Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Biturbo » wo mei 24, 2006 16:16

Daarom is het JUIST goed om te laten zijn dat het niet alleen tussen Bijvelds en vd Heuvel is..........

En rondkoersen blijven ook mijn grote favoriet. :P
Biturbo

Berichtdoor Werner » wo mei 24, 2006 16:27

Tis toch heel normaal (en interressant 8) )dat er veel rivaliteit is tussen de heren? Ze zijn beide erg goed, zowel qua rijden als op technisch vlak, en willen, omdat het topsporters zijn, allebei erg graag de beste zijn. Doordat ze van hetzelfde niveau zijn komen ze elkaar vaak tegen.
Werner

Berichtdoor Hein » wo mei 24, 2006 20:30

Amazone schreef:
Peer schreef:Alleen hier op het forum wordt elke gelegenheid aangeroepen om een vermeende "achter de schermen" strijd tussen B en vdH opnieuw leven in te blazen.

...gevoed door de media... :(

Oh ja? Volgens mij geven beiden regelmatig voer aan de media. Het is echter aan de betreffende media om daar aan mee te doen of niet.

Mijn persoonlijke mening over beiden: Ze zijn goed benaderbaar, altijd in voor een woordje en kunnen verschrikkelijk goed sturen.

Dat ze samen niet door één deur kunnen is hun probleem, daar ga ik me niet mee bemoeien noch proberen het te veranderen.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor loadmaster » do mei 25, 2006 7:36

Hein schreef:
Amazone schreef:
Peer schreef:Alleen hier op het forum wordt elke gelegenheid aangeroepen om een vermeende "achter de schermen" strijd tussen B en vdH opnieuw leven in te blazen.

...gevoed door de media... :(

Oh ja? Volgens mij geven beiden regelmatig voer aan de media. Het is echter aan de betreffende media om daar aan mee te doen of niet.

Mijn persoonlijke mening over beiden: Ze zijn goed benaderbaar, altijd in voor een woordje en kunnen verschrikkelijk goed sturen.

Dat ze samen niet door één deur kunnen is hun probleem, daar ga ik me niet mee bemoeien noch proberen het te veranderen.

Ben ik helemaal met je eens. en dan kunnen we nu wer verder
gaan met de rallysport.
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor nkroeze » vr aug 25, 2006 15:16

Wie weet er eigenlijk iets van Rallyworld.....

Gestorven aan een stille dood?
nkroeze

Berichtdoor Amazone » vr aug 25, 2006 15:21

Hopelijk niet....plan was goed!!! :cry:
Amazone

Berichtdoor Amazone » vr aug 25, 2006 15:29

Gelukkig maar: hebben vakantiestop gehad, maar project gaat volgens plan hoor ik net!!! :wink:
Amazone

Berichtdoor erikjan » vr aug 25, 2006 20:13

Amazone schreef:Gelukkig maar: hebben vakantiestop gehad, maar project gaat volgens plan hoor ik net!!! :wink:

ik zit me al jaren af te vragen waarom men in media-land zulke ongelooflijk lange vakantiestops heeft...

en daar komt dan nog eens bij dat juist een sportprogramma het zich niet kan veroorloven om tijdens de zomer geen uitzending te hebben...

ze hebben Hulst uitgezonden, maar sinds dien volgs mij niets meer...

en het is volgende week al september :roll:
erikjan

Berichtdoor Rinse » vr aug 25, 2006 20:24

erikjan schreef:
Amazone schreef:Gelukkig maar: hebben vakantiestop gehad, maar project gaat volgens plan hoor ik net!!! :wink:

ik zit me al jaren af te vragen waarom men in media-land zulke ongelooflijk lange vakantiestops heeft...

en daar komt dan nog eens bij dat juist een sportprogramma het zich niet kan veroorloven om tijdens de zomer geen uitzending te hebben...

ze hebben Hulst uitgezonden, maar sinds dien volgs mij niets meer...

en het is volgende week al september :roll:

Misschien krijgen we dan wel een hele lange uitzending van 2 uur :D :wink:
Rinse

Berichtdoor StevenK » vr aug 25, 2006 20:25

erikjan schreef:

Ik snap dat ook niet. Als het toch al een vermogen kost om het programma te maken, waarom zou je dat dan stilleggen wanneer er geen nieuws is en je publiek vakantie viert ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Amazone » vr aug 25, 2006 20:52

StevenK schreef:Ik snap dat ook niet. Als het toch al een vermogen kost om het programma te maken, waarom zou je dat dan stilleggen wanneer er geen nieuws is en je publiek vakantie viert ?

Nee, het is geen stilleggen:

Het betreft hier een veelbelovend project, wat veel verder gaat dan alleen een programma maken.

Er is alleen een pilot-uitzending gemaakt, over Hulst, in twee delen.

Nu kun ze de reacties van het publiek peilen en fondsen gaan werven.

Binnenkort zullen we zeker meer van ze horen!!!
Amazone

Berichtdoor erikjan » vr aug 25, 2006 22:08

kijk, da's andere koek.

ik vond het ook al vreemd, dat ze alleen Hulst uitzonden, en vervolgens niets van bijvoorbeeld ELE en BHV.

maar goed, nu maar hopen dat de GTR bij de zender in beeld komt !

(gelukkig heeft die rally ook een traditie bij RTV-Oost en de NOS)
erikjan

Berichtdoor leor888 » za aug 26, 2006 0:49

StevenK schreef:
erikjan schreef:

Ik snap dat ook niet. Als het toch al een vermogen kost om het programma te maken, waarom zou je dat dan stilleggen wanneer er geen nieuws is en je publiek vakantie viert ?

Steven probeert weer om cynisch te zijn met een "kwinkslag". Of heet dat sarcastiche? Maar om een of andere reden lukt het hem niet om zijn punt over te dragen.

Steven, in Juli/Augustus zijn er minder kijkers, maar zoals hiervoor wordt aangegeven is er sinds Hulst niets meer op de "buis" gezet. En de gemiste uitzendingen waren NIET in juli / augustus.

Stop dus om quasi cynisch te reageren.
leor888

Berichtdoor StevenK » za aug 26, 2006 7:06

leor888 schreef:Steven probeert weer om cynisch te zijn met een "kwinkslag". Of heet dat sarcastiche? Maar om een of andere reden lukt het hem niet om zijn punt over te dragen.

Zorg jij eerst maar eens dat je de huisregels begrijpt voor je je druk maakt om wat een ander post
Steven, in Juli/Augustus zijn er minder kijkers, maar zoals hiervoor wordt aangegeven is er sinds Hulst niets meer op de "buis" gezet. En de gemiste uitzendingen waren NIET in juli / augustus.

De opmerking van Erik-Jan was, zoals ik 'm las, meer algemeen en ging zeker niet alleen over rallyworld.

Volgens mij is hier op 't forum al eerder besproken dat de Hulst-uitzending een proef was en dat het bedrijf dat erachter zit bezig is om een nieuw en compleet totaalconcept te ontwikkelen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor loadmaster » za aug 26, 2006 7:47

Waarom kunnen we in Nederland niet gewoon een programma maken
waar wekelijks of om de week aandacht is voor de rally sport algemeen.
En daarmee bedoel ik Rallysport van de gehele wereld. Ik weet dat dit
aardig wat euris gaat kosten maar dan heb je wel een unieke setup.
Die hal wat nu studio is geworden eens vult met publiek??? concept van
hoe GP (F1) werden/worden gemaakt. En ik weet zeker dat de gemiddelde
rally fan wel 10 euris overheeft voor een ticket met kans op een ritje in
een rally auto en of een tripje naar een WRC Rally.
Gooi d'r een kop koffie met een plakje twentsche krentewegge
tegen aan en een glaasjes fris.
Dan valt het 10-tje ook wel weermee.
Wie helpt mij eens aan meer ideeen voor Rally TV???
Groeten en veel, veilig Rally plezier gewenst.
Matti
BORN2XLR8

8)
loadmaster

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia