Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
PatrickTwente schreef:Rik schreef:ZZR Fan schreef:Ik miste vandaag VD Heuvel. Alleen op een vage onboard te zien, terwijl zijn goede prestatie met een Evo 10 toch wel in beeld hoort te komen.
Ik miste er wel meer, om dit nou een uitgebreid verslag van de Nederlandrally te noemen
Ik miste oook onboard van KP3 boers *zucht* wie vergeet nouw zijn zijn onboard aantezetten.
brondel schreef:Misschien mochten we hem niet horen gillen, Hij heeft overgens tijdens de uitzending er niet omheen gedraaid en vannuit onboard beelden en ,, gewone,, beelden wel laten zien dat ze in de greppel beland waren.
Cinq-Power schreef:Zag wel iets voor in Nederland, een hoop publiek en een lange sleepkabel/lang touw.
1 2 3 hop 1 2 3 hop en de auto is uit de sloot.
JoostS schreef:Cinq-Power schreef:Zag wel iets voor in Nederland, een hoop publiek en een lange sleepkabel/lang touw.
Wordt al wel eens gebruikt hoor, maar dan moet de equipe hem wel in de auto hebben liggen. (of official die erbij staat).
Op het Dirksdijkje, KP Wouw (in Exotic Green) waar er elk jaar wel in de sloot gaan is al meerdere keren met een sleepkabel een auto eruit gehaald.
Campos schreef:JoostS schreef:Cinq-Power schreef:Zag wel iets voor in Nederland, een hoop publiek en een lange sleepkabel/lang touw.
Wordt al wel eens gebruikt hoor, maar dan moet de equipe hem wel in de auto hebben liggen. (of official die erbij staat).
Op het Dirksdijkje, KP Wouw (in Exotic Green) waar er elk jaar wel in de sloot gaan is al meerdere keren met een sleepkabel een auto eruit gehaald.
Standaard uitrusting in onze auto's.. (en volgens mij bij 90% van de deelnemers)
Campos schreef:JoostS schreef:Cinq-Power schreef:Zag wel iets voor in Nederland, een hoop publiek en een lange sleepkabel/lang touw.
Standaard uitrusting in onze auto's.. (en volgens mij bij 90% van de deelnemers)

Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast