Rally World

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ijsbeer » wo jul 02, 2008 11:35

Ik had Rallyworld al een tijdje geleden een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze geen verslagen meer maken.

Dit is de antwoord:
Beste Alex, Het is puur een budget kwestie dat wij tijdelijk de verslaggeving hebben moeten staken. We worden overspoeld door rijders en fans met de vraag, wanneer we weer gaan filmen, maar eerst zal dit opgelost moeten worden. Dus als iemand nog een hoofdsponsor weet voor onze programma\'s, dan hou ik mij aanbevolen. Vriendelijke groeten, Ruud Pieket Weeserikwww.RallyWorld.TV
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor Manfred_D » do jul 03, 2008 7:19

ijsbeer schreef:Ik had Rallyworld al een tijdje geleden een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze geen verslagen meer maken.

Dit is de antwoord:
Beste Alex, Het is puur een budget kwestie dat wij tijdelijk de verslaggeving hebben moeten staken. We worden overspoeld door rijders en fans met de vraag, wanneer we weer gaan filmen, maar eerst zal dit opgelost moeten worden. Dus als iemand nog een hoofdsponsor weet voor onze programma\'s, dan hou ik mij aanbevolen. Vriendelijke groeten, Ruud Pieket Weeserikwww.RallyWorld.TV


Geflopt dus! Jammer hoor, ik had toen ze begonnen al het gevoel dat het niet kon bestaan want de echte liefhebbers zijn hiervoor te beperkt. :?
Manfred_D
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 10:45

Vorige

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron