Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor jordysport » zo jun 14, 2009 16:59

YellowLeonVT schreef:Wat is wat ? Gejank om niets vind ik het. Het zegt meer over het niveau van hun dan over Peter Bijvelds. Zie ook de 'actie' tegen Mark v Eldik..
Angsthazen...

ik weet nog dat hij voor een paar jaar terug in RR had gezegt dat hij wedstrijden winnen belangrijker vind dan een kampioenschap, en als hij later 2 keer opgebeld word om nog mee te doen in het kampioenschap, maar zelf niet opneemt is het toch wel zijn eigen schuld!

Ik zou het leuk vinden als hij meedeed.
maar als hij wedstrijden winnen belangrijker vind als het kampioenschap,
waarom startte hij dan niet in de ele?
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor jordysport » zo jun 14, 2009 17:04

Bartrallyfan schreef:
jordysport schreef:@ K.lompenboer

Wat jij zegt slaat helemaal nergens op!
Bijvelds heeft vroeger vaak 'vals gespeelt'.
Jasper is echt niet bang voor Bijvelds.

Waarom zou hij bang moeten zijn dan?
Hij wint toch wel van hem.

Die Bijvelds kan zelf ook niet tegen zijn verlies.
Expres voor Merksteijn blijven rijden zodat hij tijd verliest terwijl hij er makkelijk langs kon!
Bijvelds was degene die niet aan de kant ging.

Zal even een foto opzoeken.
Ik heb op omroep brabant gezien waar Peter van Merksteijn letterlijk zei dat het de schult van de starter was die Bijvelds net voor hem de proef op liet gaan en dat Bijvelds geen blaam treft!!

dat is waar!
ik heb hier de foto:
Afbeelding
de weg was zo breed en liep nog een goeie 500 meter door maar als Bijvelds gewoon aan de kant was gegaan, had Peter hem makkelijk in kunnen halen!
jordysport

Berichtdoor Holkers » zo jun 14, 2009 17:16

jordysport schreef:waarom startte hij dan niet in de ele?

Bedoel je de PARADIGIT ele?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo jun 14, 2009 17:19

Holkers schreef:

De parapietdigit ? :wink:
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor jordysport » zo jun 14, 2009 17:23

Holkers schreef:

jup :wink:
jordysport

Berichtdoor Harry37 » zo jun 14, 2009 17:32

P2000 schreef:Ik vond de opmerking van van Hoof over van Eldik over vuur en ongelukken nou ook nie zo sportief.

Nee dat was niet netjes, maar uit zijn woorden kan ik opmaken dat hij niet getekend heeft om Mark alsnog te laten starten in RDO.

Harry

Verder was het een mooie uitzending
Harry37

Berichtdoor niekschippers » zo jun 14, 2009 17:41

YellowLeonVT schreef:
niekschippers schreef:[ik begrijp de uitspraak van jasper heel goed, en tv-onwaardig nee eigenlijk niet

Leg maar eens uit waarom die uitspraken gerechtvaardigd zijn dan ? Dat zal jasper je dan wel aangegeven hebben..

niekschippers schreef:in vind dat RallyReport moet laten zien wat er speelt en dat doen ze, je moet zulke onderwerpen niet wegmormelen, als een rijder een mening heeft dan mag dat best op tv gezegt worden :o.

Heb ik het over RR of over de uitspraken van jasper ? Begrijpend lezen is en blijft lastig. RR valt niets te verwijten dat suggeren slaat al nergens op.

niekschippers schreef:het is zoals het is, niet meer en niet minder.

Wat is wat ? Gejank om niets vind ik het. Het zegt meer over het niveau van hun dan over Peter Bijvelds. Zie ook de 'actie' tegen Mark v Eldik..
Angsthazen...

wat ik bedoel, dat jasper zijn mening mag geven en dat hij dat tegenover RR doet, vind ik het goed dat RR het uitzendt.

euh ja we hebben het hier o.a. over rallyreport (zie top pagina :shock: )

wat de uitspraak van jasper betreft daar kun je nog wel langer over discusseren maar dat lijkt me is tussen jasper en bijvelds.. en daar denkt iedereen (jij en ik) weer anders over.
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor YellowLeonVT » zo jun 14, 2009 18:21

niekschippers schreef:wat ik bedoel, dat jasper zijn mening mag geven en dat hij dat tegenover RR doet, vind ik het goed dat RR het uitzendt.

wat de uitspraak van jasper betreft daar kun je nog wel langer over discusseren maar dat lijkt me is tussen jasper en bijvelds.. en daar denkt iedereen (jij en ik) weer anders over.

Niek, je hebt er niets van begrepen. Mijn opmerking ging over het niveau van de uitlatingen van Jasper en niet over RR... Mooi dat je het goed vindt dat RR het uitzend maar daar ging de discussie niet over. Op het moment dat Jasper zijn verhaal voor de camera doet is gelijk weer Heuvel vs. Bijvelds, niet op de proef maar in de pers..

Waarom begreep jij jasper nou zo goed dan ? Want daar hadden we het over ?

@JOCHEM HANEGRAAF..
Juist omschreven !
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor niekschippers » zo jun 14, 2009 18:36

YellowLeonVT schreef:
niekschippers schreef:wat ik bedoel, dat jasper zijn mening mag geven en dat hij dat tegenover RR doet, vind ik het goed dat RR het uitzendt.

Niek, je hebt er niets van begrepen. Mijn opmerking ging over het niveau van de uitlatingen van Jasper en niet over RR... Mooi dat je het goed vindt dat RR het uitzend maar daar ging de discussie niet over. Op het moment dat Jasper zijn verhaal voor de camera doet is gelijk weer Heuvel vs. Bijvelds, niet op de proef maar in de pers..

Waarom begreep jij jasper nou zo goed dan ? Want daar hadden we het over ?

@JOCHEM HANEGRAAF..
Juist omschreven !

ik zal het dan wel verkeerd begrepen hebben :oops: , ik bekeek het meer in de richting van dat hij het zij in RR niet de achterliggende reden....

die achterliggende reden word nogal vanuit verschillende oogpunten bekeken. en om daarover te discuseren, daar ga ik mijn zodagavond niet aan verspillen :shock: (moet leren voor de toestweek :cry:)
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Peterrrrr » zo jun 14, 2009 19:25

Had net al in een ander topic gereageerd maar heuvel Jr. kwam op mij niet echt symphatiek over voor de camera ! Dat er in het verleden wat gebeurd is, is duidelijk maar vecht het uit tijdens het rijden...

@ Twengeltje: Jouw opmerking vind ik nou ook van weinig respect getuigen (Piet Bijvelds)
Peterrrrr

Berichtdoor MartijnS » zo jun 14, 2009 19:31

Eens, maar Jasper komt toch nooit echt sympathiek over..;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor erikjan » zo jun 14, 2009 20:57

niekschippers schreef:[en om daarover te discuseren, daar ga ik mijn zodagavond niet aan verspillen :shock: (moet leren voor de toestweek :cry:)

ik hoop dat je geen examen Nederlands hebt deze week :wink:
erikjan

Berichtdoor Biturbo » zo jun 14, 2009 21:12

Dat Bijvelds en vd Heuvel niet echt vriendjes zijn is wel duidelijk, maar om het nu zo te openlijk te spelen via de camera... valt me erg tegen. Ook ik had Jasper wel wat verstandiger verwacht.

Goed van RR om dit te tonen.

De beschuldigingen richting Bijvelds zullen er ook altijd wel blijven. Maar hoe kan het toch dat zelfs de argwanende Belgen tijdens urenlange controles in Ypres (of was het een andere Belgische rally?) niets hebben kunnen vinden aan de (even snelle) auto. Dit terwijl het toch echt niet zo moeilijk blijkt te zijn om een auto moedwillig af te keuren (zie Travaglia in Evo N4 vs fabrieks S2000's in Ypres 2007... :? )
Laatst bijgewerkt door Biturbo op zo jun 14, 2009 21:15, in totaal 2 keer bewerkt.
Biturbo

Berichtdoor leor888 » zo jun 14, 2009 21:13

Bravo Frank (en medewerkers), dit was weer eens een echte RR zoals we die graag zien.
De rijders het werk laten doen en dan op de juiste manier aan elkaar plakken. Feilloos is niemand en een paar kleine schoonheidsfoutjes geven niets. Deze horen ook wel bij onze sport eigenlijk.
(Ben wel een beetje benieuwd naar hoe de vraag gesteld werd waarop Jasper zich min of meer liet gaan..)
Uiteraard is het wel jammer dat je de hele rally niet in een aflevering kwijt kon.

Tot slot een hele sterke aftiteling! Klasse om aan te geven dat ook jullie aan Bart denken!
leor888

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jun 14, 2009 21:37

Peterrrrr schreef:
@ Twengeltje: Jouw opmerking vind ik nou ook van weinig respect getuigen (Piet Bijvelds)

Kan zijn maar dit is mijn ervaring met hem ( meerdere keren)
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia