Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:Jan schreef:Ik ben eigenlijk al geruime tijd benieuwd naar de mening van het publiek wat ze vinden van muziek onder de compilatie. Wij gebruiken namelijk nog steeds muziek maar de gebroeders Schouten niet meer.
Wat is jullie mening als kijkers:
Wel of geen muziek onder een compilatie, en zo ja, wel soort?![]()
In een rallyauto zit ook geen radio ?
Jan schreef:leor888 schreef:
De muziek keuze die ongeveer gelijk is aan Borger en Welink is niet de mijne, maar de beelden en de montage daarvan Echt Super!
![]()
Ik ben eigenlijk al geruime tijd benieuwd naar de mening van het publiek wat ze vinden van muziek onder de compilatie. Wij gebruiken namelijk nog steeds muziek maar de gebroeders Schouten niet meer.
Wat is jullie mening als kijkers:
Wel of geen muziek onder een compilatie, en zo ja, welk soort?![]()
Ben benieuwd...
De film door Deltatv gemaakt is echt super, het laatste stuk is echt zo mooi in elkaar gezet dat ik het zelfde gevoel weer kreeg als toen
Jan schreef:StevenK schreef:Jan schreef:StevenK schreef:In een rallyauto zit ook geen radio ?
Vroeg ik dat![]()
Nee dus....
Die radio zit er niet in, omdat je de auto wil horen.
Met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend of ben je altijd zo bijdehand?
Biturbo schreef:Hert mooiste is een combinatie zoals de DVD van Schouten een paar jaar geleden; met en zonder achtergrond muziek kunnen kiezen
erikjan schreef:Holkers schreef:Lekker spelen met de muziek. Beetje Ramstein achtige platen gebruiken en lekker faden wanneer er een S1600 of een mooi A.L.S. geluid te horen is.
dat lijkt me een fraai compromis...
Sevius schreef:erikjan schreef:Holkers schreef:Lekker spelen met de muziek. Beetje Ramstein achtige platen gebruiken en lekker faden wanneer er een S1600 of een mooi A.L.S. geluid te horen is.
Rammstein is met dubbel M![]()
Ik weet het; ben aan het m**renneuken, maar ja, als Rammstein-"fan" laat je dat niet ongestraft
Holkers schreef:Sevius schreef:erikjan schreef:Holkers schreef:Lekker spelen met de muziek. Beetje Ramstein achtige platen gebruiken en lekker faden wanneer er een S1600 of een mooi A.L.S. geluid te horen is.
Ik weet het; ben aan het m**renneuken, maar ja, als Rammstein-"fan" laat je dat niet ongestraft
Is het nou mierenneuken of miereneuken. Als je van mening bent dat alle mieren neuken is het mierenneuken, maar als je meent dat neuken vrouwlijk is dan is het miereneuken...
Holkers schreef:Sevius schreef:erikjan schreef:Holkers schreef:Lekker spelen met de muziek. Beetje Ramstein achtige platen gebruiken en lekker faden wanneer er een S1600 of een mooi A.L.S. geluid te horen is.
Is het nou mierenneuken of miereneuken. Als je van mening bent dat alle mieren neuken is het mierenneuken, maar als je meent dat neuken vrouwlijk is dan is het miereneuken...
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast