Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
billy wrote
En als je nu een nieuws itempje hebt, meldt dan ook even dat Peugeot volgend jaar overstapt naar Pirelli. Of weet je het nu pas Frank?
V.D.G Rally team wrote:
Heb vandaag naar wrc rally zitten kijken daar laten ze teminste rally zien als sbs nu ook zich nog eens bezig gaan houden met de nederlandse rally sport dan zou het meschien nog goed komen.
Holkers wrote:
"we gaan even kijken naar beelden van vorig jaar".
Leuk denk ik, een beetje 'erin' komen. Ik heb alleen beelden van 2 jaar geleden gezien en die kwamen ook nog eens 2 keer achter elkaar voorbij. daarbij zag ik alleen maar regen (1ste dag en begin 2de maar de rest was zonnig[er]). Hoe promoot je een rally...
zoesub wrote:
11 ?
rallyboy wrote:V.D.G Rally team wrote:
Heb vandaag naar wrc rally zitten kijken daar laten ze teminste rally zien als sbs nu ook zich nog eens bezig gaan houden met de nederlandse rally sport dan zou het meschien nog goed komen.
bij sbs 6 olav mol en rally report frank verhoeven, weten wel waar ze over praten,als de updates bij eurosport elke avond om half elf volgt dan schiet gewoon in de lach die vent heeft er echt de b..len verstand van ,hij kan nog niet een een naam goed uitspreken ,laat staan bij de goede rijder "marcus sainz" "pykalista" en noem maar op !

larsjuhhh wrote:
Wat ik nog steeds niet snapt is wat Bijvelds in top rally doet! Afgelopen woensdag toen ik ging stemmen, stemde ik op Solberg/Mils. die kwamen dan op 24 % te staan. Bijvelds had toen 22%. Kremer had dan zo'n 54% van de stemmen te pakken. Dus dat van Kremer snap ik dan wel. Maar zal Bijvelds dan wat eurotjuhs op tafel hebben gelegd?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast