Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor FIRE » zo sep 19, 2004 17:16

extaxi wrote:
Complimenten zijn er dus zat......mag er ook wel een kritische noot worden geplaatst. Om nou 10 minuten van de 60 te praten over hoe slecht Wevers wel niet reed vond ik beetje TE. We weten dat Wevers niet zo snel is als Tjoen....(toch?). Als ik Wevers was geweest was ik het strontvervelend gaan vinden hoe ik benaderd werd iedere keer. Erik petje af hoe je daar mee omgaat. ;-)

Ik moet toegeven dat ik dat op een gegeven moment ook wel irritant vond, maar daar zijn het "journalisten" voor.
FIRE

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor StevenK » zo sep 19, 2004 17:21

Ik ben bang dat dit Frank's stijl is. Altijd de negatieve dingen benadrukken en nooit de positieve...

'Jan de Winkel kwam er nooit aan te pas' is ook zo'n uitspraak die hij ongetwijfeld zal doen, terwijl Jan echt de sterren van de hemel heeft gereden met absolute toptijden.

Hoewel, hij was over Cahal Arthurs wel positief...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Turboboost » zo sep 19, 2004 17:37

Wellicht heeft hij nog ambitie's om internationaal te gaan..... :)
Turboboost

Berichtdoor zoesub » zo sep 19, 2004 18:28

Het is allemaal een fijn verhaal. We hebben een rally programma op de tv. Wie betaald mag erin. Heel goed, na 1 dag de goudentulp op tv en ook de rally uit GB op tv. Peter Bijveld rijdt op de derde plek. Geen woord over het presteren van deze familie. Tuurlijk niet, het motor management klopt niet (volgende de geleerden) dus geen aandacht. Ik als Bijveld fan, zou zeggen, de hele wereld moet trost zijn op deze mensen. Eigen budget en rammen met dat ding.

Ben blij met de beelden van de goudentulp, kon er helaas niet bij zijn. Maar zo te horen stonden er genoeg geiten langs de kant. Maar, hoe mooi rally sport kan zijn heeft onze, eigen spuit 11 van een bekend kleding merkt precies laten zien hoe hij het niet zou moeten doen.

We hebben maar een kleine top, een grote middenmoot en heel veel mensen die al hun tij en passie stoppen in hun hobby. Maar beste presentator doe eens normaal tegen mensen die goed bezig zijn. Als ik me zou kunnen verplaatsen in Eric, dat had deze presentator een stuk fruit kunnen krijgen. Een peer, een muilpeer !

Natuurlijk ben ik blij om rally op tv te zien, maar ik denk dat ik maar de filmpjes op een bekende site ga kijken. Net zulk mooie beelden stukje muziek, maar geen super negatief gelul.
zoesub

Berichtdoor Biturbo » zo sep 19, 2004 21:38

steven wrote:

Hoewel, hij was over Cahal Arthurs wel positief...

Kan aan mij liggen maar volgens mij was Arthurs al lichtelijk geirriteerd bij zijn intervieuw met zijn "Thank you, good bye" ...
Biturbo

Berichtdoor Jeroen » zo sep 19, 2004 21:45

Ik vond deze aflevering van RR niet best. Frank zou Erik hebben kunnen oppeppen, maar in plaats daarvan was de teneur echt zeer negatief. Volgens mij heeft hij niet door hoe belangrijk het is om mentaal goed te zitten tijdens een rally en ik ben er van overtuigd dat deze negatieve interviews het gat alleen maar groter hebben gemaakt. Erik zei na de eerste proef dat ie het lekker vond gaan en aan het einde van het interview was de stemming helemaal verziekt.

Verder merk je helemaal niets van de sfeer die er was en de doorsnee kijker krijgt al helemaal niet mee wat er achter de koplopers gebeurd. De gevechten in de diverse klassen en cups hebben toch ook wel enige nieuwswaarde lijkt me.

Op de hairpin links was te zien dat veel evo´s te ver door draaiden. Ik durf te wedden dat veel auto´s achterin deze hairpin technisch wel goed en toch spectaculair namen en dat krijg je niet te zien. Wat is er nou leuker om te zien dat een Volvo of 205je veel strakker door zo´n bocht gaat dan een evo... ;-)
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor RallyeRichard » ma sep 20, 2004 0:17

We weten nu inmiddels allemaal wel hoe de zendtijd van een commercieel station gevuld wordt. Eerst moet de zendtijd betaald worden voordat het de ether in kan. Die discussie is dus wel uitgemolken. Verder ligt de interesse van kijkers en sponsoren voor het overgrote deel bij de strijd om de ereplaatsen. Met het volgen van de kanshebbers door de hele rally heen, zat de aflevering dan ook meteen vol. En wat de overige beelden betreft, ik ben benieuwd wat we volgende week voor toegift op de GTR te zien krijgen.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Re: Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor hennie » ma sep 20, 2004 0:50

Hee die Ton,

Dat jij nog antwoord op zulke discussies.
Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel!!

MZL
hennie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma sep 20, 2004 6:50

hennie wrote:
Hee die Ton,

Dat jij nog antwoord op zulke discussies.
Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel!!

MZL

====================

'k Bel je vandaag!!!! :D
Ton Van Spanje

Berichtdoor billy » ma sep 20, 2004 8:46

Ik kan het bijna niet uit mijn bek krijgen, maar ik vond hem helemaal niet overdreven negatief ten opzichte van Wevers.

Erik zei zelf ook dat hij verwacht had dat het een harde strijd om seconden zou worden. Als je dan na 2 proeven 27 seconden aan je broek krijgt, dan is er sprake van een teleurstelling.

En Frankie wil gewoon laten zien dat hij "onafhankelijk" is, hij bepaalt de vragen en gaat daarmee op zoek naar het antwoord dat hij wil horen. Niets nieuws, doet hij het hele jaar al. Als Wevers zich daaraan zou storen, had hij niet mee moeten werken.
William Heeren
billy

Berichtdoor cvgn » ma sep 20, 2004 9:11

" . Frank zou Erik hebben kunnen oppeppen, maar in plaats daarvan was de teneur echt zeer negatief. Volgens mij heeft hij niet door hoe belangrijk het is om mentaal goed te zitten tijdens een rally en ik ben er van overtuigd dat deze negatieve interviews het gat alleen maar groter hebben gemaakt. Erik zei na de eerste proef dat ie het lekker vond gaan en aan het einde van het interview was de stemming helemaal verziekt. "

Een jaar geleden bij de uitzending van Barneveld zei hij ook tegen Markt Breijer: of je gaat hier gigantisch op je bek of je wint. Wie die uitzending heeft gezien en Breijer een beetje kent zag de vonken uit de ogen van Mark komen. FV is een man die je ofwel helemaal de hemel in prijst of je helemaal de put in duwt als je laat merken dat het niet goed gaat. Wie bij de Golden tulip is geweest weet pas hoe hard Tsjoen ging, en dat is niet op tvbeelden te zien, maar dat geeft FV niet het recht om Eric Wevers zo de grond in te spreken. Elke wedstrijd die hij meereed met Dirk Boers kwamen ze niet aan de finish, maar daar hoor je hem niets over zeggen.

groeten uit Roosendaal.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor Jeroen » ma sep 20, 2004 12:13

DutchRallyeGolf wrote:We weten nu inmiddels allemaal wel hoe de zendtijd van een commercieel station gevuld wordt. Eerst moet de zendtijd betaald worden voordat het de ether in kan. Die discussie is dus wel uitgemolken.
Wat ben jij goed dat je dat weet zeg! En ook gelijk voor "allemaal". Klasse! Dus jij bepaalt hier voortaan dat deze discussie niet meer gevoerd hoeft te worden? Dat iedereen op dit forum dat dan ook direct ff weet...

Aan de ene kant doet FV z´n best om ons duidelijk te maken dat de sfeer fantastisch was, maar hij laat daar niets van merken in z´n rapportage op een dweil orkest op de achtergrond na dan.

DutchRallyeGolf wrote:
Verder ligt de interesse van kijkers en sponsoren voor het overgrote deel bij de strijd om de ereplaatsen.
Waar baseer jij deze stelling op? Heb je een onderzoek hiernaar gedaan of is het onderbuik gevoel? Als je de onderbouwing voor me hebt, stuur dan maar naar jeroen@ta.nl. Alvast bedankt!

[Edited by Jeroen on 09-20-2004 at 12:15 PM GMT]
Jeroen van Beek
Jeroen

Berichtdoor Holkers » ma sep 20, 2004 13:00

zeg jeroen. beetje overdreven reactie maat
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Jeroen » ma sep 20, 2004 14:31

Overdreven? Ok, ik zal de volgende keer gedwee de kritiek op mij over me heen laten komen over het feit dat ik in iemands optiek een uitgekouwd onderwerp aansnijdt. Ik kan me toch maar moeilijk aanpassen aan de omgangsvormen op dit forum. Foei Jeroen!!!!

Even voor de duidelijkheid. Ik vind het goed dat FV een rallyprogramma maakt, maar deze vond ik niet goed vanwege de negatieve benadering van EW en het feit dat er geen aandacht wordt geschonken aan de breedtesport. Dit is oprechte kritiek en als hij dit leest, dan moet hij er maar mee doen wat hij wil, maar ik wil het wel ff kwijt. Moet kunnen toch? FV is zelf ook niet vies van het geven van kritiek, dus hij zal het zelf ook wel kunnen verdragen...

[Edited by Jeroen on 09-20-2004 at 02:32 PM GMT]
Jeroen van Beek
Jeroen

Berichtdoor Holkers » ma sep 20, 2004 14:41

jeroen wrote:
Overdreven? Ok, ik zal de volgende keer gedwee de kritiek op mij over me heen laten komen over het feit dat ik in iemands optiek een uitgekouwd onderwerp aansnijdt. Ik kan me toch maar moeilijk aanpassen aan de omgangsvormen op dit forum. Foei Jeroen!!!!
jeroen wrote:

beetje para...

jeroen wrote:
Even voor de duidelijkheid. Ik vind het goed dat FV een rallyprogramma maakt, maar deze vond ik niet goed vanwege de negatieve benadering van EW en het feit dat er geen aandacht wordt geschonken aan de breedtesport. Dit is oprechte kritiek en als hij dit leest, dan moet hij er maar mee doen wat hij wil, maar ik wil het wel ff kwijt. Moet kunnen toch? FV is zelf ook niet vies van het geven van kritiek, dus hij zal het zelf ook wel kunnen verdragen...

[Edited by Jeroen on 09-20-2004 at 02:32 PM GMT]

Wees eerlijk, hoe lang zijn we er al niet mee bezig dat RR een 'betaald' programma is die de selecte top van de rallysport weergeeft. Hoe lang zijn we er al niet over uit dat FV Erik niet echt hoog in het vaandel heeft staan. Hoe lang weten we al dat FV niets met dit commentaar doet.

Dat je kritiek op iemand of op een programma hebt, dat is je goed recht en dat bedoelde ik ook niet met 'overdreven reactie'.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia