Nou, de opmerking dat Princen niet zou betalen.........Renault (Nederland) wel, en die zien graag een Clio in beeld winnen.
Ok nu snap ik het...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Gerrit Euverman schreef:Wie weet moet er wel een andere presentator komen die meer gevoel heeft en voldoende inhoud kan geven aan het programma.
Vreemd genoeg vind je op Teletekst ook niet de verwijzig dat het programma op t.v. is.
Ascona schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Princen rijdt toch in hetzelfde merk als de Winkel? dus.......
Deze vat ik niet helemaal... Verklaardt u nader
Nou, de opmerking dat Princen niet zou betalen.........Renault (Nederland) wel, en die zien graag een Clio in beeld winnen.
Wat JvdHeuvel betreft: volgens mij bedoelde hij dat hij écht 30 pk miste, namelijk omdat de intercooler zijn warmte niet kwijt kon en daardoor minder lucht in de motor kreeg. juiste conclusie?
mantaboy schreef:Ascona schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Princen rijdt toch in hetzelfde merk als de Winkel? dus.......
Wat JvdHeuvel betreft: volgens mij bedoelde hij dat hij écht 30 pk miste, namelijk omdat de intercooler zijn warmte niet kwijt kon en daardoor minder lucht in de motor kreeg. juiste conclusie?
Niet minder lucht in de motor, maar warmere lucht waar minder zuurstof inzit.
Holkers schreef:mantaboy schreef:Ascona schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Princen rijdt toch in hetzelfde merk als de Winkel? dus.......
rallyboy schreef:Holkers schreef:mantaboy schreef:Ascona schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Princen rijdt toch in hetzelfde merk als de Winkel? dus.......
Snap het probeem bij vd heuvel wel, maar bijvelds rijd met een identieke auto namelijk ook een evo 7, en rijd wel mee voor de overwinning. Hij moet daar dan toch ook last van hebben. Zeker als je 30 pk minder hebt. of zie ik dat verkeerd.
Gerrit Euverman schreef:Weet jij de kijkdichtheid van RR.
Gerrit Euverman schreef:Om de kijkdichtheid te verhogen zou je dan misschien andere uitzendtijden moeten nemen en de aantrekkelijkheid van het programma verhogen?
Ik ben ook niet altijd in de gelegenheid om RR live te zien. Kijk ook vaak ff de video af op een ander tijdstip.
Jammer dat RR ook gewoon tijdens de rallyevenementen gewoon uitzend. Hierdoor loop je naar mijn mening wel een groot gedeelte van het publiek mis. Wie weet moet RR eens een keer een uurtje of 2 live gaan tijdens een evenement.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast