Leuk zo een autoprogramma

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » di mei 15, 2007 17:24

erikjan schreef:
Holkers schreef:
A8 fan schreef:
erikjan schreef:het is een verademing vergeleken bij de commerciele autoprogramma's op RTL 4/5/7 enz....


Vond het inderdaad wel een verademing om te kijken vergeleken met al die anderen op de commercielen.


Heeft dan niemand ooit 'pk' gezien?


dat had een beetje hoog overdrijvingsgehalte van de presentatoren...


Een typerende "Tree hugging hippie" en een "semi grappige knikkebol" een autoprogramma laten maken is nooit grappig...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Franed rally » di mei 15, 2007 17:39

Ik denk dat de garage heeft wel een toekomst, maar het ook kan minder onderdeel hebben. Het filmpje van de maserati en het verhaal rondom de mercedes had van mij weg kunnen. Er was dan meer ruimte geweest voor de club...............
Verder ik vond Corton vrij goed, jammer dat hij kwam niet met ons kletsen. Nathalie deed het wel, en het maakt je dag gelijk beter ! :)
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Wolter » di mei 15, 2007 17:54

erikjan schreef:
Holkers schreef:
A8 fan schreef:
erikjan schreef:het is een verademing vergeleken bij de commerciele autoprogramma's op RTL 4/5/7 enz....


Vond het inderdaad wel een verademing om te kijken vergeleken met al die anderen op de commercielen.


Heeft dan niemand ooit 'pk' gezien?


dat had een beetje hoog overdrijvingsgehalte van de presentatoren...

Binnenkort nieuwe seizoen van PK op tv. Sheila Verschuur heeft dan ook haar eigen onderdeel in het programma. Dan neemt ze het op tegen mensen in verschillende takken van autosport. Zo ook in Hulst waarin ze met de 325i van Paul Rabbering reed. Nog niks gezien, maar lijkt me best leuk om even te kijken. :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Nbakker » di mei 15, 2007 23:06

Wolter schreef:
erikjan schreef:
Holkers schreef:
A8 fan schreef:
erikjan schreef:het is een verademing vergeleken bij de commerciele autoprogramma's op RTL 4/5/7 enz....


Vond het inderdaad wel een verademing om te kijken vergeleken met al die anderen op de commercielen.


Heeft dan niemand ooit 'pk' gezien?


dat had een beetje hoog overdrijvingsgehalte van de presentatoren...

Binnenkort nieuwe seizoen van PK op tv. Sheila Verschuur heeft dan ook haar eigen onderdeel in het programma. Dan neemt ze het op tegen mensen in verschillende takken van autosport. Zo ook in Hulst waarin ze met de 325i van Paul Rabbering reed. Nog niks gezien, maar lijkt me best leuk om even te kijken. :wink:


wie? sheila?

JA die is best leuk hoor! :wink:
Avatar gebruiker
Nbakker
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di apr 03, 2007 8:25
Woonplaats: Zundert

Berichtdoor djgando » di mei 15, 2007 23:29

Laurent, ik kon de teleurstelling gewoon van je gezicht aflezen. Als ze zo iets bij mij hadden geflikt waren ze aan de beurt geweest. Ik neem aan dat jij heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd in de voorbereiding heb gestoken, om dat banaan in de studio te krijgen. En dan dit soort geintjes. Ze waren bij mij nog niet klaar geweest. Sponsoren zouden graag willen zien dat ze ook een keer op tv kwamen. Dan geef je aan dat ze met hun bedrijf op tv komen, en dan komen ze hier mee aan zetten.
Soms snap ik die presentatoren gewoon niet
djgando
 
Berichten: 361
Geregistreerd: vr okt 25, 2002 9:13
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Franed rally » wo mei 16, 2007 7:34

:( . Ik was inderdaad teleurgesteld. Of was het de make-up ??? :wink:
Waar ik baal van is dat zij hebben tegen ons gezegd dat de peueot gti club zou centraal in het programma staan. Nou 6' 20" van 45' dat is zeker niet centraal. Het heeft toch een beetje reclame aan de club dat is het belangrijkst. Maar zij moeten ook zien dat mens doet veel werk om een succes van hun programma maken. Dan meten ze aan hun afspraak houden.
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Vorige

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten