Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor official No. 27768 » zo jul 19, 2009 12:47

Roger en Jolanda schreef:
official No. 27768 schreef:Ook vanochtend was het weer goed. Beetje erg veel aandacht voor de toppers maar dat is logisch maar waarom toch altijd die autocross erin :wink: :wink: :wink:

Was denk ik overgang Fv zei dat er in nederland +/- 2 maanden geen rally is
dan zal hij dus wat meer zendtijd gebruiken voor autocross, ik vind dit een betere oplossing dan iedere week een halve uitzending (laatste 3 uitzendingen amper aandacht voor autocross geweest).

Mee eens! (maar 22 augustus is er wel een rally(sprint) te zien in NL hoor 8). FV heeft veel verbeterd aan het programma EN de indeling!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo jul 19, 2009 12:58

official No. 27768 schreef:
official No. 27768 schreef:Ook vanochtend was het weer goed. Beetje erg veel aandacht voor de toppers maar dat is logisch maar waarom toch altijd die autocross erin :wink: :wink: :wink:

Was denk ik overgang Fv zei dat er in nederland +/- 2 maanden geen rally is
dan zal hij dus wat meer zendtijd gebruiken voor autocross, ik vind dit een betere oplossing dan iedere week een halve uitzending (laatste 3 uitzendingen amper aandacht voor autocross geweest).

Mee eens! (maar 22 augustus is er wel een rally(sprint) te zien in NL hoor 8). FV heeft veel verbeterd aan het programma EN de indeling!

Klopt valt op....... misschien heeft iemand hem er op attent gemaakt....
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor RobinV-Rally » zo jul 19, 2009 13:08

Allemaal lovende woorden... Alleen voor de reclame was het goed veel gezien en na de reclame had ik hem beter af kunnen zetten, zijn gebruikelijke 15minuten over hoe geweldig de autocross is worden een beetje standaard en afschuwelijk! Wat jammer dat er maar 1 rallyprogramma is op de NL tv...
Verder zei hij in het begin dat we alle cijfertjes kregen, ik heb er een paar gezien en dat was uitslag EGR en tussenstand Gr N onderin beeld. Maar geen cijferoverzicht...
Zo ook de aflevering van vorige week, na de reclame gelul en geen beelden meer. Jammer!!
Goed is zeker anders :?
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo jul 19, 2009 13:11

RobinV-Rally schreef:Allemaal lovende woorden... Alleen voor de reclame was het goed veel gezien en na de reclame had ik hem beter af kunnen zetten, zijn gebruikelijke 15minuten over hoe geweldig de autocross is worden een beetje standaard en afschuwelijk! Wat jammer dat er maar 1 rallyprogramma is op de NL tv...
Verder zei hij in het begin dat we alle cijfertjes kregen, ik heb er een paar gezien en dat was uitslag EGR en tussenstand Gr N onderin beeld. Maar geen cijferoverzicht...
Zo ook de aflevering van vorige week, na de reclame gelul en geen beelden meer. Jammer!!

Andere planeet?
Roger en Jolanda

Berichtdoor RobinV-Rally » zo jul 19, 2009 13:13

RobinV-Rally schreef:Allemaal lovende woorden... Alleen voor de reclame was het goed veel gezien en na de reclame had ik hem beter af kunnen zetten, zijn gebruikelijke 15minuten over hoe geweldig de autocross is worden een beetje standaard en afschuwelijk! Wat jammer dat er maar 1 rallyprogramma is op de NL tv...

Andere planeet?

Nee dat toch niet... Maar het duurt een half uur het programma dacht ik, en de 2e helft is weer voor ruim 75% autocross. Dadelijk is het voor CrossReport ipv RallyReport. Reclame is er al genoeg op RTL, dat hoeft Frank niet ook nog in zijn programma te stoppen van mij hoor.
RobinV-Rally
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo jul 19, 2009 13:19

RobinV-Rally schreef:

Andere planeet?

Nee dat toch niet... Maar het duurt een half uur het programma dacht ik, en de 2e helft is weer voor ruim 75% autocross. Dadelijk is het voor CrossReport ipv RallyReport. Reclame is er al genoeg op RTL, dat hoeft Frank niet ook nog in zijn programma te stoppen van mij hoor.

De eeuwig durend commentaar die niet klopt ik wordt er moe van ,
Vorige uitzending autocross 0% uitzending daarvoor autocross 0% Uitzending daarvoor 1%, Nu wordt het RALLY seizoen minder in Nederland(sorry voor de sprintrijders waaronder ik zelf) dus nu waarschijnlijk wat meer aandacht voor de crossers (en centjes in Frank zijn kassa laatje).Je moet toch echt wel zien dat hij een heel ander format heeft als enkele maanden geleden. Vandaar mijn vraag Andere planeet?
Roger en Jolanda

Berichtdoor RobinV-Rally » zo jul 19, 2009 13:25

RobinV-Rally schreef:

Andere planeet?

De eeuwig durend commentaar die niet klopt ik wordt er moe van ,
Vorige uitzending autocross 0% uitzending daarvoor autocross 0% Uitzending daarvoor 1%, Nu wordt het RALLY seizoen minder in Nederland(sorry voor de sprintrijders waaronder ik zelf) dus nu waarschijnlijk wat meer aandacht voor de crossers (en centjes in Frank zijn kassa laatje).Je moet toch echt wel zien dat hij een heel ander format heeft als enkele maanden geleden. Vandaar mijn vraag Andere planeet?

Vooruit dat van de Cross ben ik dan wel met je eens. Maar Rally en Autocross zijn wel 2 verschillende sporten. Stel dat RTL het programma wat langer zou laten duren dan wordt de kwaliteit (denk ik) veel beter, dan kan Frank zijn programma spreiden en hebben we meer beelden enzovoorts. Maar voor de reclame was het goed, daarna niet vond ik en vorige week ook... Wel mooi dat er tenminste rally op tv is, dat wel
RobinV-Rally
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Peterrrrr » zo jul 19, 2009 14:27

Ben het wel met Robin eens dat er meer aandacht aan de andere deelnemers geschonken mag worden. Tevens is de uitslag ook wel aardig om te zien. Verder ben ik al blij dat we Rally report op de Nederlandse TV kunnen zien maar ben ik nog blijer dat ik op MotorsTv toch ook vaak Rally vanuit Ierland e.d. kan zien...
Peterrrrr

Berichtdoor hans van altena » zo jul 19, 2009 15:40

P.s MOTORS TV had vanmiddag nog een mooie uitzending van het JRWRC met VEEL aandacht voor Abbring !!
Op deze zender helaas geen uitzending van Nederlandse evenementen.
Maar, wie weet !
hans van altena

Berichtdoor Chiel » zo jul 19, 2009 17:35

hans van altena schreef:P.s MOTORS TV had vanmiddag nog een mooie uitzending van het JRWRC met VEEL aandacht voor Abbring !!
Op deze zender helaas geen uitzending van Nederlandse evenementen.
Maar, wie weet !

Die uitzending word al sinds vorige week dinsdag uitgezonden. (MotorsTV zend altijd 9 dagen na het evenement P-WRC of J-WRC uit.)
Chiel

Berichtdoor official No. 27768 » vr aug 28, 2009 9:37

HILVERSUM - RTL RallyReport is vanaf zondag 30 augustus a.s. vanaf 16.55 uur weer terug bij RTL7.
(van deze site)

Dat is een mooie tijd voor onze sport!
official No. 27768

Berichtdoor official No. 27768 » zo aug 30, 2009 16:27

Zonder "nieuwe" beelden toch nog een leuke aflevering maar die Ken Block,...betaalt hij iedereen of is dit gewoon goedkope vulling? (en hij zal vast wel goed kunnen sturen maar hij rijdt pas 4 jaar rally (in Amerika) :roll:
official No. 27768

Berichtdoor Sponsor » zo aug 30, 2009 16:31

official No. 27768 schreef:Zonder "nieuwe" beelden toch nog een leuke aflevering maar die Ken Block,...betaalt hij iedereen of is dit gewoon goedkope vulling? (en hij zal vast wel goed kunnen sturen maar hij rijdt pas 4 jaar rally (in Amerika) :roll:

Monster Energy :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor official No. 27768 » zo aug 30, 2009 16:39

Sponsor schreef:
official No. 27768 schreef:Zonder "nieuwe" beelden toch nog een leuke aflevering maar die Ken Block,...betaalt hij iedereen of is dit gewoon goedkope vulling? (en hij zal vast wel goed kunnen sturen maar hij rijdt pas 4 jaar rally (in Amerika) :roll:

Monster Energy :wink:

En wie betaalt wie :roll: :wink:
(hoe komen die energydrankjes toch aan al dat geld en waarom worden de kinderen steeds drukker :wink:
official No. 27768

Berichtdoor leor888 » zo aug 30, 2009 16:44

Toch wel weer een lekkere uitspraak van Jasper tussen de beelden door ;)
(mbt WRC rijders...)
leor888

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia