Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nou reken er maar op nog eenhenk schreef:Sanderboy schreef:begrijp ik nu dat er nog 2 mitsibuthsi wrc 05 na nl komen?
niet NOG 2 maar 2 totaal
A en P Rally Jan schreef:nou reken er maar op nog eenhenk schreef:Sanderboy schreef:begrijp ik nu dat er nog 2 mitsibuthsi wrc 05 na nl komen?
niet NOG 2 maar 2 totaaldus 3
Paperclip schreef:Hij (Frank Verhoeven) zei ook dat deze Lancer WRC een andere was als die in Amsterdam. En inderdaad, later zei hij ook dat er dus twee naar nederland werden gehaald.
Dat is dus nogal vaag.
Ik vond het wel weer een prima uitzending, gelukkig autocross-loos, dus dan vind ik het altijd wel goed
crx303 schreef:Paperclip schreef:Hij (Frank Verhoeven) zei ook dat deze Lancer WRC een andere was als die in Amsterdam. En inderdaad, later zei hij ook dat er dus twee naar nederland werden gehaald.
Dat is dus nogal vaag.
Ik vond het wel weer een prima uitzending, gelukkig autocross-loos, dus dan vind ik het altijd wel goed
Wat is daar vaag aan, hij huurde deze auto's toch, dus de eerste is na A'dam weer terug naar Engeland lijkt me en deze zal ook (voorlopig) wel weer terug gaan?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast