Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MichSTI » wo nov 30, 2005 18:41

Die opmerking van Jaap van Lagen tegen FV vond ik nog het leukst :P Ik vind dat hij wel eens mag leren beter met opmerkingen over hem om te gaan...
MichSTI

Berichtdoor stefan » vr dec 02, 2005 19:57

hey kevin, weet jij waar de uitzending wordt opgenomen? toevallig in de achterhoek?
die uitspraken van jaap vind ik niet echt medelevend voor frank. Vind het eigenlijk best wel zielig voor hem :( mjah, als je frank bij de raly's ziet is hij lang niet zo serieus als hij op tv eruit ziet vind ik hoor. Frank is best een goede jongen, al1 beetje grof gebouwd :?

stefan
stefan

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr dec 02, 2005 20:14

stefan schreef:hey kevin, weet jij waar de uitzending wordt opgenomen? toevallig in de achterhoek?
die uitspraken van jaap vind ik niet echt medelevend voor frank. Vind het eigenlijk best wel zielig voor hem :( mjah, als je frank bij de raly's ziet is hij lang niet zo serieus als hij op tv eruit ziet vind ik hoor. Frank is best een goede jongen, al1 beetje grof gebouwd :?

stefan

de uitzending word opgenomen in een hal op het industriterein waar de service is van hellendoorn.
V.D.G Rally team

Berichtdoor mafiabaas101 » vr dec 02, 2005 20:37

V.D.G Rally team schreef:
stefan schreef:hey kevin, weet jij waar de uitzending wordt opgenomen? toevallig in de achterhoek?

stefan

de uitzending word opgenomen in een hal op het industriterein waar de service is van hellendoorn.

Klopt ja zeer mooie Garage

maar.... volgend jaar een andere lokatie
mafiabaas101

Berichtdoor Turboboost » vr dec 02, 2005 20:37

Als je hebt opgelet liet Frank dat al een paar keer doorschemeren in de uitzendingen rondom de GTR. :wink:

....en daarom zoveel gasten uit Twente natuurlijk. :) :wink:
Overigens stonden er in de laatste aflevering alleen maar auto's (stegeman/ vloedgraven) die ook allemaal zo'n beetje uit Nijverdal komen. 8)
Turboboost

Berichtdoor Jan » vr dec 02, 2005 20:54

Turboboost schreef:Als je hebt opgelet liet Frank dat al een paar keer doorschemeren in de uitzendingen rondom de GTR. :wink:

....en daarom zoveel gasten uit Twente natuurlijk. :) :wink:
Overigens stonden er in de laatste aflevering alleen maar auto's (stegeman/ vloedgraven) die ook allemaal zo'n beetje uit Nijverdal komen. 8)

Auto's waren trouwens eerst allemaal even door de wasstraat van Docter gehaald denk ik :mrgreen: , zit mooi om de hoek :D
Jan

Berichtdoor Kevin Abbring » vr dec 02, 2005 20:57

stefan

ha stefan, rr wordt opgenomen in nijverdal....

Frank is zeker een goede jongen, idd! Helemaal mee eens.
It's more than just driving...
Kevin Abbring

Berichtdoor stefan » zo dec 04, 2005 14:39

mafiabaas101 schreef:
V.D.G Rally team schreef:

stefan

Klopt ja zeer mooie Garage

maar.... volgend jaar een andere lokatie

en die is??
stefan

Berichtdoor Ascona » zo dec 04, 2005 14:46

Jumbo supermarkt of een Q-park(eergarage) :mrgreen:
Ascona

Berichtdoor mafiabaas101 » zo dec 04, 2005 14:59

in een studio-tje :wink:
mafiabaas101

Berichtdoor official No. 27768 » wo feb 22, 2006 15:24

Hopelijk wordt er dit jaar meer dan 10 minuten Nederlandse rallysport uitgezonden per aflevering.

wel leuk dat de officials bedankt werden in de laatste aflevering, heb trouwens sowieso wel leuke ervaringen met Frank Verhoeven.
Tegen mij is ie altijd wel aardig iig.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Amazone » wo feb 22, 2006 21:56

Rallyvriend nr.1 Geplaatst: Wo Feb 22, 2006 9:39 pm

Wanneer begint het rally-report seizoen weer?
Kan ik weer gaan opnmemen.

Bedankt.

Ik heb begrepen dat het uitzendschema van RTL7 zodanig gewijzigd is, dat er geen tijd is voor een voorbeschouwing van het nieuwe rallyseizoen (en dus de Tank S Rally)...

De eerste uitzending zal dan na de Tank S Rally zijn? :(
Amazone

Berichtdoor erikjan » wo feb 22, 2006 22:23

laten we hopen dat er dan in ieder geval wel een verslag van de TankS na afloop van de rally op RTL7 verschijnt...

vorig jaar vond ik het de misser van de eeuw van Frank V. door de ZZR helemaal niet uit te zenden...
erikjan

Berichtdoor Amazone » do feb 23, 2006 10:33

erikjan schreef:laten we hopen dat er dan in ieder geval wel een verslag van de TankS na afloop van de rally op RTL7 verschijnt...

vorig jaar vond ik het de misser van de eeuw van Frank V. door de ZZR helemaal niet uit te zenden...

Dank je wel, Erik-Jan!!! 8)

Er zijn wel plannen een uitzending over de Tank S Rally te maken dit jaar... :)
Amazone

Berichtdoor official No. 27768 » do feb 23, 2006 10:37

lijkt me idd goed dat er weer veel rally op TV en ook in de kranten komt.
ik las vorig jaar maar één klein stukje in de metro over rally's en verder alleen maar in regionale kranten, hopelijk wordt dat dit jaar meer maar dat hangt ook van de uitgevers af enzo,.....of het moet een negatief bericht zijn :x want dan schrijft iedereen er over.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia