RallyXS / Driver

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

RallyXS / Driver

Berichtdoor StevenK » zo mei 23, 2004 8:47

Ik lees op petersrallypromotion een bericht dat het blad aangepast gaat worden met o.a. aandacht voor 'performance cars' en 'tuning'.

Ik hoop dat dit positief uitpakt, of dat ze in ieder geval net zoals bij Autonews het niet-interessante nieuws bij elkaar zetten...
Laatst bijgewerkt door StevenK op ma okt 03, 2005 5:14, in totaal 1 keer bewerkt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: RallyXS ?

Berichtdoor billy » zo mei 23, 2004 10:04

Het is gewoon heel jammer dat de rallysport niet groot genoeg is om een blad als rally xs te kunnen dragen. Te weinig adverteerders en te weinig verkoop van bladen zal hier wel aan ten grondslag liggen.


Heel jammer, want ik zit niet te springen om allerlei spoilerpakketten die ik op mijn Mercedes 190 uit 1987 kan schroeven. En ik ben bang dat het die kant op zal gaan.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: RallyXS ?

Berichtdoor ExTaxi » zo mei 23, 2004 10:06

Als het maar niet dezelfde kant op gaat als GTI Tuning&Design want dat heb ik begin dit jaar opgezegd...vanaf het begin lid geweest, maar dat werd steeds slechter met al die vreselijk gestylede bakken.
_________________
Neem een kijkje op de vernieuwde website!
http://www.autopics.nl
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Re: RallyXS ?

Berichtdoor billy » zo mei 23, 2004 10:39

Het is wel vreemd dat het bericht op de reeds vermelde site staat, maar dat er op de eigen site niets te zien is.

Ook de bron die wordt vermeld is niet echt "duidelijk".
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: RallyXS ?

Berichtdoor pipo » zo mei 23, 2004 11:21

Ik ben als medewerker zelf ook benieuwd !!!
pipo
 
Berichten: 1547
Geregistreerd: ma dec 08, 2003 10:44

Re: RallyXS ?

Berichtdoor billy » zo mei 23, 2004 11:35

Dat zie je toch vaak: goede initiatieven op het gebied van de media gebruiken geen communicatie om het nieuws over hun medium zelf aan te sturen.

En op het moment dat er dan iets uitlekt wordt er niet op gereageert. Dat is niet alleen jammer, maar ook zeer onverstandig als je het mij vraagt.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Re: RallyXS ?

Berichtdoor StevenK » zo mei 23, 2004 11:43

billy wrote:
Dat zie je toch vaak: goede initiatieven op het gebied van de media gebruiken geen communicatie om het nieuws over hun medium zelf aan te sturen.

En op het moment dat er dan iets uitlekt wordt er niet op gereageert. Dat is niet alleen jammer, maar ook zeer onverstandig als je het mij vraagt.

Aangezien er bij het bericht ook een afdruk van de nieuwe voorpagina staat, heb ik het vermoeden dat er sprake is van een officiëel persbericht en niet van 'uitlekken'.

Maar ik neem aan dat wij hier op het topic nog wel een reactie krijgen van de redactie, die tenslotte op dit forum actief is.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Re: Re: RallyXS ?

Berichtdoor billy » zo mei 23, 2004 11:47

Steven wrote:
billy wrote:
Dat zie je toch vaak: goede initiatieven op het gebied van de media gebruiken geen communicatie om het nieuws over hun medium zelf aan te sturen.

En op het moment dat er dan iets uitlekt wordt er niet op gereageert. Dat is niet alleen jammer, maar ook zeer onverstandig als je het mij vraagt.

Aangezien er bij het bericht ook een afdruk van de nieuwe voorpagina staat, heb ik het vermoeden dat er sprake is van een officiëel persbericht en niet van 'uitlekken'.

Maar ik neem aan dat wij hier op het topic nog wel een reactie krijgen van de redactie, die tenslotte op dit forum actief is.


Maar als ik de "bron" zie, en er is niets op hun eigen site te lezen, ga ik er van uit dat het "embargo" geschonden is, of niet goed gecommuniceert is door Rallyxs.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Re: Re: Re: RallyXS ?

Berichtdoor StevenK » zo mei 23, 2004 12:28

billy wrote:
Steven wrote:
billy wrote:
Dat zie je toch vaak: goede initiatieven op het gebied van de media gebruiken geen communicatie om het nieuws over hun medium zelf aan te sturen.

En op het moment dat er dan iets uitlekt wordt er niet op gereageert. Dat is niet alleen jammer, maar ook zeer onverstandig als je het mij vraagt.

Aangezien er bij het bericht ook een afdruk van de nieuwe voorpagina staat, heb ik het vermoeden dat er sprake is van een officiëel persbericht en niet van 'uitlekken'.

Maar ik neem aan dat wij hier op het topic nog wel een reactie krijgen van de redactie, die tenslotte op dit forum actief is.


Maar als ik de "bron" zie, en er is niets op hun eigen site te lezen, ga ik er van uit dat het "embargo" geschonden is, of niet goed gecommuniceert is door Rallyxs.

had ik nog niet gezien, is een erg aparte bron.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: RallyXS ?

Berichtdoor Walter Geuzebroek » zo mei 23, 2004 17:03

Bron WAS heel apart. Merci
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Re: RallyXS ?

Berichtdoor zoesub » zo mei 23, 2004 19:38

Is ook leuk voor de topic bijhouden site !..........

Het zal inderdaad jammer zijn als rally xs zal gaan veranderen in het beste boek voor je tupperware auto spulletjes.

Toch is het jammer als het daadwerkelijk als rally xs deze weg in zal gaan.
Na een heel erg moeilijke start van rally insight kregen wij als liefhebber toch in een keer een heel fijn nederlands rally blad.

Maar zoals het met alles is het gaat om de centjes. Kan ook nergens meer de okki, eppo en pep kopen en dat zal ook wel iets met een oplage te maken hebben

Ben benieuwd naar de volgende uitgave en misschien lezen we hier binnenkort wel het complete verhaal.

Peter

[Edited by zoesub on 05-23-2004 at 06:39 PM GMT]
zoesub
 
Berichten: 305
Geregistreerd: do maart 21, 2002 19:35
Woonplaats: Ouderkerk aan de amstel

Re: RallyXS ?

Berichtdoor Armand » ma mei 24, 2004 9:00

Ik ben in iedergeval blij dat jullie ook op de site kijken van Walter Geuzenbroek. Tsjonge, wat een reacties zeg. De keuze om het bericht bij Walter op de site te laten plaatsen is bewust gedaan, omdat de jongen die onze site update er vrijdag niet was, maar ik graag het nieuws wilde brengen. Voor wat betreft de angst voor de tupperware kan ik heel duidelijk zijn. We zijn en blijven een 100% rallymagazine. Dus geen sjonnies, naakte vrouwen en over de top uitgebouwde auto's, F1 of DTM.
Ondanks dat het niet slecht gaat met de lezersaantallen is er altijd ruimte voor meer. En vergeet niet dat een hoop jongens die met de tot aan de hemel uitgebouwde autootjes wel langs de kant staan te kijken naar de stuurmanskunsten van menig rallyrijder.
En die sponsor die op de auto staat, waar moet die het van hebben. Juist, van die jongens die zich willen identificeren met een merk of product. Het is een cirkeltje.
En daarbij zijn wij geen filantropische instelling. Uiteindelijk gaat het erom dat er geld verdient wordt om het blad te kunnen laten bestaan. Om het kort te houden, het blad wordt iets commerciëler, wat niet erg is volgens mij, want niemand leeft van de buitenlucht. Ik denk dat het blad zelf er een stuk op vooruit is gegaan en ben erg benieuwd naar jullie reacties zodra het magazine in de winkel of op jullie deurmat ligt.

Met vriendelijke groeten,

Armand Verhoef
uitgever rallyXS
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Re: RallyXS ?

Berichtdoor zoesub » ma mei 24, 2004 9:06

Oke duidelijk Armand,

Ga weer met gezonde spanning wachten op de volgende uitgave.

Succes !

Peter
zoesub
 
Berichten: 305
Geregistreerd: do maart 21, 2002 19:35
Woonplaats: Ouderkerk aan de amstel

Re: RallyXS ?

Berichtdoor billy » ma mei 24, 2004 9:14

Het is toch wel jammer dat het nodig is om deze stap te nemen. Rallyxs is toch het mooiste autosportblad, en dan is het zuur dat dat het niet haalt om onafhankelijk te zijn.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

RallyXS ?

Berichtdoor Humphrey » ma mei 24, 2004 9:25

And that's the way the cookie crumbles.

Een beetje tuning is altijd wel leuk. Als de rallyauto op een beurs staat tussen de over-the-top tuningsbakkies, dan kijk ik toch altijd wel mn ogen uit. Smaak of niet, het zijn toch ook jongens met de autopassie.

En laat idd die jongens ook en masse de rally's bezoeken. Vaak zijn dit jongens met wel een paar spaarcentjes te makken, die zich wel weten te gedragen, en die ook bereid zijn wel iets uit te geven bij een rally (entree, boekjes, hebbedingetjes).

Wat dat betreft is dit een heel goede stap van RallyXS. De hardcore rally-fan zal het niks vinden, maar het grotere publiek misschien wel des te meer.

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Volgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron