Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Ik vond Erwin wel een paar leuke uitspraken doen: Wevers moet zijn gsm kapot trappen en zich beter fysiek voor bereiden op Hellendoorn. Wevers wint Hellendoorn geen 3 keer.
En de topper: Geef me 2 rally's en ik rij vooraan!
Ik vond het een leuke uitzending, wel irritante foutjes van Frank, maar dat begint eigenlijk te wennen. Zoals Wilson die aan de leiding zou liggen van zijn eerste WK wedstrijd (brits kampioenschap), voor de reclame leuke beelden van Patrick Snijers in de Porsche, reclame weg, meteen naar Brits kampioenschap.
En waar blijft de nederlandse "Stiggie" ?
Kunnen we weer gaan speculeren wie dat is.
Corne schreef:solberg the best schreef:Wie komt er volgende week naaar de studioik heb het niet gezien ik was in rotterdam. dus wie komt er volgende week ?
dacht iemand van reiger, ben z'n naam kwijt...
Biturbo schreef:En even muggeziften, cq mierenneuken: Kennen wij de Hyundai Tiburan niet??? Volgens mij is dat gewoon de huidige Coupe!!
Biturbo schreef:En even muggeziften, cq mierenneuken: Kennen wij de Hyundai Tiburan niet??? Volgens mij is dat gewoon de huidige Coupe!!
Is dit alleen een project van Hyundai USA of rijden deze "Tiburans" ook in andere kampioenschappen?? Wie weet hier meer van?
rallyboy schreef:Corne schreef:solberg the best schreef:Wie komt er volgende week naaar de studioik heb het niet gezien ik was in rotterdam. dus wie komt er volgende week ?
Gerard Seesing is zijn naam.
Corne schreef:erikjan schreef:Ook Erwin Doctor heeft betaald...
(er stond immers een wasstraat in de aftiteling)
zullen we gert jan heutink ook nog wel een keer zien dit jaar
solberg the best schreef:rallyboy schreef:Corne schreef:solberg the best schreef:Wie komt er volgende week naaar de studioik heb het niet gezien ik was in rotterdam. dus wie komt er volgende week ?
Gerard Seesing is zijn naam.
Hij wist zekker niemand anders meer uittenodigen want de rest betaalde niet
Ach, rallyreport zit altijd positief te doen over Gertjan Heutink. Maar als je dan ziet hoe Kris Princen in Namen met exact dezelfde (lijkt me toch) Clio Ragnotti loopt te gooien en te smijten, dan ga je toch aan de woorden van Frank Verhoeven twijfelenWolter schreef:Corne schreef:erikjan schreef:Ook Erwin Doctor heeft betaald...
(er stond immers een wasstraat in de aftiteling)
zullen we gert jan heutink ook nog wel een keer zien dit jaar
Ik denk het wel. Ik zie dit jaar veel vaker Konica Minolta dan voorheen. Dus ze zijn met een groot reclame-offensief bezig. Heutink kan het wel vinden met FV en heeft wel vaker een redelijke rol, (voor een N3) in de uitzending gehad.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten