Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MartijnS » zo okt 15, 2006 0:12

Joost zou ze graag met muziek maken, maar hij wil gewoon niet in de problemen komen ivm de rechten die op de muziek zitten ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Gijs G » zo okt 15, 2006 8:25

StevenK schreef:
Jan schreef:Ik ben eigenlijk al geruime tijd benieuwd naar de mening van het publiek wat ze vinden van muziek onder de compilatie. Wij gebruiken namelijk nog steeds muziek maar de gebroeders Schouten niet meer.

Wat is jullie mening als kijkers:

Wel of geen muziek onder een compilatie, en zo ja, wel soort? :wink:

In een rallyauto zit ook geen radio ?

Jaren geledeneens met Frits op de service in (ik meen)luxemburg staat praten, en die had toendertijd wel een radio in zn groep N, voor op de verbindingsroutes
Gijs G

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo okt 15, 2006 8:32

Jan schreef:
leor888 schreef:
De muziek keuze die ongeveer gelijk is aan Borger en Welink is niet de mijne, maar de beelden en de montage daarvan Echt Super!

:lol:

Ik ben eigenlijk al geruime tijd benieuwd naar de mening van het publiek wat ze vinden van muziek onder de compilatie. Wij gebruiken namelijk nog steeds muziek maar de gebroeders Schouten niet meer.

Wat is jullie mening als kijkers:

Wel of geen muziek onder een compilatie, en zo ja, welk soort? :wink:

Ben benieuwd...

De film door Deltatv gemaakt is echt super, het laatste stuk is echt zo mooi in elkaar gezet dat ik het zelfde gevoel weer kreeg als toen :(

Ik hoor liever geen muziek vind het storend ik hoor liever v.d Heuvel op de drums :lol:
mr_nice_guy73

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo okt 15, 2006 8:35

Jan schreef:
StevenK schreef:
Jan schreef:
StevenK schreef:In een rallyauto zit ook geen radio ?

Vroeg ik dat :?: :| Nee dus....

Die radio zit er niet in, omdat je de auto wil horen.

Met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend of ben je altijd zo bijdehand? :roll:

maar hij heeft wel gelijk even niet zo kortzichtig doen jantje :wink:
mr_nice_guy73

Berichtdoor Biturbo » zo okt 15, 2006 10:31

Sorry hoor, maar die antwoorden slaan toch ook als een bal gehakt op een drumstel.... :? Heeft totaal niets met de vraag te maken..

Wat betrefd het geluid bij de film; beiden. De ene keer doet een goed achtergrond muziekje inderdaad een beetje meer actie toevoegen, de andere keer luister je puur naar de echte geluiden...

Hert mooiste is een combinatie zoals de DVD van Schouten een paar jaar geleden; met en zonder achtergrond muziek kunnen kiezen :D
Biturbo

Berichtdoor Holkers » zo okt 15, 2006 11:01

Lekker spelen met de muziek. Beetje Ramstein achtige platen gebruiken en lekker faden wanneer er een S1600 of een mooi A.L.S. geluid te horen is.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor erikjan » zo okt 15, 2006 13:19

Holkers schreef:Lekker spelen met de muziek. Beetje Ramstein achtige platen gebruiken en lekker faden wanneer er een S1600 of een mooi A.L.S. geluid te horen is.

dat lijkt me een fraai compromis...
erikjan

Berichtdoor JoostS » zo okt 15, 2006 14:01

Biturbo schreef:Hert mooiste is een combinatie zoals de DVD van Schouten een paar jaar geleden; met en zonder achtergrond muziek kunnen kiezen :D

Ja, dat was nog eens service ;)

Nee, maar zoals m'n broer hierboven al aangegeven heeft gebruik ik geen muziek meer i.v.m. met de muziekrechten die op de nummers staan. In het begin kon ik dit nog wel doen aangezien alles binnen een redelijk select gezelschap bleef. Maar ondertussen worden de video's steeds vaker bekeken en er hoeft er maar één op die paarduizend te zijn die ermee naar Buma Stemra stapt en ik kan me scheel gaan betalen aan boetes. Gaat namelijk over enorme bedragen, heb wel eens bedragen gehoord van € 60,- per halve minuut.
Ik heb ook een tijdje een contract gehad met een bedrijf wat rechtenvrije muziek leverde, maar dat was toch niet echt wat ik wilde.

Maar ik ben het er ook absoluut mee eens dat muziek heel veel kan toevoegen aan een video! Alhoewel je soms wel moet opletten dat het niet te veel overheerst.
JoostS

Berichtdoor Sevius » zo okt 15, 2006 16:13

erikjan schreef:
Holkers schreef:Lekker spelen met de muziek. Beetje Ramstein achtige platen gebruiken en lekker faden wanneer er een S1600 of een mooi A.L.S. geluid te horen is.

Rammstein is met dubbel M :wink:

Ik weet het; ben aan het m**renneuken, maar ja, als Rammstein-"fan" laat je dat niet ongestraft :twisted:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Holkers » zo okt 15, 2006 16:16

Sevius schreef:
erikjan schreef:

Ik weet het; ben aan het m**renneuken, maar ja, als Rammstein-"fan" laat je dat niet ongestraft :twisted:

Is het nou mierenneuken of miereneuken. Als je van mening bent dat alle mieren neuken is het mierenneuken, maar als je meent dat neuken vrouwlijk is dan is het miereneuken...

;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo okt 15, 2006 16:48

Holkers schreef:
Sevius schreef:
erikjan schreef:

Is het nou mierenneuken of miereneuken. Als je van mening bent dat alle mieren neuken is het mierenneuken, maar als je meent dat neuken vrouwlijk is dan is het miereneuken...

;)

:?
mr_nice_guy73

Berichtdoor Sevius » zo okt 15, 2006 19:26

Holkers schreef:
Sevius schreef:
erikjan schreef:

;)

Whahahaha :lol:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor erikjan » zo okt 15, 2006 19:56

Afbeelding
erikjan

Berichtdoor TWENGELTJE » zo okt 15, 2006 22:07

??????????????????????????????
TWENGELTJE