Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine schreef:Dus een Porsche en een Ferrari hebben ook niets op de rally paden te zoeken, dat zijn ook gt wagens?! Ben blij dat er iemand met zo'n wagen aan de start DURFT te komen.
rvgrally schreef:antoine schreef:Dus een Porsche en een Ferrari hebben ook niets op de rally paden te zoeken, dat zijn ook gt wagens?! Ben blij dat er iemand met zo'n wagen aan de start DURFT te komen.
Dat is inderdaad hoe ik er over denk ja... die porsches kunnen wel, das tenminste actie, bedoel die komen nogeens een bocht door, lambo is gas wanneer die recht staat en vooral rustig door de bochten...
StevenK schreef:rvgrally schreef:antoine schreef:Dus een Porsche en een Ferrari hebben ook niets op de rally paden te zoeken, dat zijn ook gt wagens?! Ben blij dat er iemand met zo'n wagen aan de start DURFT te komen.
Dat is inderdaad hoe ik er over denk ja... die porsches kunnen wel, das tenminste actie, bedoel die komen nogeens een bocht door, lambo is gas wanneer die recht staat en vooral rustig door de bochten...
En waar sta jij mee aan de start?
StevenK schreef:rvgrally schreef:antoine schreef:Dus een Porsche en een Ferrari hebben ook niets op de rally paden te zoeken, dat zijn ook gt wagens?! Ben blij dat er iemand met zo'n wagen aan de start DURFT te komen.
En waar sta jij mee aan de start?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten