Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Holkers » di apr 27, 2004 7:10

:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor RallyeRichard » do apr 29, 2004 19:16

Komende Zondag Groep B, de Historic Tulpenrally en de Race of the Champions op Gran Canaria.

Klinkt veelbelovend Afbeelding

[Edited by DutchRallyeGolf on 04-29-2004 at 07:17 PM GMT]

[Edited by DutchRallyeGolf on 04-29-2004 at 07:19 PM GMT]
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Martijn_Braat » zo mei 02, 2004 11:40

tis nu pauze bij rallyreport maar wat zat Vehoeven er toch vaak naast (en tradtiegetrouw heel rommelig met de beelden niet gerangschikt op de tijd waarin deze afspeelden).
Hij noemt een 037 een Stratos, een BX 4TC een BX4, een Delta S4 heeft volgens hem achterwielaandrijving, , de equipe van Peugeot zet hij in een Quattro S2, Atilio Bettega noemt hij Henri Toivonen en zo waren er nog meer maar ik ga weer snel kijken want het blijft toch zeker de moeite waard. En alle beelden die ze van de oude groep B's uitzenden heb ik op band (hihihihihihi)
groetjes, Martijn
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Avatar gebruiker
Martijn_Braat
 
Berichten: 459
Geregistreerd: vr apr 09, 2004 8:56

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor kabouter » zo mei 02, 2004 12:14

Toivonen wrote:
tis nu pauze bij rallyreport maar wat zat Vehoeven er toch vaak naast (en tradtiegetrouw heel rommelig met de beelden niet gerangschikt op de tijd waarin deze afspeelden).
Hij noemt een 037 een Stratos, een BX 4TC een BX4, een Delta S4 heeft volgens hem achterwielaandrijving, , de equipe van Peugeot zet hij in een Quattro S2, Atilio Bettega noemt hij Henri Toivonen en zo waren er nog meer maar ik ga weer snel kijken want het blijft toch zeker de moeite waard. En alle beelden die ze van de oude groep B's uitzenden heb ik op band (hihihihihihi)
groetjes, Martijn

En dat was nog maar een kleine selectie... ;) (Alén wereldkampioen in 1986???, Audi Quattro pas geïntroduceerd in 1984?) Stukje opbouwende kritiek: misschien volgende keer even de feiten nakijken.

Maar wat een prachtige beelden! Hopelijk nog veel meer van dit historisch materiaal in Rallyreport, schitterend.
Tjeerd van der Zee
RallyBase Rallying Results
kabouter
 
Berichten: 30
Geregistreerd: vr okt 25, 2002 21:19

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor John » zo mei 02, 2004 12:17

Was die crash van Piepers niet in de Condroz.
Zag van de en Goudezeune nog voorbij jumpen.

Cya John
John
 

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo mei 02, 2004 12:20

John wrote:
Was die crash van Piepers niet in de Condroz.
Zag van de en Goudezeune nog voorbij jumpen.

Cya John

was in duitsland.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Tommi » zo mei 02, 2004 12:25

Wordt Armin Kremer uitgekakt door de rallywereld ? Wie kan mij daar meer over vertellen ?
Benjamin van Rooij
Tommi
 
Berichten: 75
Geregistreerd: do jun 13, 2002 16:58

Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Huufke » zo mei 02, 2004 12:26

v.d.g rally team wrote:
John wrote:
Was die crash van Piepers niet in de Condroz.
Zag van de en Goudezeune nog voorbij jumpen.

Cya John

was in duitsland.


Was wel degelijk in de Condroz van 1999.

Het blijft fantastisch dat Nederland een eigen rallyprogramma op de Nationale televisie heeft, maar inderdaad; In zijn enthaussiastme maakt Frank Verhoeven nogal wat foutjes.

Travaglia spreek je uit als Travalja en vorige week was Nieuw-Zeeland nog de vijfde ronde van het WK. Jammer, maar het waren weer mooie beelden vanmiddag Frank!
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor ExTaxi » zo mei 09, 2004 12:12

wat een waaaaaanzinnig goeie uitzending van vandaag! Serieus.....de beelden van Bijvelds vond ik echt erg leuk om te zien. Pa Bijvelds die er bovenuit probeert te komen en Peter doet rustig zijn verhaal....erg leuk!

Wat me opviel deze uitzending:
* de microfoon was kapot bij de beelden van Namen
* Frank zegt in Hulst al dat Jan de Winkel Bruno Thiry niet bij kan houden....is hij helderziend of.....Jan hield op een aantal proeven Bruno namelijk behoorlijk bij. Snap het wel, Frank was er zelf niet bij in Namen en moest toch commentaar geven ;-) Niet erg, wel grappig om te constateren.

Goeie uitzending! (een goeie uitzending is voor mij veel NL/B materiaal en geen WK, dat kun je ook op Eurosport zien).

ExTaxi

[Edited by ExTaxi on 05-09-2004 at 11:17 AM GMT]
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor RallyeRichard » zo mei 09, 2004 12:17

Vandaag weer genoten van een fantastische uitzending van RR. Ongetwijfeld een hoop niet gezien, maar ook een hoop WEL gezien. En wat men liet zien, was TOP. Vooral de beelden vanuit de auto met bijbehorend commentaar van Peter Bijvelds.

Complimenten van een rallyfan die geniet van wat hem wordt aangeboden.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor zoesub » zo mei 09, 2004 12:22

't was inderdaad een fijn stukje rally vandaag.

En ja misschien dus van Eerd in Bocholt !

Peter
zoesub
 
Berichten: 305
Geregistreerd: do maart 21, 2002 19:35
Woonplaats: Ouderkerk aan de amstel

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor kraats » zo mei 09, 2004 12:32

Ik moet zeggen dat ik het helemaal top vind dat er rallyprogramma is, laat dat duidelijk zijn alleen met 1 onderwerp in het programma heb ik ernstige moeite.

Wanneer er in een programma de mooiste momenten te zien zijn uit een voetbal kampioenschap ga ik er even vanuit dat je dan als journalist niet laat zien hoe de fans elkaar de kop in staan te hengsten of hoe de dikbetaalde profs elkaar de poten trachten te amputeren zonder gebruik van scherpe voorwerpen.

Dus waarom al die crashes, in de mooiste momenten? Ik heb hier wel beelden waarvan de echte rallyfan van gaat smullen en die zal Frank ook wel hebben (waarschijnlijk niet) Dus ga ik er even van uit dat het is om leken te trekken. Maar wel zonde van de tijd maar dat is dan persoonlijk.

Ik ben niet zo sensatie belust dat ik nou op die crashes zit te wachten. Zend dan dingen uit die wonder boven wonder net goed gaan... zeker net zo spectaculair.

Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Verder wel weer een topuitzending.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor billy » zo mei 09, 2004 12:50

kraats wrote:
Ik moet zeggen dat ik het helemaal top vind dat er rallyprogramma is, laat dat duidelijk zijn alleen met 1 onderwerp in het programma heb ik ernstige moeite.

Wanneer er in een programma de mooiste momenten te zien zijn uit een voetbal kampioenschap ga ik er even vanuit dat je dan als journalist niet laat zien hoe de fans elkaar de kop in staan te hengsten of hoe de dikbetaalde profs elkaar de poten trachten te amputeren zonder gebruik van scherpe voorwerpen.

Dus waarom al die crashes, in de mooiste momenten? Ik heb hier wel beelden waarvan de echte rallyfan van gaat smullen en die zal Frank ook wel hebben (waarschijnlijk niet) Dus ga ik er even van uit dat het is om leken te trekken. Maar wel zonde van de tijd maar dat is dan persoonlijk.

Ik ben niet zo sensatie belust dat ik nou op die crashes zit te wachten. Zend dan dingen uit die wonder boven wonder net goed gaan... zeker net zo spectaculair.

Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Verder wel weer een topuitzending.



Jij hebt ook altijd wat aan te merken op Rally Report he?

lol
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Holkers » zo mei 09, 2004 12:52

het is dat de 'lol' eronder stond billy...

Vond het stukje met Peter echt geweldig. lullen terwijl je toch geconcentreerd rijdt.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor SylviaVisser » zo mei 09, 2004 12:54

Mee eens, Theo.

Ook wij vonden dat jammer, er zijn volgens ons beelden genoeg die ook spectaculair zijn, zonder te laten zien wat er mis kan gaan.
Denk ook niet dat een leek daar op zit te wachten.
Zelfs onze jongste zegt: "Das jammer, rally auto kapot"

Dus Frank, liever spectakel zonder schade de volgende keer. Enne....het vingertje hebben we nu wel gezien.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten