Rally in Puberruil

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JoostS » vr jan 26, 2007 11:01

Leuke aflevering ja! :) Wel flinke verandering kan ik me voorstellen :D

Overigens vond ik het nogal wat dat je meteen de eerste wasbeurt de 'billen en het bloempje' moest wassen. Het is toch niet je eigen kind, of wel dan?! :? Maja, het was sowieso wel een beetje apart gezin ;)
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor wimo » vr jan 26, 2007 11:12

He Thomas,

Leuke aflevering hoor!!
Je deed het erg goed moet ik zeggen.

Wij zoeken nog een oppas voor als kleine Wimo straks geboren is, interesse? :lol:

Groetjes Monique
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

Berichtdoor Stephan46 » vr jan 26, 2007 12:54

Zo, kheb de aflevering ook gezien en vond et ernstig interessant moet ik zeggen :) Dat lijkt me wel een uitdaging zeg, opeens een kind moeten opvoeden!!

Je zult daar wel niet veel tijd hebben gehad om uit te gaan neem ik aan (ook te zien aan de tijden dat jij naar bed ging)..

Mooi dat de rallysport ook nog even in beeld werd gebracht!
Stephan46
 
Berichten: 492
Geregistreerd: za maart 18, 2006 22:22
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Armand » vr jan 26, 2007 13:11

JoostS schreef:
Overigens vond ik het nogal wat dat je meteen de eerste wasbeurt de 'billen en het bloempje' moest wassen. Het is toch niet je eigen kind, of wel dan?! :? Maja, het was sowieso wel een beetje apart gezin ;)


Ik heb zelf een dochtertje van één, maar no change dat een vreemde man even de billen en het bloempje gaat wassen. Of hij wil solliciteren naar een leven door een rietje eten. Vond het dan ook redelijk kansloos van de desbetreffende moeder om dat even voor te stellen.
Dat zijn zaken die je zelf doet als (groot) ouder lijkt mij.

Maar je hebt je erdoorheen geslagen, dat vond ik dan wel weer knap.
Ik had het echt niet gedaan bij een vreemd meisje. De andere gast heeft het wel zwaar zo met een meissie van 4... pff, had er niet aan moeten denken op mijn achtiende. Jammer van zo'n gozer dat hij zijn leven weggeblowd en geslikt heeft... Het gezin doet gelukkig zijn best om er wat van te maken voor het meisje... Ik ben benieuwd of de oma ook zo streng voor de zoons is geweest, betwijfel het. Dat kwartje zal wel gevallen zijn toen het te laat was.
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor TWENGELTJE » vr jan 26, 2007 13:41

wimo schreef:He Thomas,

Leuke aflevering hoor!!
Je deed het erg goed moet ik zeggen.

Wij zoeken nog een oppas voor als kleine Wimo straks geboren is, interesse? :lol:

Groetjes Monique


Denk het niet monique want hij heeft de zelfde hobby als jullie, rally :roll: :lol:
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Amazone » vr jan 26, 2007 13:50

Dan besef je opeens weer hoe rijk we zijn... :?
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor Armand » vr jan 26, 2007 14:29

Denk niet dat het met geld of spirituele rijkdom te maken hebt. Heb genoeg kennissen die hun neus volstoppen en echt genoeg geld hebben. Is meer het milieu waar dat soort jongens in verkeren en daardoor de verkeerde (in onze ogen) beslissingen nemen. En dat begint meestal bij de ouders... Je weet wel, normen en waarden enzo. Maar goed, je hebt ze niet altijd in het vizier, dus hoop je maar dat ze het begrepen hebben (normen en waarden enzo)....
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Amazone » vr jan 26, 2007 15:05

Jaaa das waar, die mensen ken ik ook ...

Maar ik bedoelde eigenlijk het verschil in gezinssituatie.
Ik denk dat de meeste van ons hier een stuk meer uitzicht hebben op een mooie toekomst dan die jongen.

Het zal hem niet meevallen zich hieruit te knokken...




(Oeiii wat serieus op de vrijdagmiddag :wink: )
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor Thomstar » vr jan 26, 2007 15:54

Haha heel erg bedankt voor alle leuke reacties! :D Het was natuurlijk een hele ervaring om ineens voor een week een kind op te moeten voeden. Maar ik heb het heel erg leuk gehad! Heb ook weer zin in Tank S :D Zal vast nog wel een aantal van jullie tegenkomen!:D groeten, Thomas
Avatar gebruiker
Thomstar
 
Berichten: 51
Geregistreerd: za mei 13, 2006 16:30
Woonplaats: Bathmen

Berichtdoor Armand » vr jan 26, 2007 15:55

Het draait helaas niet altijd om rally of andere materiele zaken. Het leven is voor sommige mensen echt een opgave en moeten ontzettend knokken om het hoofd bovenwater te houden. Iets waar we als bevoordeeld (geld of mentaal sterke) mens soms wel eens bij stil mogen staan...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Thomstar » vr jan 26, 2007 15:59

Ja jonny is door misschien fouten in zijn verleden in een vicieuze circel terecht gekomen. En hij zal keihard moeten knokken om daar uit te komen. Maar ik heb echt het volste vertrouwen in hem! Hij heeft echt een schat van een dochter en moeder!
Avatar gebruiker
Thomstar
 
Berichten: 51
Geregistreerd: za mei 13, 2006 16:30
Woonplaats: Bathmen

Berichtdoor JoostS » vr jan 26, 2007 16:04

Heb je verder al veel reacties gehad op school enzo? 8)
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Thomstar » vr jan 26, 2007 16:07

pfff niet te volgen:P op mijn hyves http://thomaspw.hyves.nl heb ik 8 pagina's vol met reacties:P
Avatar gebruiker
Thomstar
 
Berichten: 51
Geregistreerd: za mei 13, 2006 16:30
Woonplaats: Bathmen

Berichtdoor Turboboost » vr jan 26, 2007 16:07

Wel netjes hoor als je in zo'n situatie geplaatst wordt en je weet er zo mee om te gaan.

(wel kort stukje rally trouwens.... :wink: :? )
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Thomstar » vr jan 26, 2007 16:13

nouja ik had moeilijk niets kunnen doen;) ik had ook liever lekker rally gereden 8) maar het was wel een leuke week
Avatar gebruiker
Thomstar
 
Berichten: 51
Geregistreerd: za mei 13, 2006 16:30
Woonplaats: Bathmen

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten