Erik wevers RTL rallyreport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Holkers » do sep 23, 2004 14:38

bugs wrote:
ten tweede hou ik ook wel van een beetje schoppen hier en daar en sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan andere



Vindt ik ook wel eens leuk, moet je eens zien wat daar voor reacties van komen,

@holkers, deze discussie hoort op het zeik en zanik topic thuis!!![/quote]

waarom plaats je het daar dan niet

:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor V.D.G Rally team » do sep 23, 2004 16:01

Sharply.Jac|NL wrote:
Ik heb mij behoorlijk geërgerd aan het commentaar van FV. Hij is een presentator van een programma en moet het becommentariëren aan "anderen/experts" overlaten. Met andere worden wil je een serieus programma maken moet je deze 2 dingen gewoon scheiden. Mocht Frank een andere mening hebben dan wil ik hem vragen op zijn minst fatsoenlijker te zijn naar/over anderen.


dan stuur je een mailtje naar rally-report
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor mantaboy » do sep 23, 2004 20:29

Zeg Hulsen18, is 18 toevallig je leeftijd?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Armand » do sep 23, 2004 20:48

Beste Hulsen18, (is dat je leeftijd) een discussie is nooit kansloos. Om de simpele reden dat in de grote mensen wereld personen graag hun gelijk willen halen. En als het anoniem kan, des te beter.

En voor Billy, ik heb in de rallywereld nog niet zoveel gedaan, behalve dan een poging doen een mooi magazine uit te brengen. Hierdoor ben ik in de gelukkige situatie geweest om te praten en discusseren met mensen die hun sporen verdiend hebben in de sport en waar ik veel respect voor heb. Door goed te luisteren naar alle meningen en de ogen open te houden heb ik in korte tijd een idee kunnen vormen over hoe sommige zaken geregeld kunnen worden. Zeker door mijn vele bezoeken aan WK evenementen. En dan niet als bezoeker, maar als iemand die in de keuken mag kijken. Over het rijden van iemand zal je mij nooit wat horen zeggen. Dit omdat ik iedereen die rijd een topper vind en een aanwinst voor de sport. Met wat voor budget je ook rijd. Ik heb zeker mijn voorkeuren, dat zal ik niet ontkennen en een hoop jongens die ik zie rijden ken ik nog geen eens, maar ik heb wel respect voor ze.

Maar vertel jij dan eens waar jij je meningen op baseert. Je vind Frank Verhoeven een eikel. Waar baseer je die mening dan op. Heb je hem ooit ontmoet. Je bent iemand die de kijkcijfers volgt etc. Heb je oud zeer met Frank. Voor de duidelijkheid, Frank en ik zijn ook geen dikke vrienden, maar hij brengt de rallysport wel op de buis met alle (financiële) risico's. Als je een fervente rallyfan ben dan zal je vast ook rally's bezoeken en Frank en mij zien lopen. Schiet ons dan gewoon aan en vertel dan wat op je hart ligt. Noem Frank een eikel in zijn gezicht en mij voor mijn part een dikke klootzak, maak mij niet uit. Been there, done that, got the T-shirt. Maar vertel dan gelijk even wat je doet in het dagelijks leven. Misschien ben je wel een CEO bij een groot bedrijf en kunnen we nog wat van je leren, of ben je loodgieter. Prima vakmensen en die moeten er ook zijn, zal je zeker bellen wanneer mijn dak lekt, maar dan laat ik je goedbedoelde uitingen over de media en de rallysport voor wat ze zijn!

Armand
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Armand » do sep 23, 2004 20:49

Hé Manatboy, je was me voor
Op een dag is die klaar...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor mantaboy » do sep 23, 2004 20:52

armand wrote:
Hé Manatboy, je was me voor

2 zielen....Mooi verwoord Armand. Schiet je nog wel aan...Euhhmmm je begrijpt wel wat ik bedoel.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Huufke » do sep 23, 2004 21:11

Als ik me niet vergis heeft Billy (William Heeren) in de jaren negentig FV een jaar meegemaakt, maar daar geen goede herinneringen aan over gehouden. (?)

Als ik me niet vergis...
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » do sep 23, 2004 21:13

Huufke wrote:
Als ik me niet vergis heeft Billy (William Heeren) in de jaren negentig FV een jaar meegemaakt, maar daar geen goede herinneringen aan over gehouden. (?)

Als ik me niet vergis...


Dat klopt.
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor billy » do sep 23, 2004 21:41

armand wrote:

En voor Billy, ik heb in de rallywereld nog niet zoveel gedaan, behalve dan een poging doen een mooi magazine uit te brengen.


Wat mij betreft ben je daar in geslaagd, maar (en dat ben je denk ik wel met mij eens, het kan altijd beter). Mijn opmerking over de mindere kleur-kwaliteit van het Nederlandse gedeelte was je met mij eens. Toch?

Over het rijden van iemand zal je mij nooit wat horen zeggen.


Een tijdje geleden zei je nog dat je als dat aan de orde zou zijn, jij best kritiek zou uiten op het presteren van een deelnemer. Jij zei dat omdat ik zei dat ik twijfelde of het mogelijk was om onafhankelijk te zijn.

Maar vertel jij dan eens waar jij je meningen op baseert. Je vind Frank Verhoeven een eikel.


Dat heb ik inderdaad geschreven, maar daar stond ook een smilie bij, en dus moet je dat als een grapje lezen. In de tekst die daarboven stond nam ik het juist op voor FV.

Waar baseer je die mening dan op. Heb je hem ooit ontmoet.


In het verleden (ik was zijdelings betrokken bij een rallyteam dat zaken deed met FV) heb ik meegemaakt hoe FV kan zijn. Het lijkt mij niet verstandig om dat hier allemaal bekend te maken, dus daar ga ik verder niet op in. Maar kenmerkend voor de manier waarop FV de sport in beeld brengt is de "talentenjacht". 1 keer hebben Breijer en Bijvelds over de service gelopen, maar daarna hoor je er niets meer over, terwijl het talent een wedstrijd in een EVO VI mocht gaan rijden. Dat is waar de media heel erg mee op moet passen, je bent ongeloofwaardig als je dit soort streken levert.

Maar vertel dan gelijk even wat je doet in het dagelijks leven. Misschien ben je wel een CEO bij een groot bedrijf en kunnen we nog wat van je leren, of ben je loodgieter. Prima vakmensen en die moeten er ook zijn, zal je zeker bellen wanneer mijn dak lekt, maar dan laat ik je goedbedoelde uitingen over de media en de rallysport voor wat ze zijn!

Armand


En daar gaat het wat mij betreft scheef. Ik word door jou alleen maar serieus genomen als ik heb bewezen dat ik op maatschappelijk vlak mijn steentje heb bijgedragen. Stel jij die vraag ook aan andere lezers als zij kritiek leveren? Ik ben ook een lezer, vergeet dat niet.

Ik ben het hardgrondig oneens met jouw uitgangspunt dat je een cv moet overleggen voordat de opmerking serieus genomen wordt.

[Edited by billy on 09-23-2004 at 08:57 PM GMT]

[Edited by billy on 09-23-2004 at 08:58 PM GMT]
William Heeren
billy
 
Berichten: 468
Geregistreerd: ma jul 07, 2003 15:48

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Holkers » do sep 23, 2004 22:13

Als ik nog wat mag zeggen...
Ik denk ook dat het hier bij de meesten vast loopt. Je hebt geen idee tegen wie je praat/tikt omdat veel mensen nick-names gebruiken en hun gegevens niet volledig invullen. Het verhaal van de nick-names hebben we al gehad maar de leeftijden niet. Kijk, ik kan me voorstellen dat iemand die de 40 nadert (ik noem geen namen :D) best zoiets kan hebben van; "kutblaag, ga eens naar school voordat je iets schrijft".

We zijn hier allemaal bezig met de rally en daarin heeft iedereen zijn eigen mening. Ik ben het daarom geheel met Armand eens dat iedereen zijn mening mag uitdragen en deze verdedigen, ookal zien andere het nut er niet van in. Daarbij zijn we ook nog een beetje koppig met elkaar en kunnen we soms wat schoppen hier en daar, ondergetekende zeker meegerekend.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor mantaboy » vr sep 24, 2004 10:48

40? Wist niet dat je al zo oud was...:D:D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Werner » vr sep 24, 2004 13:59

Wat ik nog steeds gemist heb, en wat naarr mijn mening de belangrijkste factor is om goed naar Billy's kritiek te luisteren is dat hij een (potentiele) lezer is. Eigenlijk is zijn mening dus het allerbelangrijkst. Althans als ik ondernemer was met een product hoop ik dat klanten het leuk vinden. Wat concurrenten (lees: andere mensen in de blandewereld) ervan vinden kan me dan gestolen worden.
Even voor de duidelijkheid, ik ben student bedrijfseconomie.
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor Jan » vr sep 24, 2004 14:32

En nu jullie het er toch over hebben...

Op dit forum staat ten 1e nergens beschreven dat je geen nickname mag gebruiken, ten 2e moet je zoals Armand en andere al zeiden respect hebben voor dat gene wat iemand te zeggen heeft, en je moet hem of haar daar niet persoonlijk op aanspreken en lullige opmerkingen maken.

Als jullie toch zo graag willen weten wie diegene is achter die schuilnaam dan mail je die gene toch even ofzo?

En om mijn gegevens maar even bloot te geven voor die gene die mijn profiel niet voldoende vindt...:

Jan Borger
16 jaar
Leerling 5VWO
Vriezenveen,

Zijn jullie hier tevereden mee :D:D:D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Re: Erik wevers RTL rallyreport

Berichtdoor nkroeze » vr sep 24, 2004 14:47

Nou, het mailen met de betreffende personen van wie ik de identiteit graag wil weten levert NIETS op, omdat ze simpelweg NIET antwoorden.....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten