Vond Frank sterk in de gesprekjes met de Dawoo-rijders, leuk!
Ennuh....waar is de Paradigit-prijsvraag? Ik had wel trek in een nieuwe pc
ExTaxi
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hermen schreef:Niet 4 kapotte schijven, maar 8!!!![]()
De remkoeling hield er namelijk mee op na een kleine slipper gemaakt te hebben waardoor dit uitviel.
Ik weet trouwens niet of Theo mee rijdt, hij heeft een ontstoken schouder of iets dergelijks.Hier had hij in Helmond ook last van, waardoor hij erg veel tijd heeft verloren. V/d Berg zat niet in zijn vel, maar dat was iedereen wel duidelijk. (Ook vertelde hij me dat de auto van Wevers helemaal niét sneller is dan hij in Hulst was. Lariekoek volgens hem.)
Als het droog is tijdens de BHV en als de schouder genezen is, neem dan van mij aan dat Wevers het héél erg moeilijk gaat krijgen!!
admin schreef:Hermen schreef:Niet 4 kapotte schijven, maar 8!!!![]()
De remkoeling hield er namelijk mee op na een kleine slipper gemaakt te hebben waardoor dit uitviel.
Ik weet trouwens niet of Theo mee rijdt, hij heeft een ontstoken schouder of iets dergelijks.Hier had hij in Helmond ook last van, waardoor hij erg veel tijd heeft verloren. V/d Berg zat niet in zijn vel, maar dat was iedereen wel duidelijk. (Ook vertelde hij me dat de auto van Wevers helemaal niét sneller is dan hij in Hulst was. Lariekoek volgens hem.)
Als het droog is tijdens de BHV en als de schouder genezen is, neem dan van mij aan dat Wevers het héél erg moeilijk gaat krijgen!!
Tuurlijk was de auto van Erik niet sneller dan in Hulst we hebben voor niets de auto geupdate met een nieuwere specificatie motor en beter reigers gemonteerd. De banden maakte in de ELE ook veel goed want kumho is in de regen gewoon de betere band.
Op de Corolla heeft Erik nog nooit met water koeling op de remmen gereden waarom geeft dat bij een subaru zulke grote problemen?
mantaboy schreef:admin schreef:Hermen schreef:Niet 4 kapotte schijven, maar 8!!!![]()
Tuurlijk was de auto van Erik niet sneller dan in Hulst we hebben voor niets de auto geupdate met een nieuwere specificatie motor en beter reigers gemonteerd. De banden maakte in de ELE ook veel goed want kumho is in de regen gewoon de betere band.
Op de Corolla heeft Erik nog nooit met water koeling op de remmen gereden waarom geeft dat bij een subaru zulke grote problemen?
Omdat een Impreza zoveel harder gaat en dus ook harder moet remmen?![]()
joostkusters schreef:sorry hoor maar je trekt wel erg snel je mond los voor iemand die nog maar net hier op t forum zit.
niet gelijk als een schop onder je xxxx oppakken maar ik heb t idee dat je elke x met een antwoord klaar sta om gelijk proberen te pakken.
Doctor Cinquecento schreef:Ik vindt het juist leuk om reacties los te maken. Inmiddels heb ik op dit forum al een groot aantal mensen getroffen die reeds flink de pest aan me hebben.
Doctor Cinquecento schreef:Schoppen onder m'n kont heb ik al erg vaak gehad, en voor een domme boer uit Drenthe (want dat is toch onze reputatie) maak ik wel vele tongen los.
Doctor Cinquecento schreef:Hoe zou dát nou toch komen?
Niet zo moeilijk. Ik kraam alleen onzin uit, waar anderen dan als vergif op reageren. Niemand hoeft mij serieus te nemen. Dat doet men zo lang ik leef al niet, dus daar ben ik wel aan gewend.
Holkers schreef:Doctor Cinquecento schreef:Hoe zou dát nou toch komen?
Niet zo moeilijk. Ik kraam alleen onzin uit, waar anderen dan als vergif op reageren. Niemand hoeft mij serieus te nemen. Dat doet men zo lang ik leef al niet, dus daar ben ik wel aan gewend.
zelfkennis?
Doctor Cinquecento schreef:
Ja, zelfkennis en levenservaring. Ik wordt al jaren geschoffeerd en als voetveeg gebruikt. Dan is het niet moeilijk om de mening van anderen te beoordelen. Ze vinden me ronduit een klootzak.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast