wanneer weer rally report??

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » zo apr 16, 2006 21:26

Corne schreef:ik lees hier niks over 'rallying for holland' of hoe het ook mag heten.. Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het een superplan, dan kunnen we tenminste zien wie echt de snelste Nederlander is!


denk alleen niet dat het gaat gebeuren


er is inmiddels een apart topic over Rallying for Holland, er is zelfs een site voor gemaakt :)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor John » zo apr 23, 2006 12:43

Dank u wel meneer de Waal, mooie woorden.
John
 

Berichtdoor Sevius » zo apr 23, 2006 16:21

Ik vond het een redelijke uitzending...

Wel vind ik het zeer jammer dat bij de Tank S Rally maarliefst 6 verschillende auto's (V Eldik, V Eerd, Bijvelds, De Winkel, Boers, Verkooijen) en de Kalos Challenge in beeld kwamen...

Naar mijn mening mogen ze best wat meer deelnemers laten zien! Dat ze alleen de toppers laten zien, is toch niks tegen te doen. Dat gebeurt altijd. Maar ook van de toppers zijn ze er een hoop vergeten. Ik noem Leemans, Smits, etc.

Ook denk ik zeker dat ze er goed aan hadden gedaan de buitenlandse deelnemers als Turnbull en Woodcock te laten zien. Zij komen helemaal naar hier met geweldig materiaal (WRC en kitcar) en ze beginnen ook hier in Nederland steeds beter te rijden. Voor deze heren is het ook leuk als ze wat promotie krijgen :wink:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius
 
Berichten: 773
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 20:44
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor JoostS » zo apr 23, 2006 16:47

Dat is al zoals al tijd, wie niet betaald krijgt geen beelden. Maar ik denk dat er daar ondertussen al genoeg over gezegd is.
We mogen erg blij zijn dat hij een mooi verslag maakt en dat dat op een goede zender wordt uitgezonden. Dat is al genoeg positieve reclame voor de rallysport.
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor StevenK » zo apr 23, 2006 17:07

<admin note>
De manier waarop auto's wel of niet in beeld komen en de manier waarop het programma samengesteld wordt is al zo vaak besproken, dat zolang daar geen verandering in komt, elke 'waarom komen er niet meer/andere auto's in beeld' en 'waarom zijn alleen maar x,y en z in beeld' vragen verwijderd worden.
</admin note>
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Sevius » zo apr 23, 2006 19:51

JoostS schreef:Dat is al zoals al tijd, wie niet betaald krijgt geen beelden. Maar ik denk dat er daar ondertussen al genoeg over gezegd is.
We mogen erg blij zijn dat hij een mooi verslag maakt en dat dat op een goede zender wordt uitgezonden. Dat is al genoeg positieve reclame voor de rallysport.


Begrijp niet verkeerd; ik vind dat Frank het uitstekend doet en ik wil de discussie ook niet weer oplaaien.
Laatst bijgewerkt door Sevius op zo apr 23, 2006 21:30, in totaal 3 keer bewerkt.
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius
 
Berichten: 773
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 20:44
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor niek » zo apr 23, 2006 20:35

Die tussenstand die ik op een gegeven moment in beeld zag was wel interresant, geen groep N in te bekennen idd :lol:
niek
 
Berichten: 389
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:38
Woonplaats: Rijsbergen

Berichtdoor Campos » zo apr 23, 2006 20:46

niek schreef:Die tussenstand die ik op een gegeven moment in beeld zag was wel interresant, geen groep N in te bekennen idd :lol:

Tja lullig, gelukkig kwam ie later nog een keer. Was voor mij overigens het enige minpuntje aan deze aflevering, vond 'm verder top in elkaar zitten. Ook de Waalse Wijsheden die nu goed van lengte was, het spelletje wat nu beter uitpakte en snelheid in de verslagen, ook van de Kalossen.

Wat ik me zat te bedenken, leuk dat FV De Waal in de uitzending heeft, terwijl de laatste hem toch aardig te kijk zette in een column van hem (over Koning Media). Goed dat FV de lol daar wel van in zag blijkbaar!
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Campos » vr jun 02, 2006 14:45

RTL RallyReport brengt a.s. zondag 4 juni een zeer speciale shakedown van de Paradigit ELE-Rally, de komende wedstrijd van het Rallykampioenschap van Nederland, het RallyClinic Dutch Open. Een aantal van de favorieten voor de eindoverwinning in de rally en de zege in de standaard groep N-klasse kwamen aan de start op een gedeelte van de gloednieuwe klassementsproef in Oirschot met een Mitsubishi Colt uit de Colt Rally Cup.

De unieke challenge tussen o.a. Mark van Eldik, Peter Bijvelds, Jan de Winkel, Piet Van Hoof, Dirk Garvelink, Arjen de Koning en Henk Vossen vormt a.s. zondag 4 juni. Een belangrijk onderdeel van het rallysportprogramma van RTL7


Gaaf! Ben erg benieuwd hoe de verhoudingen daar zijn, zeker tussen JdW en PB. (trouwens, PB in een Heuvel-machine? :!: )
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Turboboost » vr jun 02, 2006 15:48

(trouwens, PB in een Heuvel-machine? )


Volgens mij was het Peter die aangaf dat de deur voor rallying for Holland wel open stond. Denk dat hij er niet zoveel moeite mee heeft.

Ben benieuwd, wel gaaf! 8)
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Jan » vr jun 02, 2006 17:52

Turboboost schreef:
(trouwens, PB in een Heuvel-machine? )


Volgens mij was het Peter die aangaf dat de deur voor rallying for Holland wel open stond. Denk dat hij er niet zoveel moeite mee heeft.

Ben benieuwd, wel gaaf! 8)


Het was inderdaad Peter die wel mee wilde werken, Jasper is denk ik de gene geweest de stekker er uit heeft getrokken.

Maar die aflevering wordt zeker een spectaculaire lijkt me, videoband er maar weer in :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor HJD » zo jun 04, 2006 11:56

Leuke uitzending met de toprijders die de Colt uitproberen.

Haha, dat verhaal van dat Waalse Wijsheden heb ik dus zelf meegemaakt toen ik onderweg was naar Hulst. Ook door telefoon, en zusje die aan het kletsen was benzine in een diesel auto zitten tanken :oops: . Zat een paar kilometer op de snelweg toen het tot me doordrong wat ik had gedaan, en een paar kilometer verder stond ik stil. Vandaar dat ik pas de tweede boucle in Hulst was. Tank moest leeg gepompt worden door de ANWB, en toen kon ik weer verder :lol: . Zoiets overkomt me niet weer. Let in het vervolg wel beter op.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor ChrisZW » zo jun 04, 2006 12:15

leuke aflevering ja, zekers

goed dat jan gewonnen heeft :D
Avatar gebruiker
ChrisZW
 
Berichten: 548
Geregistreerd: zo maart 19, 2006 11:47
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Biturbo » zo jun 04, 2006 16:13

Mooie aflevering, dat zeker!!

Mooi dat Jan de Winkel gewonnen heeft, met eerlijk gezegd ook de meeste 2wd ervaring, maar toch.

Ik heb zelf even een klein stukje gemist, maar had v Eert niet in het groepje moeten zitten?
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor ChrisZW » zo jun 04, 2006 20:05

fritsie reed ook een 1.46 als ik me niet vergis, was er dus wel bij in ieder geval
Avatar gebruiker
ChrisZW
 
Berichten: 548
Geregistreerd: zo maart 19, 2006 11:47
Woonplaats: Zwolle

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron