V.D.G Rally team schreef:Als de rijders vinden dat peter B niet volgend de regels werkt of dat ze het vermoeden hebben dat de auto niet volgens de homologatie gebouwd is. Teken dan protest aan en laat de TC hun werk doen. En anders stop dan met het vermoeden. Meschien heeft ie wel een ander programma geladen in de computer zodat ie mee turbo druk heeft of zo iets, met het risico dat de motor ploft.
Misschien spelen er wel andere dingen mee om maar geen bezwaar aan te tekenen bij de organisatie. Zo gaan die dingen in ''de grote mannen-wereld'':wink:
En het lijkt mij ook dat hij het programma van het management van de turbo heeft aangepast. In voorgaande rally's had hij dat al voordat de rally begon als je het mij vraagt. Maar hij ging steeds kapot. Steeds de turboslang, en ja.. die kan eraf gaan als de druk veel en veel te hoog is. Nu wou hij niet uitvallen of er problemen mee krijgen (want dan krijg je ook deze discussie.) en dus heeft hij ervoor gekozen om alleen de laatste 3 proeven met het bewerkte management te rijden. Dan heeft hij minder kans dat z'n turbo kapot gaat, maar dan kan hij er ook haast zeker van zijn dat hij de rally wint.
Dit is mijn scenario. Iedere rijder in de top mag Bijvelds niet echt en dat zal wel niet op niets gebaseerd zijn. Peter heeft zelf ook nog niet overtuigend en goed onderbouwd gereageerd om te zeggen dat de vermoedens bij iedereen niet kloppen.