Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » za apr 30, 2005 13:33

Ik ook.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Niels2 » za apr 30, 2005 13:49

NU op tv!
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Hein » za apr 30, 2005 17:52

Niels2 schreef:NU op tv!

Da's mooi sh** als je dit pas om zeven uur leest.

Heb je opgenomen? dan wil ik wel een kopie.
Be yourself, there are too many others
Hein

rally report

Berichtdoor nilsthom » za apr 30, 2005 18:56

WIE O WIE heeft de eerste aflevering van rally report.

Daarin zat Jan de Winkel, helaas twee keer gemist.
:oops: :oops: :oops:
Zou graag deze nog willen zien. wie o wie kan mij daar aan helpen.
nilsthom

Berichtdoor digilife » za apr 30, 2005 19:48

--
Laatst bijgewerkt door digilife op zo mei 01, 2005 10:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
digilife

Berichtdoor erikjan » za apr 30, 2005 22:00

zondag 1/5 maar weer gewoon kijken naar aflevering 3, neem ik aan...

en daarna natuurlijk doorschakelen naar Duitsland, voor de DTM uitzending (live !)
erikjan

Berichtdoor Jan » zo mei 01, 2005 9:46

erikjan schreef:zondag 1/5 maar weer gewoon kijken naar aflevering 3, neem ik aan...

en daarna natuurlijk doorschakelen naar Duitsland, voor de DTM uitzending (live !)

Vaste prik zondag :D , eerst RR en dan F1 of DTM :wink:
Jan

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo mei 01, 2005 12:21

Wat weer een onzinnige uitspraak van frank kermis proef. Je kunt in hulst bijna nergens inhalen. In plaats dat ie zegt dat de organisator zijn best heeft gedaan om een leuk evenement neer te zetten. Jasper daarin tegen komt professioneel over met zijn uit spraken een jongen die weet wat ie wil. Dan de kwis steld frank vragen van de tijd dat jasper nog in de luiers liep.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Turboboost » zo mei 01, 2005 12:44

Helemaal mee eens!

Die Jasper komt er wel. :D
Turboboost

Berichtdoor YellowLeonVT » zo mei 01, 2005 12:45

Snap niet dat die Peter B. niet slimmer is .. Pff, je hebt al de naam tegen en dan nog geouwehoer met een laptop.. Ookal heeft ie niets verkeerd gedaan dan is het nog niet slim.. :oops: :shock:
YellowLeonVT

Berichtdoor nkroeze » zo mei 01, 2005 13:33

Of juist wel?

Wat ook in de uitzending gezegd werd, je zet nu vooral mensen als Wevers wel psychologisch onder druk! En waarom zou je je management niet aan mogen passen in groep A? Is daar iets fout aan?

Wat mij juist opviel is dat ze in het geheel geen interview met Peter hadden, wilde Peter zelf niet meer of had Frank er geen interesse in?

En daarnaast de sneer richting de organisatie aan het eind, met het stukje over een uitgevallen Leemans die buiten de proef zijn aandrijfas wisselde was ook sterk gedaan...

Goeie uitzending Frank, ga zo door!
nkroeze

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo mei 01, 2005 13:38

Als de rijders vinden dat peter B niet volgend de regels werkt of dat ze het vermoeden hebben dat de auto niet volgens de homologatie gebouwd is. Teken dan protest aan en laat de TC hun werk doen. En anders stop dan met het vermoeden. Meschien heeft ie wel een ander programma geladen in de computer zodat ie mee turbo druk heeft of zo iets, met het risico dat de motor ploft.
V.D.G Rally team

Berichtdoor YellowLeonVT » zo mei 01, 2005 13:50

nkroeze schreef:Of juist wel?
Wat ook in de uitzending gezegd werd, je zet nu vooral mensen als Wevers wel psychologisch onder druk! En waarom zou je je management niet aan mogen passen in groep A? Is daar iets fout aan?

Het ging mij meer om de beeldvorming.. Van de regels weet ik weinig tot niets ben maar een leek! Maar het lijkt me gewoon niet goed voor alles wat er rondom heen speelt.. bv sponsoren ect..

nkroeze schreef:En daarnaast de sneer richting de organisatie aan het eind, met het stukje over een uitgevallen Leemans die buiten de proef zijn aandrijfas wisselde was ook sterk gedaan...

Mag dit nu wel of niet dan ? Lijkt me niet maar als het idd niet mag dan is die opmerking toch terecht of niet soms ??
YellowLeonVT

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo mei 01, 2005 13:54

YellowLeonVT schreef:
nkroeze schreef:Of juist wel?

Het ging mij meer om de beeldvorming.. Van de regels weet ik weinig tot niets ben maar een leek! Maar het lijkt me gewoon niet goed voor alles wat er rondom heen speelt.. bv sponsoren ect..

nkroeze schreef:En daarnaast de sneer richting de organisatie aan het eind, met het stukje over een uitgevallen Leemans die buiten de proef zijn aandrijfas wisselde was ook sterk gedaan...

Mag dit nu wel of niet dan ? Lijkt me niet maar als het idd niet mag dan is die opmerking toch terecht of niet soms ??

Volgens de regels kan het niet leemans is van de proef afgegaan onder het lint door zo de service in. Daar is de as vervangen en is ie naar de volgende proef gereden. ????
V.D.G Rally team

Berichtdoor nkroeze » zo mei 01, 2005 14:21

Ja, en het vreemde is volgens mij, dat ze ook op de rondetellijsten wel alle rondes gereden hebben (kan me vergissen, maar meen zoiets opgevangen te hebben)......

En inderdaad is die opmerking van Frank terecht, dat zeg ik toch ook?
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia