Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » zo maart 30, 2008 11:49

niek schreef:
TWENGELTJE schreef:Als je op de site van Verhoeven of van RTL kijk kunnen jullie zien dat er niets staat geplant dus hou a.u.b allemaal op te huilen :roll: :roll:

Ik weet niet waar jij kijkt maar op rtl.nl staat toch echt om 12:15 RTL rallyreport, en dit staat ook op tvgids.nl.

Dat staat er inderdaad maar als ik op homepage linksboven rallyreport aanklik staat bijvoorbeeld dat solberg vorig jaar kampioen is geworden dus neem ik dit allemaal met een heel potje zout 8)
TWENGELTJE

Berichtdoor Sanderboy » zo maart 30, 2008 11:52

even een klacht in gedient bij rtl
ik wacht op andwoord en ben benieuwd
ik vraag jullie ook om dit te doen
hoe meer klachten hoe beter vind ik
dus hier een linkje

naar de contact pagina

http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/ ... ctenroute/

sander
Sanderboy

Berichtdoor JoostS » zo maart 30, 2008 11:57

Zodra er echt een aflevering van Rally Report zal zijn komt er echt nog wel een persbericht uit welke ook hier te lezen zal zijn.
Dus wacht nu maar gewoon even af en trek je niet te veel aan van de programmering die op internet staat.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor rob reukers » zo maart 30, 2008 11:57

even een klacht in gedient bij rtl
ik wacht op andwoord en ben benieuwd
ik vraag jullie ook om dit te doen
hoe meer klachten hoe beter vind ik
dus hier een linkje

naar de contact pagina

http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/ ... ctenroute/

sander

goed ik doe het ook
rob reukers

Berichtdoor Sanderboy » zo maart 30, 2008 12:22

JoostS schreef:Zodra er echt een aflevering van Rally Report zal zijn komt er echt nog wel een persbericht uit welke ook hier te lezen zal zijn.
Dus wacht nu maar gewoon even af en trek je niet te veel aan van de programmering die op internet staat.

oke
Sanderboy

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » zo maart 30, 2008 12:35

Nou ik heb ook een bericht gestuurd.

Ik heb ten eerste een hekel aan astrologie (ieder zijn eigen mening hoor).
En ten tweede vind ik dit echt gewoon rot want men belooft iets en doet het niet en in mijn ogen is dat hetzelfde als oplichting.

Ik denk niet dat frank Verhoeven hierop invloed heeft dus hem laat ik buiten spel.
De nederlandse rallysport zit enorm in de lift en men ziet dit niet eens echt in een woord schandalig.
JOCHEM HANEGRAAF

Berichtdoor mantaray » zo maart 30, 2008 12:51

vorige week stond er op de site van frank dat we een weekje geduld moesten hebben nu zwijgt hij in alle talen....
en ik geloof best dat er een aankondiging hier komt als het werkelijk op tv gaat komen
maar anno 2008 zijn we van alle kanten bereikbaar met berichten , kleine moeite om dan te laten weten dat het nog wat langer gaat duren voor het op tv komt ...
mantaray

Berichtdoor Sanderboy » zo maart 30, 2008 12:57

mantaray schreef:vorige week stond er op de site van frank dat we een weekje geduld moesten hebben nu zwijgt hij in alle talen....
en ik geloof best dat er een aankondiging hier komt als het werkelijk op tv gaat komen
maar anno 2008 zijn we van alle kanten bereikbaar met berichten , kleine moeite om dan te laten weten dat het nog wat langer gaat duren voor het op tv komt ...

inderdaad als het een weekje of wat meer uitloopt kan j het toch even laten weten
en frank is de presentator en die heeft daar geen zeg op denk ik die laat ik er ook buiten
ik ben gewoon vriendelijk mailtje gestuurt maar wel even gezegd dat van dta teletest niet klopt ik vind het gewoon jammer
we zien wel wanner het er op kmt en dat wordt hier wel gepost
Sanderboy

Berichtdoor briljant » zo maart 30, 2008 13:38

Sanderboy schreef:inderdaad als het een weekje of wat meer uitloopt kan j het toch even laten weten
en frank is de presentator en die heeft daar geen zeg op denk ik die laat ik er ook buiten
Frank is veel meer dan alleen presentator!
Hij is ook de producent.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holkers » zo maart 30, 2008 14:49

Oooh weeee en gebeee.....
Wat een drama is het toch.....
Gelukkig hebben we Fitna nog, kwam ook wat laat.....

Als RR op TV komt, dan krijgen we een persbericht daarover, nog niet gehad, dus geen RR op TV.

(Vraag me meer af, wanneer RR weer op TV is, of dezelfde personen dan gaan zeuren dat er teveel autocross op is...)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor leor888 » zo maart 30, 2008 15:28

Voor zover ik het begrepen heb is bijna elk programma op deze thema zender van RTL te koop. En van rally report was dat ook al bekend.
Als het dan niet wordt uitgezonden volgens het productieschema zoals de producent zelf aangeeft kan het heel eenvoudig inhouden dat er niet genoeg sponsoren zijn.
Misschien was het stukje van de producent wel bedoeld om nog wat last minute centjes binnen te krijgen? Ik ken dat wereldje niet zo.

Of dat andere programma's betere rendementen behalen op dit vlak. (Hoewel ik me dat van astrologie niet kan voorstellen..Ja als er maar genoeg zwevende medelanders zijn..)

Dat er in rally report vorig jaar zo ontzettend veel aandacht aan die autocross werd gegeven kwam volgens mij ook door een hoofdsponsor die de sport meer in de picture wilde hebben.

Dat een programma als Rally report afhankelijk is geworden van persberichten om aan te geven dat ze weer een beetje zendtijd heeft kunnen kopen is wel een teken van aftakeling in mijn ogen.
Maar we zullen zien..

Persoonlijk vond ik vorig seizoen het programma ook al verder achteruit gaan. (Bovendien werd het niet gewoon meegenomen in de uitzendinggemist reeks van de zender. )

Ik hoop meer op rallyworldTV
leor888

Berichtdoor Holkers » zo maart 30, 2008 15:41

leor888 schreef:Dat een programma als Rally report afhankelijk is geworden van persberichten om aan te geven dat ze weer een beetje zendtijd heeft kunnen kopen is wel een teken van aftakeling in mijn ogen.
Maar we zullen zien..

Hoho, niet selectief lezen. Ik zeg alleen dat, ALS er een aflevering komt van RR, dan krijgen we netjes van Frank een persbericht waarin staat wat er die aflevering te zien is. Is professioneel en informatief en zeker voor het specifieke publiek wat erna gaat kijken, namelijk rallysport fans die hier in grootse getalen rondhangen. Ik denk meer dat Frank afhankelijk is (naast de knaken) van zendtijd die voorhanden is. Nu RTL de F1 en MotoGP uitzend zal er weinig tijd zijn voor een niche programma als RR. Hopelijk veranderd dat en kunnen we genieten van de beelden.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor sandor beek » zo maart 30, 2008 15:54

het probleem is dat het produktie bedrijf ruzie heeft met RTL dus daarom wordt het niet uitgezonden ook klussen en wonen is hier van de dupe
sandor beek

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » zo maart 30, 2008 16:52

Zou sbs niet iets kunnen doen met de rallysport?.
JOCHEM HANEGRAAF

Berichtdoor spookie » zo maart 30, 2008 17:19

JOCHEM HANEGRAAF schreef:Zou sbs niet iets kunnen doen met de rallysport?.

als je genoeg geld schuift kan er een hoop
Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
spookie

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia