Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Toivonen schreef:http://www.dailymotion.com/ae86/video/xhrue_bmw-m3-belgique
Snijers, Duez, Vandermaesen, De Mevius (wie kent de rest?)
Prachtig wat Snijers laat zien, hopen dat hij het budget rondkrijgt voor de Condroz
Jan schreef:Heb zelden rallyauto's gezien die zo makkelijk in een drift gaan en er weer prachtig uitkomen...
A8 fan schreef:Jan schreef:Heb zelden rallyauto's gezien die zo makkelijk in een drift gaan en er weer prachtig uitkomen...
Nou ik niet,maar ben dan ook een stukje ouder als jij.Toen had je nog echte piloten en niet van die whizzkids die met laptops rondrijden....
Jan schreef:A8 fan schreef:Jan schreef:Heb zelden rallyauto's gezien die zo makkelijk in een drift gaan en er weer prachtig uitkomen...
Nou ik niet,maar ben dan ook een stukje ouder als jij.Toen had je nog echte piloten en niet van die whizzkids die met laptops rondrijden....
Ik had het ook over vroeger
Rosco Cocco schreef:Jan schreef:A8 fan schreef:Jan schreef:Heb zelden rallyauto's gezien die zo makkelijk in een drift gaan en er weer prachtig uitkomen...
Vroeger had je helemaal geen drempels, toen had je alleen maar KUILUH!!
Jan schreef:Rosco Cocco schreef:Jan schreef:A8 fan schreef:Jan schreef:Heb zelden rallyauto's gezien die zo makkelijk in een drift gaan en er weer prachtig uitkomen...
Vroegah toen de lucht nog schoon was, en de s*ks nog vies
2rallyman1 schreef:Deze meneer Galli hoort gewoon weer terug in het WK!!!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 58&q=rally

A8 fan schreef:Jan schreef:Rosco Cocco schreef:Jan schreef:A8 fan schreef:Jan schreef:Heb zelden rallyauto's gezien die zo makkelijk in een drift gaan en er weer prachtig uitkomen...
Vroegah toen de lucht nog schoon was, en de s*ks nog vies
Vroeger was de seks ook niet vies hoor.....,alleen de lucht was wel veel schoner....
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten