Dieptepunt bereikt voor de rallysport in de media?

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Niels van de Poll » ma sep 04, 2006 11:51

< NVT >
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Eep op de foto

Berichtdoor patrick1974 » ma sep 04, 2006 12:04

Hierbij eerst een uitleg over de foto. Dit is namelijk Eep in de zuiderzeerally op volle snelheid ! Na kennis te hebben genomen van dit bericht op de site heb ik direct even contact gehad met de betreffende fotografe om de foto zo spoedig mogelijk van het artikel te verwijderen !
Dit is ook direct gebeurd. Dit alles na een telefoontje met de man uit Kootwijkerbroek die er niet echt blij mee was dat er een foto van een rallyauto bijstond en al helemaal niet die van hem!! dus vanaf nu is de foto er niet meer te zien.
patrick1974
 
Berichten: 9
Geregistreerd: ma sep 05, 2005 23:25
Woonplaats: albergen

Berichtdoor Amazone » ma sep 04, 2006 13:23

Goed gedaan!

Wij zijn druk aan het "lobbyen" voor nieuwe proeven voor volgend jaar en zitten er echt niet op te wachten met dit soort dingen geassocieerd te worden, je weet nooit wie het leest en hier conclusies uit trekt...

Misschien wordt er de volgende keer beter over nagedacht voordat ze zo'n foto plaatsen.
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Hoogtepunt

Berichtdoor savrallying » ma sep 04, 2006 19:14

Misschien is dit dan wel een weer een opsteeker voor de Nederlandse Rallysport. De media campange van ons rallyteam. Wij hangen op 2000 plaatsen in Amsterdan Centrum enzo. We komen nog in Utrecht Maarssen en Amersfoort te hangen voor De Nederland Rally en we zijn nog bezig om in de Euregio in Enschede en omgeving te hangen en Hengelo.



Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,

Sascha
savrallying
 
Berichten: 251
Geregistreerd: do sep 15, 2005 18:54
Woonplaats: Warmond

Re: Hoogtepunt

Berichtdoor Rallyphoto » wo sep 06, 2006 10:13

savrallying schreef:Misschien is dit dan wel een weer een opsteeker voor de Nederlandse Rallysport. De media campange van ons rallyteam. Wij hangen op 2000 plaatsen in Amsterdan Centrum enzo. We komen nog in Utrecht Maarssen en Amersfoort te hangen voor De Nederland Rally en we zijn nog bezig om in de Euregio in Enschede en omgeving te hangen en Hengelo.

Groetjes,

Sascha


Nou en of Sascha, het viel op, ik was ook al een paar posters tegen gekomen in mijn wijk in Amsterdam.
Toch blijf je wel afhankelijk van of iemand echt wil komen kijken en er interesse in blijft hebben, bij heeft het in ieder geval gewerkt.
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Rallyphoto
 
Berichten: 140
Geregistreerd: di feb 08, 2005 23:23
Woonplaats: Uithoorn

Re: Hoogtepunt

Berichtdoor savrallying » wo sep 06, 2006 20:57

Rallyphoto schreef:
savrallying schreef:Misschien is dit dan wel een weer een opsteeker voor de Nederlandse Rallysport. De media campange van ons rallyteam. Wij hangen op 2000 plaatsen in Amsterdan Centrum enzo. We komen nog in Utrecht Maarssen en Amersfoort te hangen voor De Nederland Rally en we zijn nog bezig om in de Euregio in Enschede en omgeving te hangen en Hengelo.

Groetjes,

Sascha


Nou en of Sascha, het viel op, ik was ook al een paar posters tegen gekomen in mijn wijk in Amsterdam.
Toch blijf je wel afhankelijk van of iemand echt wil komen kijken en er interesse in blijft hebben, bij heeft het in ieder geval gewerkt.


Mooi zo we promoten hier ons team en onze sponsoren mee maar ook de Nederlandse Rallysport.

Groetjes,

Sascha
savrallying
 
Berichten: 251
Geregistreerd: do sep 15, 2005 18:54
Woonplaats: Warmond

Zo hoort het

Berichtdoor Berto » ma jun 25, 2007 12:03

Hellendoorn Rally sluit Rijssenaar uit
2007-06-23 18:48

HELLENDOORN - De organisatie van de Hellendoorn Rally heeft een man uit Rijssen uigesloten van deelname. Hij reed eerder deze maand met 120 kilometer per uur over een zandpad in Holten. Enkele wandelaars konden daarbij net op tijd de auto ontwijken.
De automobilist werd daarop in Holten door de politie aangehouden. Hij gaf als reden voor zijn rijstijl dat hij de route van de rally wilde verkennen. De organisatie van de Hellendoorn Rally vindt het gedrag van de man ontoelaatbaar en wil met de schorsing een daad stellen. De rally wordt in september gereden.

Bron: RTVhellendoorn
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Crossa » di jun 26, 2007 14:36

Ik vind het jammer voor hem, maar wel terecht, daar leert hij vast wel van, hoop ik.. :?
Look forward to your left window... 8)
Crossa
 
Berichten: 96
Geregistreerd: di apr 03, 2007 8:12
Woonplaats: Almelo

Re: Zo hoort het

Berichtdoor pedduhwick » di jun 26, 2007 16:27

Berto schreef:Hellendoorn Rally sluit Rijssenaar uit
2007-06-23 18:48

HELLENDOORN - De organisatie van de Hellendoorn Rally heeft een man uit Rijssen uigesloten van deelname. Hij reed eerder deze maand met 120 kilometer per uur over een zandpad in Holten. Enkele wandelaars konden daarbij net op tijd de auto ontwijken.
De automobilist werd daarop in Holten door de politie aangehouden. Hij gaf als reden voor zijn rijstijl dat hij de route van de rally wilde verkennen. De organisatie van de Hellendoorn Rally vindt het gedrag van de man ontoelaatbaar en wil met de schorsing een daad stellen. De rally wordt in september gereden.

Bron: RTVhellendoorn


dit had ik vorige week al gepost :wink:
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Franed rally » di jun 26, 2007 18:18

Crossa schreef:Ik vind het jammer voor hem, maar wel terecht, daar leert hij vast wel van, hoop ik.. :?


Ik vind het niet jammer, van mij mag zijn licentie ingetrokken worden.
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor YellowLeonVT » di jun 26, 2007 19:44

Franed rally schreef:ik vind het niet jammer, van mij mag zijn licentie ingetrokken worden.


Roomser dan de paus vind ik je opmerking. Straf is goed en duidelijk genoeg vind ik. Vraag me wel af waarom diegene in hulst nooit gestraft zijn geworden..
YellowLeonVT
 
Berichten: 807
Geregistreerd: wo dec 29, 2004 17:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor henk 400rr » di jun 26, 2007 20:13

Misschien omdat die een andere reden opgeven als ze erop aangesproken worden. :wink:

-zwangere cavia..
-gaspedaal bleef haken..
-..enz.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor Berto » di jun 26, 2007 20:18

henk 400rr schreef:Misschien omdat die een andere reden opgeven als ze erop aangesproken worden. :wink:

-zwangere cavia..
-gaspedaal bleef haken..
-..enz.


En dat had hij ook moeten doen.
Hij heeft nu wel de meest stupide verklaring voor het rijden aldaar afgelegd en daarmee (in ieder geval regionaal) de Hellendoornrally in discrediet gebracht.
Zeg dan dat je aan het testen bent of zo.Of dat je even "de auto uit moet laten"

De uitsluiting is in mijn ogen dan ook volkomen terecht, een goede zet van de organisatie.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor kraats » wo jun 27, 2007 17:22

YellowLeonVT schreef:
Franed rally schreef:ik vind het niet jammer, van mij mag zijn licentie ingetrokken worden.


Roomser dan de paus vind ik je opmerking. Straf is goed en duidelijk genoeg vind ik. Vraag me wel af waarom diegene in hulst nooit gestraft zijn geworden..


Omdat het veel vaker gebeurt. Maar er schijnt een funktionaris van de Rally of de KNAF bij te moeten zijn (welke weet ik ff niet meer) als je er echt iets aan wilt doen. Het opvragen van kentekens heeft ook geen zin dus bewijzen wordt moeilijk. Maar in een aantal rally's dit jaar zijn een aantal mensen staande gehouden, tijdens illegale verkenningen, door leden van organisaties, die de rijders goed kenden. Maar daar kun je niks tegen beginnen als er duidelijke banden met de KNAF zijn of als het om "grote" namen gaat. Als je dat al zou willen.... :?

Organisatoren geven bepaalde rijders zelfs toestemming hiervoor, waarmee je de illegaliteit wegneemt. :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Vorige

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten