Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma sep 20, 2004 14:42

@Jeroen

Jeroen,

Als ik het zo teruglees, trek jij je het persoonlijk aan, terwijl Richard (DutchRallyGolf)volgens mij niet direct jou aanspreekt, maar zijn mening in het algemeen plaatst. Hij quote in ieder geval niet jouw bericht dat eraan vooraf ging.

Vanuit die optiek, denk ik dan ook dat je je niet aangesproken moet voelen. Dit staat los van het feit of je het wel of niet met zijn mening eens bent.
Ton Van Spanje

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Jeroen » ma sep 20, 2004 14:45

DutchRallyeGolf wrote:En wat de overige beelden betreft, ik ben benieuwd wat we volgende week voor toegift op de GTR te zien krijgen.
Nou iedereen gratis gemeentepils van mij als ik met m´n 205je in beeld kom!
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor Jeroen » ma sep 20, 2004 15:06

Richard´s (DutchRallyGolf) reply staat onder de mijne, dus lijkt me logisch als ik het me aantrek. Ik probeerde juist het inmiddels inderdaad bekende feit dat "wie betaald erin zit" nieuw leven in te blazen en de reactie van Richard interpreteer ik (ook na herlezing) als een (sorry Richard als het zo niet bedoeld is) hautaine poging dat weer af te kappen. De toon van mijn reply is dus een reactie op de toon van die van Richard...
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor StevenK » ma sep 20, 2004 15:12

jeroen wrote:
Richard´s (DutchRallyGolf) reply staat onder de mijne, dus lijkt me logisch als ik het me aantrek. Ik probeerde juist het inmiddels inderdaad bekende feit dat "wie betaald erin zit" nieuw leven in te blazen

Richard is niet de enige die moe wordt van die pogingen.

Want elke keer komt het erop neer dat o.a. Peter van de Gevel en ik roepen dat we dan maar de koppen bij elkaar moeten steken om het beter te regelen, maar daarna gebeurt er niets meer.

Want als ik nu roep 'leg per persoon 5k neer, dan regelen we het zelf', dan heeft elke licentiehouder minstens 3 argumenten om dat niet te doen en zijn we weer terug bij af.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Mivali » ma sep 20, 2004 15:27

Voorafgaande aan de GTR heb ik de stoute rallyschoenen maar aangetrokken en offerte aangevraagd bij RTL RR.

Keurig antwoord gekregen van FV dus misschien moeten we ophouden met speculeren over tarieven e.d. FV heeft geen geheimen op dat front.

Voor een klein team als het mijne is het genoemde bedrag (dat laat ik hier even buiten beschouwing om oeverloos gezwets te voorkomen) voorlopig moeilijk te behappen maar één ding is duidelijk: Je kunt dus in beeld komen bij RR, ook als subtopper of amateur...Gewoon mailen, betalen, je sponsors overtuigen en hen laten betalen, etc..
Michel van Lindert
Mivali

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma sep 20, 2004 15:31

jeroen wrote:
Richard´s (DutchRallyGolf) reply staat onder de mijne, dus lijkt me logisch als ik het me aantrek.

=====================================

Jeroen,

Als jij je iedere reply (met of zonder quote van een eerder door jou geplaatst bericht)die onder een bericht van je staat, aantrekt dan heb je geen leven meer :D
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma sep 20, 2004 19:57

Steven wrote:
jeroen wrote:
Richard´s (DutchRallyGolf) reply staat onder de mijne, dus lijkt me logisch als ik het me aantrek. Ik probeerde juist het inmiddels inderdaad bekende feit dat "wie betaald erin zit" nieuw leven in te blazen

Richard is niet de enige die moe wordt van die pogingen.

Want elke keer komt het erop neer dat o.a. Peter van de Gevel en ik roepen dat we dan maar de koppen bij elkaar moeten steken om het beter te regelen, maar daarna gebeurt er niets meer.

Want als ik nu roep 'leg per persoon 5k neer, dan regelen we het zelf', dan heeft elke licentiehouder minstens 3 argumenten om dat niet te doen en zijn we weer terug bij af.

Goede uitspraak steven als we iets willen berijken dan zullen we met meerdere moeten zijn [dus rijders sluit je aan] om iets te berijken.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor nkroeze » ma sep 20, 2004 20:47

5k?

Sorry hoor, maar dat zijn voor achterhoede strijders als mij (nouja, wel vlakbij he Steven :):D:)) bedragen waar ik VEEL voor kan rijden!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor RallyeRichard » ma sep 20, 2004 21:24

Jeroen,

Mijn reactie was niet enkel en alleen op jouw post gericht, maar deze was de aanleiding voor het plaatsen van mijn reactie. Het was dus niet persoonlijk bedoeld. Voor het gemak en de lieve vrede zal ik dan ook maar de toon in jouw replies negeren.

Wel heb ik moeite met jouw uitspraak betreffende het poot optillen. Ik neem aan dat deze tegen mij gericht is, maar wanneer je kijkt naar het aantal posts van mijn kant in combinatie met mijn registratiedatum, kun je op je klompen aanvoelen dat deze reactie kant noch wal raakt. In mijn posts probeer ik zoveel mogelijk inhoudelijk op de topics in te gaan en in het restant laat ik voornamelijk mijn enthousiasme voor de sport blijken.

Verder was mijn reactie geen persoonlijke mening, maar de normale gang van zaken (helaas) in commercieel medialand waar we het (nogmaals helaas) vooralsnog mee moeten doen.

Mijn persoonlijke mening hierover staat volgens mij nog ergens in 'Het Grote Zeik En Zanik Topic' en geeft weer dat ik vind dat spektakelmakers in de achterhoede op basis van hun rijstijl automatisch een stukje onbetaalde zendtijd verdienen. Gooi bijvoorbeeld die Top Rally eruit en vervang dit door een verkiezing van de mooiste actie. Levert mooie tv EN promoot de sport in de breedte.

P.S. Welke Jeroen ben jij nu precies? Want ik heb waarschijnlijk nog een mooie foto van je op Notter II.

Edit: Wanneer jij Jeroen van Beek bent met startnummer 108, dan zitten er reeds twee foto's in de mailbox van je maat Roger.

[Edited by DutchRallyeGolf on 09-20-2004 at 10:30 PM GMT]
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor RallyeRichard » di sep 21, 2004 7:25

Nog even ter aanvulling en verduidelijking.

Ik denk dat ik als (behoorlijk fanatiek) toeschouwer wat neutraler naar de berichtgeving in de media kan kijken dan jij (jullie) als deelnemers. Natuurlijk baal je wanneer je twee dagen lang aan het beulen bent geweest, in jouw klasse de sterren van de hemel hebt gereden en nog een paar spektaculaire acties hebt uitgehaald en je ziet er helemaal niets van terug.
Maar reken maar dat ik (en met mij vele, maar te weinig anderen) ze wel zie en waardeer. Ik zie per rally namelijk vrij weinig proeven, omdat ik vrijwel altijd tot de sluitwagen blijf staan.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor Smakkie » di sep 21, 2004 15:32

mivali wrote:
Voor een klein team als het mijne is het genoemde bedrag (dat laat ik hier even buiten beschouwing om oeverloos gezwets te voorkomen) voorlopig moeilijk te behappen maar één ding is duidelijk: Je kunt dus in beeld komen bij RR, ook als subtopper of amateur...Gewoon mailen, betalen, je sponsors overtuigen en hen laten betalen, etc..

Vooropgesteld dat ik geen expert ben op dit vlak: Kijk eens naar Heutink. Ik kan niet in de knip van het team kijken, maar volgens mij hebben zij het vrij goed voor elkaar. Een (vrij grote) sponsor binnengehaald en iedere keer bij RR in de uitzending. Is het niet zo dat het 1 van het ander afhangt? Als je met een goed mediaplan komt is een sponsor dan niet sneller bereid om te investeren?
Groeten,

Maurits
Smakkie

Berichtdoor Werner » di sep 21, 2004 15:55

jeroen wrote:
Ik vond deze aflevering van RR niet best. Frank zou Erik hebben kunnen oppeppen, maar in plaats daarvan was de teneur echt zeer negatief. Volgens mij heeft hij niet door hoe belangrijk het is om mentaal goed te zitten tijdens een rally en ik ben er van overtuigd dat deze negatieve interviews het gat alleen maar groter hebben gemaakt.

Hij is geen Mental coach in dienst van de heer Wevers, maar een journalist. Goed, daarover heb ik in het topic over de GTR al een opmerking gemaakt, het zal wel met geld van doen hebben. Los van het feit dat hij logischerwijs niet helemaal onpartijdig is vind ik Frank V. een kritische man, maar dat vind ik niet zo erg, in ieder geval niet als 'we' onze sport serieus nemen. Overigens vind ik hem voor de rest niet zo heel goed, maar dat terzijde.
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner

Berichtdoor Marcel Vogels » di sep 21, 2004 17:31

als jullie zoveel geld bij elkaar gespaard hebben, ben ik benieuwd of frank het dan ook wel doet, komen de wk rally's nog later op tv :)

trouwens, heeft iemand van jullie al ooit de prijsvraag gewonnen???
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Berichtdoor larsjuhhh » di sep 21, 2004 17:45

Marcel Vogels wrote:
als jullie zoveel geld bij elkaar gespaard hebben, ben ik benieuwd of frank het dan ook wel doet, komen de wk rally's nog later op tv :)

trouwens, heeft iemand van jullie al ooit de prijsvraag gewonnen???

neej heb al op elke prijsvraag geantwoord, en je krijgt steeds geen bericht terug. volgens mij duwt hij die spullen in zijn eige zakken!

gt larsjuhhh
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia