En rondkoersen blijven ook mijn grote favoriet.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Amazone schreef:Peer schreef:Alleen hier op het forum wordt elke gelegenheid aangeroepen om een vermeende "achter de schermen" strijd tussen B en vdH opnieuw leven in te blazen.
...gevoed door de media...
Hein schreef:Amazone schreef:Peer schreef:Alleen hier op het forum wordt elke gelegenheid aangeroepen om een vermeende "achter de schermen" strijd tussen B en vdH opnieuw leven in te blazen.
...gevoed door de media...
Oh ja? Volgens mij geven beiden regelmatig voer aan de media. Het is echter aan de betreffende media om daar aan mee te doen of niet.
Mijn persoonlijke mening over beiden: Ze zijn goed benaderbaar, altijd in voor een woordje en kunnen verschrikkelijk goed sturen.
Dat ze samen niet door één deur kunnen is hun probleem, daar ga ik me niet mee bemoeien noch proberen het te veranderen.
Amazone schreef:Gelukkig maar: hebben vakantiestop gehad, maar project gaat volgens plan hoor ik net!!!
erikjan schreef:Amazone schreef:Gelukkig maar: hebben vakantiestop gehad, maar project gaat volgens plan hoor ik net!!!
ik zit me al jaren af te vragen waarom men in media-land zulke ongelooflijk lange vakantiestops heeft...
en daar komt dan nog eens bij dat juist een sportprogramma het zich niet kan veroorloven om tijdens de zomer geen uitzending te hebben...
ze hebben Hulst uitgezonden, maar sinds dien volgs mij niets meer...
en het is volgende week al september
erikjan schreef:Amazone schreef:Gelukkig maar: hebben vakantiestop gehad, maar project gaat volgens plan hoor ik net!!!
ik zit me al jaren af te vragen waarom men in media-land zulke ongelooflijk lange vakantiestops heeft...
StevenK schreef:Ik snap dat ook niet. Als het toch al een vermogen kost om het programma te maken, waarom zou je dat dan stilleggen wanneer er geen nieuws is en je publiek vakantie viert ?
StevenK schreef:erikjan schreef:Amazone schreef:Gelukkig maar: hebben vakantiestop gehad, maar project gaat volgens plan hoor ik net!!!
Ik snap dat ook niet. Als het toch al een vermogen kost om het programma te maken, waarom zou je dat dan stilleggen wanneer er geen nieuws is en je publiek vakantie viert ?
leor888 schreef:Steven probeert weer om cynisch te zijn met een "kwinkslag". Of heet dat sarcastiche? Maar om een of andere reden lukt het hem niet om zijn punt over te dragen.
Steven, in Juli/Augustus zijn er minder kijkers, maar zoals hiervoor wordt aangegeven is er sinds Hulst niets meer op de "buis" gezet. En de gemiste uitzendingen waren NIET in juli / augustus.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast