Binnenkort nieuw Belgisch-Nederlands rallymagazine???

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Binnenkort nieuw Belgisch-Nederlands rallymagazine???

Berichtdoor Target » di dec 12, 2006 22:06

Hoi rallyliefhebbers,

Wij zijn een Belgisch mediateam die momenteel druk bezig is om terug een "deftig" rallymagazine aan te bieden. Maw: het officieële WRC magazine voor België-Nederland. Het zou gaan om een tweemaandelijks blad van zo'n 90 blz. Vol met prachtige foto's en verslagen van het WRC gebeuren. Na een tijdje kan dit eventueel aangevuld worden met verslaggeving van de nationale kampioenschappen. Bedoeling is om het blad eerst te lanceren in België en vervolgens ook bij jullie. Omdat alles nog in een beginstadium zit (we zijn bezig aan de bouw van een website met meer info) verwijzen we jullie graag door naar de Amerikaanse site (www. rallyworldmagazine.com). Dan hebben jullie alvast een idee over het magazine. Wat denken jullie ervan??? Interesse?? Suggesties??? Wie zou zich hierop abboneren??? Graag, in afwachting van meer info/website, jullie massale reakties!!!

Alvast bedankt!!

B²-Media[/b]
Target
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di dec 12, 2006 20:15
Woonplaats: Staden

Berichtdoor mantaray » di dec 12, 2006 22:22

oke lijkt me mooi ik vrees alleen dat de markt in nederland erg klein is
daar is rally xs ook aan onderdoor gegaan ........
mantaray
 
Berichten: 134
Geregistreerd: zo feb 26, 2006 18:23
Woonplaats: bergenopzoom

Berichtdoor StevenK » di dec 12, 2006 22:30

Nog afgezien van de wijze woorden van mantaray en er vanafgezien dat er al een meer dan uitstekend rallymagazine bestaat, denk ik vooral dat het nog steeds niet de bedoeling is van het forum om daar topics te openen waarbij je je *eigen* produkt / site promoot.

Ik zou je willen vragen een persbericht ofzo op te stellen en dat aan onze reactie te sturen. Dit topic gaat op slot.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede


Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten