Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » zo mei 31, 2009 22:26

briljant schreef:
erikjan schreef:goede uitzending, maar inderdaad onbegrijpelijk dat Wevers niet rijdend in beeld gebracht wordt...
Hij zal wel niet betaald hebben. :wink:

inderdaad de bekende discussie, maar ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld Studio Sport tijdens een bekerfinale voetbal alleen maar 1 elftal in beeld brengt :wink:
erikjan

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma jun 01, 2009 7:35

leor888 schreef: Met mooie beelden. Die enkele montagevout kan ......

Net zo vlug als een spel fout gemaakt............. :?

pffffffffff Wevers volgende keer weer is al zo vaak uitvoerig in beeld geweest, voorop gesteld is dit gewoon een zeer goede uitzending. Ik heb nog contact gehad met FV en die staat erg open voor verbetering maar laten we dan vooral niet gaan zeuren om het zeuren maar opbouwende kritiek geven.
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor ZZR Fan » ma jun 01, 2009 8:51

erikjan schreef:
briljant schreef:
erikjan schreef:goede uitzending, maar inderdaad onbegrijpelijk dat Wevers niet rijdend in beeld gebracht wordt...

inderdaad de bekende discussie, maar ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld Studio Sport tijdens een bekerfinale voetbal alleen maar 1 elftal in beeld brengt :wink:

Bij een publieke omproep ligt dat wel even totaal anders en vooral bij voetbal.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor EVO VIII » ma jun 01, 2009 8:56

briljant schreef:

Zo werkt het wel bij Verhoeven anders val je bij hem in ongenade en krijg je alleen maar kritiek, zie het commentaar hij Vossen gaf.
EVO VIII

Berichtdoor mmrizio » ma jun 01, 2009 12:31

Jongens, jongens. Het was een prima uitzending, en dan gaan we weeeer over dezelfde details neuzelen. :(

Het kan altijd beter, maar op deze manier hebben we toch een prima programma!

Maurice
mmrizio

Berichtdoor leor888 » ma jun 01, 2009 13:14

Roger en Jolanda schreef:

pffffffffff Wevers volgende keer weer is al zo vaak uitvoerig in beeld geweest, voorop gesteld is dit gewoon een zeer goede uitzending. Ik heb nog contact gehad met FV en die staat erg open voor verbetering maar laten we dan vooral niet gaan zeuren om het zeuren maar opbouwende kritiek geven.

De "vout" was uiteraard met opzet, omdat ik die montagefouten geen probleem vind.

Opbouwend is toch zeker dat je graag de beste beelden wilt zien. En dan heb je het over de huidige kampioen en ook de, tot op 2 proeven voor het eind, leider in de wedstrijd.
Die hoor je volgens mij dus gewoon te laten zien, ongeacht wel of niet betalen.
Nu zat de presentator Erik alleen (op zijn bekende en vervelende manier, sorry kan niet altijd opbouwend zijn) te stangen door te zeuren over zijn stoflast.

Ik geloof niet dat het geven van mijn mening invloed zal kunnen hebben over de totstandkoming van jullie 'rallysprintreport'.

PS ik neem aan dat jij spelfout :wink: bedoelde te schrijven
leor888

Berichtdoor briljant » ma jun 01, 2009 15:46

leor888 schreef:

De "vout" was uiteraard met opzet, omdat ik die montagefouten geen probleem vind.

Opbouwend is toch zeker dat je graag de beste beelden wilt zien. En dan heb je het over de huidige kampioen en ook de, tot op 2 proeven voor het eind, leider in de wedstrijd.
Die hoor je volgens mij dus gewoon te laten zien, ongeacht wel of niet betalen.
Nu zat de presentator Erik alleen (op zijn bekende en vervelende manier, sorry kan niet altijd opbouwend zijn) te stangen door te zeuren over zijn stoflast.

Ik geloof niet dat het geven van mijn mening invloed zal kunnen hebben over de totstandkoming van jullie 'rallysprintreport'.

PS ik neem aan dat jij spelfout :wink: bedoelde te schrijven
:lol:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma jun 01, 2009 17:06

briljant schreef:
leor888 schreef:PS ik neem aan dat jij spelfout :wink: bedoelde te schrijven

spel fout
:lol: :lol:

En ik ben niet bezig met het rallysprintreport :?
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor leor888 » ma jun 01, 2009 21:48

briljant schreef:
leor888 schreef:PS ik neem aan dat jij spelfout :wink: bedoelde te schrijven

spel fout
:lol: :lol:

En ik ben niet bezig met het rallysprintreport :?

sorry, jij bent niet de groene sponsor. even door elkaar gemixseld.
leor888

Berichtdoor 1600hf » di jun 02, 2009 10:43

Het was natuurlijke een supergave rally. Dan wordt automatisch de uitzending beter. Maar ik vind het ondertussen genant worden dat als er sinds tijden weer eens hele bijzondere NL auto's het tegen elkaar opnemen dat je dan grN auto's die ervoor betalen over en weer in beeld brengt. Zo ook met onboard beelden van nietszeggende stukken. Puur voor het plaatje van de sponsor. Vind het het hele programma onderuit halen. En als ik zelf 1 van de sponsoren van het programma was zou ik me ook afvragen of het niet wat te ver gaat.

Volgens mij hebben we geen idee hoe een programma over een rally als dit er eigenlijk uit zou moeten zien. Veel journalistieker in mijn optiek. We zijn dit niveau helaas gewend geraakt. Ik neem aan dat een ieder de uitzending van Sporza op hun site heeft gekeken. Bij hen lukt het wel.

Mooi dat Snijers het programma eigenlijk gewoon negeert. Heb het idee dat sommige (vele?) van onze toppers dat ook doen. Reden te meer voor de sponsoren om hier niet aan mee te doen.

Excuses voor de negatieve houding. Ik zou graag een beter rallyprogramma op de buis zien. Kan er zelf weinig aan bijdragen anders dan van de zijlijn klagen. Ik sta zeer open voor commentaar hierop. En mijn betoog is niet tegen FV verricht. Hij maakt een programma volgens het standaard commerciele TV format. Dat laatste is dus het probleem. Vraag is hoeveel geld er 'te kort' komt als je het zonder de indviduele sponsoren doet. Dat moet dan opgevuld worden en kun je verder met een journalistiek product.

En met dat laatste afsluitend: Rallysport is (nog steeds) voor velen niet interessant om naar te kijken. Ik heb veel autofreaks in mijn omgeving. En zelfs hen val ik niet (meer) lastig met mijn hobby. Als ik vertel dat ik een auto van Toivonen, Waldegard of zelfs Sainz aan het restaureren ben, zegt 95% 'van WIE?'. Toen werd er al nauwlijks gekeken (Studio Sport heeft nog best wat uitgezonden). Nu dus helemaal niet. Dus knap dat FV het lukt, maar het zou breder moeten om een groter publiek aan te spreken. En daarvoor moet het journalistieker.....
1600hf

Berichtdoor ZZR Fan » di jun 02, 2009 11:43

Sporza is publiek, RallyReport is commercieel. Daar zit een verschil in qua budget wat nodig is.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Frevo » di jun 02, 2009 13:20

Ik heb toevallig afgelopen weekend het genoegen gehad om Frits van Eldik te ontmoeten (F1 fotograaf) en die vertelde dat hij jaarlijk alleen al € 90.000 euro nodig heeft om uit de kosten te komen. En dan heeft hij nog geen cent verdient. Nu moet Frits wat meer reizen dan Frank, maar hoeft hij aan de andere kant weer geen zendtijd in te kopen, studioruimte te huren of een cameraman te betalen.
Volgens mij denken veel mensen dat op een beetje nivo fotograferen of filmen gratis is. Misschien wel leuk om dit dan eens te lezen.
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor Walter Geuzebroek » di jun 02, 2009 14:08

Frevo schreef:Ik heb toevallig afgelopen weekend het genoegen gehad om Frits van Eldik te ontmoeten (F1 fotograaf) en die vertelde dat hij jaarlijk alleen al € 90.000 euro nodig heeft om uit de kosten te komen. En dan heeft hij nog geen cent verdient. Nu moet Frits wat meer reizen dan Frank, maar hoeft hij aan de andere kant weer geen zendtijd in te kopen, studioruimte te huren of een cameraman te betalen.
Volgens mij denken veel mensen dat op een beetje nivo fotograferen of filmen gratis is. Misschien wel leuk om dit dan eens te lezen.

Eureka! Het licht is uitgevonden.
Dit verhaal zegt het indedaad helemaal........ Lees het stuk eerst maar eens. Dan hoop ik dat iedereen er weer aan denkt als ie om gratis materiaal vraagt!
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor 1600hf » di jun 02, 2009 14:16

Frevo, je hebt helemaal gelijk. een seizoen lang 30min TV maken is nog vele malen duurder. Zou er graag inzicht in hebben. Waarom? Omdat als je dan ziet dat de totale exploitatie vele tonnen bedraagt, je zult zien dat de sponsoren hiervan wellicht een RELATIEF klein bedrag ophoesten. Als het MET dat sponsorbedrag kan, kan het ook ZONDER. En dan zijn we terug bij het begin. Laat de uitzending niet beinvloeden door sponsors, maar maak dit inhoudelijk interessant. Dezelfde sponsoren kunnen alsnog het programma sponsoren, maar kopen dan geen zendtijd. Als deze getallen bovenkomen (dat komen ze niet), dan zie je wellicht dat wij naar slecht materiaal zitten te kijken voor RELATIEF een paar centen. Die tellen echter wel op bij de bottom line van de productiemaatschappij. Dus vanuit HUN standpunt is het zeker lucratief. Voor ons echter niet.
1600hf

Berichtdoor official No. 27768 » zo jun 14, 2009 11:17

Ik vond het dit keer WEL een behoorlijk aardige aflevering, divers en overzichtelijk!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia