wanneer weer rally report??

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

wanneer weer rally report??

Berichtdoor Harry37 » vr maart 10, 2006 9:22

Wie weet wanneer Rally Report weer start met de uitzending.

Aan het eind van afgelopen seizoen hoopte men voor de start van 2006 weer uit te zenden.

De competitie begint natuurlijk weer over 7 dagen dus een voorbeschouwing was op z'n plek geweest.

Ben benieuwd.

Harry
Avatar gebruiker
Harry37
 
Berichten: 451
Geregistreerd: di jan 17, 2006 19:19
Woonplaats: Brummen

Berichtdoor Hein » vr maart 10, 2006 9:36

Half april beginnen de uitzendingen weer Harry
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Harry37 » vr maart 10, 2006 9:39

Hein schreef:Half april beginnen de uitzendingen weer Harry



bedankt Hein, kijk er weer naar uit 8) .
Eerst de wedstijden maar live volgen dan.

Harry
Avatar gebruiker
Harry37
 
Berichten: 451
Geregistreerd: di jan 17, 2006 19:19
Woonplaats: Brummen

Re: wanneer weer rally report??

Berichtdoor Amazone » vr maart 10, 2006 10:16

Harry37 schreef:De competitie begint natuurlijk weer over 7 dagen dus een voorbeschouwing was op z'n plek geweest.

Ben benieuwd.

Harry

Dank je wel!!! :wink:

De uitzendschema's op RTL7 zijn gewijzigd, en er kon geen tijd vrijgemaakt worden... ('t is natuurlijk ook maar rally...) :roll:
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor JUL88 » ma maart 20, 2006 17:09

16 April gaat rtl rallyreport weer van start :D
JUL88
 
Berichten: 14
Geregistreerd: ma maart 21, 2005 19:09

Berichtdoor official No. 27768 » wo apr 05, 2006 23:24

JUL88 schreef:16 April gaat rtl rallyreport weer van start :D


Yep, om 12:45-13:40, rtl 7 (bron www.rtl.nl)
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor EvoV6 » do apr 06, 2006 20:58

Mooi dat het weer gaat beginnen, maar waarom zo laat??
Dan is het alweer 2 maand geleden van de ZZR/Tank S en een maand na Almere. En ook het WRC heeft dan al 6 of meer wedstrijden gehad..
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Amazone » do apr 06, 2006 21:09

EvoV6 schreef:Mooi dat het weer gaat beginnen, maar waarom zo laat??
Dan is het alweer 2 maand geleden van de ZZR/Tank S en een maand na Almere. En ook het WRC heeft dan al 6 of meer wedstrijden gehad..

(En als ik het goed heb begint RR het NL rallyseizoen pas op 30 april a.s.)
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor Hein » do apr 06, 2006 21:09

EvoV6 schreef:Mooi dat het weer gaat beginnen, maar waarom zo laat??
Dan is het alweer 2 maand geleden van de ZZR/Tank S en een maand na Almere. En ook het WRC heeft dan al 6 of meer wedstrijden gehad..


Zendertechnische redenen volgens Frank. Voor Hulst is alles al ingelopen.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Harry37 » zo apr 16, 2006 12:53

Corne schreef:worden er geen beelden van tank s en almere uitgezonden?


Als je goed geluisterd hebt, volgende week.

Harry
Avatar gebruiker
Harry37
 
Berichten: 451
Geregistreerd: di jan 17, 2006 19:19
Woonplaats: Brummen

Berichtdoor ExTaxi » zo apr 16, 2006 13:05

Toch weer fijn dat RR op tv was, zien we weer eens wat beelden van de rally. De filmpjes van een aantal mensen van dit forum zijn super, maar dit is toch ook wel een welkome aanvulling.

Vond het verder slappe hap. De nieuwe items boeien me niet. Rallygeluidjes? Slecht hoorbaar en niet te raden voor de gast in de studio.

En dan een nieuw item waarin iemand nog meer negativiteit loslaat op de rallysport, is dat wat we willen? Roddelen? Mensen vertellen dat ze eigenlijk maar een blaaskaak zijn? Ik weet het niet hoor, volgens mij hebben we dit niet nodig.

Wil niet te negatief zijn, want ik waardeer het wel degelijk dat Frank weer op de buis is en zijn tijd investeert, maar na de 1e uitzending ben ik niet heel erg enthousiast. Maar wat niet is kan nog komen.

Volgende uitzending beelden van de Tank S, daar zit ik wél op de te wachten!

Dick
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor Walter Geuzebroek » zo apr 16, 2006 13:19

ExTaxi schreef:Toch weer fijn dat RR op tv was, zien we weer eens wat beelden van de rally. De filmpjes van een aantal mensen van dit forum zijn super, maar dit is toch ook wel een welkome aanvulling.

Vond het verder slappe hap. De nieuwe items boeien me niet. Rallygeluidjes? Slecht hoorbaar en niet te raden voor de gast in de studio.

En dan een nieuw item waarin iemand nog meer negativiteit loslaat op de rallysport, is dat wat we willen? Roddelen? Mensen vertellen dat ze eigenlijk maar een blaaskaak zijn? Ik weet het niet hoor, volgens mij hebben we dit niet nodig.

Wil niet te negatief zijn, want ik waardeer het wel degelijk dat Frank weer op de buis is en zijn tijd investeert, maar na de 1e uitzending ben ik niet heel erg enthousiast. Maar wat niet is kan nog komen.

Volgende uitzending beelden van de Tank S, daar zit ik wél op de te wachten!

Dick


Vergelijk het maar met het WRC. Zijn de Toppers weg, krijgen we te maken met alleen maar Blaaskaakjes. Die maken er overigens wel een leuk spectakel van.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Berichtdoor erikjan » zo apr 16, 2006 20:08

fraaie beelden van de Ardenne Blue...

alleen jammer dat FV het had over vierwielaangedreven turbo-autos die lijken op 'onze' straatauto's, net toen de 911 in fraaie achterwieldrift langskwam :shock:

ook jammer: de inboardbeeld van Almere toonden dan wel de Bijvelds EVO achter de Colt van HeuvelSR, maar helaas net niet de impact :?
of zag ik dat niet door al dat stof 8)

en nu maar hopen (en niets ten nadele van alle Deawoo coureurs) dat in de uitzending van volgende week behalve de Chevrolet-cup ook de rest van de TankS deelnemers in beeld komen...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Wolter » zo apr 16, 2006 20:24

erikjan schreef:ook jammer: de inboardbeeld van Almere toonden dan wel de Bijvelds EVO achter de Colt van HeuvelSR, maar helaas net niet de impact :?
of zag ik dat niet door al dat stof 8)

en nu maar hopen (en niets ten nadele van alle Deawoo coureurs) dat in de uitzending van volgende week behalve de Chevrolet-cup ook de rest van de TankS deelnemers in beeld komen...

Op eerste paasdag was het misschien niet helemaal netjes om de beelden van de daadwerkelijke impact ook uit te zenden. (qua censuur etc.) :lol:

En wat betreft de Kalos-cup: je weet hoe de Chevrolet-importeur tegenover de rallysport staat en hoe FV aan z'n salaris moet komen...
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor antoine » zo apr 16, 2006 20:30

Wolter schreef:
erikjan schreef:ook jammer: de inboardbeeld van Almere toonden dan wel de Bijvelds EVO achter de Colt van HeuvelSR, maar helaas net niet de impact :?
of zag ik dat niet door al dat stof 8)

en nu maar hopen (en niets ten nadele van alle Deawoo coureurs) dat in de uitzending van volgende week behalve de Chevrolet-cup ook de rest van de TankS deelnemers in beeld komen...

Op eerste paasdag was het misschien niet helemaal netjes om de beelden van de daadwerkelijke impact ook uit te zenden. (qua censuur etc.) :lol:



Die beelden zullen we pas over een paar weken te zien krijgen denk ik.
Waarom? Almere is de tweede wedstrijd en misschien komen de iedeën van Frank dan in de verdrukking. (rallyingforholland)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Volgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten