht om te kijken en kijk je lekker niet maar wat blijft is dat het zonde is dat er zendtijd is die slecht wordt gebruikt.
Dat is mijn mening

mee eens.....zat net te denken: Hoe kijken die autocrossers nou tegen dit programma aan......staat Frank op een crossbaan zijn rallyverslag te doen :roll: :lol:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma mei 11, 2009 19:02

Sponsor schreef:
mee eens.....zat net te denken: Hoe kijken die autocrossers nou tegen dit programma aan......staat Frank op een crossbaan zijn rallyverslag te doen :roll: :lol:

En zelfs dat verslaat hij maar half (twee dingen half doen is niet het zelfde als1 ding goed verslaan)
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor ZZR Fan » ma mei 11, 2009 19:10

Het klinkt vreemd, maar ik denk dat RallyReport alleen een nieuw gezicht nodig heeft en wat meer creativiteit.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor RG-Rallysport » ma mei 11, 2009 19:13

ZZR Fan schreef:Het klinkt vreemd, maar ik denk dat RallyReport alleen een nieuw gezicht nodig heeft en wat meer creativiteit.

Een vrouw dus ??!! :lol:
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia