Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:zondag 1/5 maar weer gewoon kijken naar aflevering 3, neem ik aan...
en daarna natuurlijk doorschakelen naar Duitsland, voor de DTM uitzending (live !)
nkroeze schreef:Of juist wel?
Wat ook in de uitzending gezegd werd, je zet nu vooral mensen als Wevers wel psychologisch onder druk! En waarom zou je je management niet aan mogen passen in groep A? Is daar iets fout aan?
nkroeze schreef:En daarnaast de sneer richting de organisatie aan het eind, met het stukje over een uitgevallen Leemans die buiten de proef zijn aandrijfas wisselde was ook sterk gedaan...
YellowLeonVT schreef:nkroeze schreef:Of juist wel?
Wat ook in de uitzending gezegd werd, je zet nu vooral mensen als Wevers wel psychologisch onder druk! En waarom zou je je management niet aan mogen passen in groep A? Is daar iets fout aan?
Het ging mij meer om de beeldvorming.. Van de regels weet ik weinig tot niets ben maar een leek! Maar het lijkt me gewoon niet goed voor alles wat er rondom heen speelt.. bv sponsoren ect..nkroeze schreef:En daarnaast de sneer richting de organisatie aan het eind, met het stukje over een uitgevallen Leemans die buiten de proef zijn aandrijfas wisselde was ook sterk gedaan...
Mag dit nu wel of niet dan ? Lijkt me niet maar als het idd niet mag dan is die opmerking toch terecht of niet soms ??
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten