Succes
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
cellie schreef:Holkers schreef:Heeft er al iemand Frank gemailt/gebeld?
Frank kan toch ook lezen
Holkers schreef:cellie schreef:Holkers schreef:Heeft er al iemand Frank gemailt/gebeld?
Frank kan toch ook lezen
Frank kan ook heel goed uitleggen waarom hij bepaalde keuzes (moet) maken. Maar denk dat hij niet zoveel trek heeft om dat hier te doen
ZZR Fan schreef:Wat denken de mensen hier van 6 of 7 keer per jaar een uur Rallyreport? Gewoon de week na een wedstrijd uit het NK. Je krijgt dan minder losse flodders tussen de beelden door en ook ruim de tijd om wat van de wedstrijd te laten zien en er wat leuks bij te vertellen. Het laatste kwartier kun je dan altijd nog een mix maken van andere autosportonderdelen of een nieuwsbulletin.
Holkers schreef:cellie schreef:Holkers schreef:Heeft er al iemand Frank gemailt/gebeld?
Frank kan toch ook lezen
Frank kan ook heel goed uitleggen waarom hij bepaalde keuzes (moet) maken. Maar denk dat hij niet zoveel trek heeft om dat hier te doen
Roger en Jolanda schreef:Holkers schreef:cellie schreef:Holkers schreef:Heeft er al iemand Frank gemailt/gebeld?
Frank kan toch ook lezen
iemand zijn mail adres?(ik heb geen hyves)
JoostS schreef:Het productiebedrijf heet "The Rally Factory" en het mailadres is dan ook info (a) therallyfactory.nl. Eigenlijk heel logisch en geen geheim volgens mij.
JoostS schreef:Het productiebedrijf heet "The Rally Factory" en het mailadres is dan ook info (a) therallyfactory.nl. Eigenlijk heel logisch en geen geheim volgens mij.
Holkers schreef:Heeft er al iemand Frank gemailt/gebeld?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast