Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor joostkusters » ma jun 27, 2005 11:34

ik was vorig weekend in nederland en kon dus een uitzending zien, dat t niet super profesioneel is vind ik ook maar om het zo hard de grond in te trappen is nergus voor nodig, tot nu is het t enige fatsoenlijke rallyprogramma in nederland en daar moeten we blij mee zijn, en wees realistisch, een vuurkorf bij een rallywagen in een hal is ook niet echt slim. tjonge jan ik snap niet dat je niet eerst nadenkt voordat je iets schrijft.
joostkusters

Berichtdoor Jan » ma jun 27, 2005 11:47

joostkusters schreef:ik was vorig weekend in nederland en kon dus een uitzending zien, dat t niet super profesioneel is vind ik ook maar om het zo hard de grond in te trappen is nergus voor nodig, tot nu is het t enige fatsoenlijke rallyprogramma in nederland en daar moeten we blij mee zijn, en wees realistisch, een vuurkorf bij een rallywagen in een hal is ook niet echt slim. tjonge jan ik snap niet dat je niet eerst nadenkt voordat je iets schrijft.

Ik probeer het programma hier niet de gron in te trappen, ik vindt het alleen ongelooflijk amateuristisch om een ton neer te zetten, en er dan nepvlammen boven te projecteren. Zoiets ziet er toch niet uit :?: En een vuurkorf is mischien wel iets te, ok :oops: maar waarom maken ze er dan wel een "vuurton van" :?: :shock:
Jan

Berichtdoor Campos » ma jun 27, 2005 12:30

StevenK schreef:Zou het trouwens niet kunnen zijn omdat betreffende sponsor (CARe) iets te maken heeft met een programma op een concurrerende zender (DGB, SBS6)

Dat was ook mijn eerste gedachte..

Misschien was het wel juist op verzoek van CARe, immers de achterkant zat aardig in de kreukels ;) :roll:
Campos

Berichtdoor Walter Geuzebroek » ma jun 27, 2005 13:49

FV heeft zo ongelooflijk lopen leuten over alle 'probleemjes' die Bijvelds overkwamen, nu laat Bijvelds weer eens duidelijk zien dat hij wel degelijk het talent is waar Nederland over beschikt en dan komt het wazig in beeld of helemaal niet. Volgens mij schiet je hier in verslaggeving helemaal door hoor. Geef de PB nou eens eens iets positief als hij het zo duidelijk laat zien!
Om over die ongelooflijk lullige ton met die nep vlammen maar te zwijgen. Welke crea-nerd dat bedacht heeft...... Vreemd trouwens want vorige week lag er overduidelijk een blad op HET tafeltje maar dat was waarschijnlijk onbedoeld onduidelijk
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Wolter » ma jun 27, 2005 18:03

Ik vond het ook opvallend dat er op het laatst te horen was dat Tsjoen, als er budget aanwezig is, de GTR gaat rijden.
Daarnaast het verhaal over Doctor en Porsche: Doctor had bevestigd dat er nog niets rond is. (Dus geen afwijzing)
Daarnaast nog het gegeven dat FV in het begin van Ieper zei: ''Jasper van den Heuvel doelt op de tropische weersomstandigheden die de weggetjes echt vies glad maken.'' Ik snap niet, dat door warm weer, voornamelijk wegen van asfalt, gladder worden door hogere temperaturen. Het zou juist meer grip moeten geven denk ik dan.
Wolter

Berichtdoor Jan » ma jun 27, 2005 18:06

Daarnaast nog het gegeven dat FV in het begin van Ieper zei: ''Jasper van den Heuvel doelt op de tropische weersomstandigheden die de weggetjes echt vies glad maken.'' Ik snap niet, dat door warm weer, voornamelijk wegen van asfalt, gladder worden door hogere temperaturen. Het zou juist meer grip moeten geven denk ik dan

Door het warme weer kan het asfalt wel degelijk gladder worden, alhoewel dit een beetje verkeerd gezegd wordt.

Door de hoge temperaturen kan het asfalt gaan smelten en zo krijg je juist minder grip omdat het gesmolten asfalt nou niet echt afgevoerd kan worden via de band.
Jan

Berichtdoor Jan » ma jun 27, 2005 18:12

Zo is het nu eenmaal, en wees al blij dat er rally op tv komt!

Hier kun je natuurlijk altijd op terug vallen, alleen vinden de meesten hier het dan jammer dat Rally Report niet echt dat programma is wat de Nederlandse Rallysport naar een hoger plan kan brengen.

Begrijp me niet verkeerd: Ik vindt het mooi dat er zo'n programma bestaat, maar besteed er dan als presentator wat meer aandacht aan en ga niet zo kinderachtig te werk door bijvoorbeeld Bijvelds niet te laten zien in je programma...
Jan

Berichtdoor Gerrit Euverman » ma jun 27, 2005 18:14

Wie weet moet er wel een andere presentator komen die meer gevoel heeft en voldoende inhoud kan geven aan het programma.
Vreemd genoeg vind je op Teletekst ook niet de verwijzig dat het programma op t.v. is.
Gerrit Euverman

Berichtdoor StevenK » ma jun 27, 2005 18:36

Gerrit Euverman schreef:Wie weet moet er wel een andere presentator komen die meer gevoel heeft en voldoende inhoud kan geven aan het programma.
Vreemd genoeg vind je op Teletekst ook niet de verwijzig dat het programma op t.v. is.

Gerrit, je lijkt hier nieuw te zijn ? Een andere presentator is niet echt een optie, want FV hoort net zo goed bij RR als Jeremy C bij Topgear.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Gerrit Euverman » ma jun 27, 2005 18:40

Ja Steven, ik begrijp je volledig, maar ik hoorde aan het begin van dit jaar dat de vraag of RR wel op t.v. zou verschijnen nog maar de vraag was.
Ik vind zelf ook dat we blij moeten zijn met wat we hebben. RR is onze enigste programma op rallygebied.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Jan » ma jun 27, 2005 18:44

Gerrit Euverman schreef:Ja Steven, ik begrijp je volledig, maar ik hoorde aan het begin van dit jaar dat de vraag of RR wel op t.v. zou verschijnen nog maar de vraag was.
Ik vind zelf ook dat we blij moeten zijn met wat we hebben. RR is onze enigste programma op rallygebied.

Hij schiet volledig in de verdedeging Steven :mrgreen:
Jan

Berichtdoor martini racing » ma jun 27, 2005 20:17

Ton Van Spanje schreef:De huidige discussie over het niet in beeld komen van reclame op de auto van PB is lachwekkend.

Ik wil niet eens de moeite nemen om in de oude topics te gaan zoeken, maar ik kan me wel herinneren dat er een tijd is geweest dat er nogal wat commentaar was dat alleen PB in beeld kwam omdat hij blijkbaar (een gedeelte) van het programma sponsorde. Sick topic, this one!!!

Ton, ga het maar na op de oude video's. Bijvelds werd in het voorgaande programma gigantisch de grond in gestampt, terwijl hij (wederom) gewoon simpel pech had. Dit was ergens ook rond de ELE vorig jaar en toen stond Autocentrum Bijvelds nog wel in de aftiteling.

Het programma erna kwam er een bijna volledige uitzending over NL's snelste rallycoureur omdat er toen al gedreigd werd met het dichtdraaien van het geldkraantje. Er zal volgens mij niets extra zijn betaald.

Op het moment dat Bijvelds weer gaat betalen, is FV misschien in staat een klein flesje gas te halen bij de plaatselijke benzinepomp of iets dergelijks zodat hij echte vlammetjes kan laten branden.
martini racing

Berichtdoor Ascona » ma jun 27, 2005 20:52

Corne schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:De uitzendig was ronduit flut op de beelden van Ieper na, maar dan nog, en waarom CarE wazig werd gemaakt op de auto van PB is volgens mij gewoon vanwege het feit dat Hissink bij dit bedrijf werkt ( toch?). Echt ziek van FV... :evil:

En zoals Wolter al zei: Die vlammen in die ton waren helemaal een afknapper, Snap niet dat ze dat doen in zo'n programma. Of hebben ze daar ook al geen geld voor om een echte vuurkorf of iets dergelijks aan te schaffen? :?

Tsjah...het is allemaal niet zo super bij rally report....Maar ik snap niet waarom FV Princen wel zo veel laat zien, en Bijvelds niet. Princen heeft toch ook niet betaald, of is dit gewoon een pestreactie omdat Bijvelds niks heeft betaald?
En die vlammen, ach...hoort er misschien een beetje bij. Er zijn ook voordelen aan het programma, bijvoorbeeld dat er nu rallyauto's staan, en dat er gasten ontvangen worden....
Zo is het nu eenmaal, en wees al blij dat er rally op tv komt!

Princen rijdt toch in hetzelfde merk als de Winkel? dus.......
Ascona

Berichtdoor Jan » ma jun 27, 2005 21:02

Deze vat ik niet helemaal... Verklaardt u nader :wink:
Jan

Berichtdoor Ascona » ma jun 27, 2005 21:24

Subaru Rullezzz!!! schreef:

Deze vat ik niet helemaal... Verklaardt u nader :wink:

Nou, de opmerking dat Princen niet zou betalen.........Renault (Nederland) wel, en die zien graag een Clio in beeld winnen.

Wat JvdHeuvel betreft: volgens mij bedoelde hij dat hij écht 30 pk miste, namelijk omdat de intercooler zijn warmte niet kwijt kon en daardoor minder lucht in de motor kreeg. juiste conclusie?
Ascona

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia