RallyeRichard schreef:In elk geval heeft het programma, naar mijn mening, flinke vooruitgang geboekt. Nu alleen nog even naar de kapper..............
En naar de mannelijk variant van ladyline.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RallyeRichard schreef:In elk geval heeft het programma, naar mijn mening, flinke vooruitgang geboekt. Nu alleen nog even naar de kapper..............
Corne schreef:wat loopt ie toch te zeiken op die belgen![]()
net of je door 1 cursus alles en ieder1 zoek rijd, nee frank denk het niet...
denk eerst na voordat je iets zegt!
Wat de Porsche betreft denk ik aan Peter van Merksteyn. Weet alleen niet of die ooit NL-kampioen is geweest, maar zou mij niet verbazen. Toch jaren rally gereden en nu "vergroeid" met Porsches.
Turboboost schreef:Wat de Porsche betreft denk ik aan Peter van Merksteyn. Weet alleen niet of die ooit NL-kampioen is geweest, maar zou mij niet verbazen. Toch jaren rally gereden en nu "vergroeid" met Porsches.
Merksteyn zijn megane staat nog steeds in een hoekje bij Lammertink, maar wie weet....Zal eens vragen of iemand bij Lammertink hier meer van weet.
Denk eerder aan CV of JB ofzo...![]()
![]()
Marcel Vogels schreef:Ik vond het een beetje lullig over komen toen ie zei, dat jan de winkel in italie, in 1 rally net zoveel ervaring op had gedaan als in nederland in 6 of 7 jaar tijd, dan zal de rest van nederland die niet bekend zijn met de sport zich ook wel afvragen hoe het niveau in nederland is.
Ik heb het over Peter senior, niet over junior met zijn eenmalige optreden met de Megane.
Marcel Vogels schreef:leuke uitzending dat wel , een grote voorruitgang,
Ik vond het een beetje lullig over komen toen ie zei, dat jan de winkel in italie, in 1 rally net zoveel ervaring op had gedaan als in nederland in 6 of 7 jaar tijd, dan zal de rest van nederland die niet bekend zijn met de sport zich ook wel afvragen hoe het niveau in nederland is.
beetje jammer van zijn ooit wat kromme uitspraken
verder toprally vermaak op de nederlandse tv
trouwens ben wel benieuwd na een 15 tal uitzendingen of dan ook degene die verder nooit bij rr zijn geweest ook op de bank mogen komen zitten.
erikjan schreef:FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...
vd Marel ?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten