Maar peter heeft het niet van een vreemde want z`n vader was niet veel beter
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
YellowLeonVT schreef:Als je dit soort taal gebruikt op de nationale tv straal je weinig zelfvertrouwen uit. Jasper begint al te schreeuwen voordat die geraakt wordt.
Ik ben blij dat Peter Bijvelds terug is.
erikjan schreef:YellowLeonVT schreef:Als je dit soort taal gebruikt op de nationale tv straal je weinig zelfvertrouwen uit. Jasper begint al te schreeuwen voordat die geraakt wordt.
inderdaad een absoluut tv-onwaardig geblaat van Heuveljr !
YellowLeonVT schreef:Als je dit soort taal gebruikt op de nationale tv straal je weinig zelfvertrouwen uit. Jasper begint al te schreeuwen voordat die geraakt wordt.
Ik heb op omroep brabant gezien waar Peter van Merksteijn letterlijk zei dat het de schult van de starter was die Bijvelds net voor hem de proef op liet gaan en dat Bijvelds geen blaam treft!!jordysport schreef:@ K.lompenboer
Wat jij zegt slaat helemaal nergens op!
Bijvelds heeft vroeger vaak 'vals gespeelt'.
Jasper is echt niet bang voor Bijvelds.
Waarom zou hij bang moeten zijn dan?
Hij wint toch wel van hem.
Die Bijvelds kan zelf ook niet tegen zijn verlies.
Expres voor Merksteijn blijven rijden zodat hij tijd verliest terwijl hij er makkelijk langs kon!
Bijvelds was degene die niet aan de kant ging.
Zal even een foto opzoeken.
EvoV6 schreef:YellowLeonVT schreef:Als je dit soort taal gebruikt op de nationale tv straal je weinig zelfvertrouwen uit. Jasper begint al te schreeuwen voordat die geraakt wordt.
Ik ook!! Weer een beetje revaliteit, alleen ik blijf dit commentaar erg zwak vinden van van de Heuvel. Had hem nu verstandiger verwacht.
niekschippers schreef:[ik begrijp de uitspraak van jasper heel goed, en tv-onwaardig nee eigenlijk niet
niekschippers schreef:in vind dat RallyReport moet laten zien wat er speelt en dat doen ze, je moet zulke onderwerpen niet wegmormelen, als een rijder een mening heeft dan mag dat best op tv gezegt worden.
niekschippers schreef:het is zoals het is, niet meer en niet minder.
briljant schreef:Jasper en bang?k.lompenboer schreef:Wat heeft Jasper toch een grote mond over Peter , hij zou eerst eens naar zich zelf moeten kijken voordat hij een oordeel over een ander geeft .
Maarja het is ook wel logisch dat je zo reageerd als je bang bent van je concurent , een teken van zwakte .
Zwakte?
Als je zelf je eigen naam niet durft te noemen K. Lompe(n)Boer oftewel klompenboer Hoe kun je dan in vredesnaam een ander van zwakte beschuldigen.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast