Rallysport TV discussie

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Rallysport TV discussie

Berichtdoor RSTV » di jul 22, 2008 16:45

Afbeelding

Rallysport TV het nieuwe Rallysport IP TV kanaal is te vinden op http://www.rallysport.nl door rechtsboven op de Rallysport TV banner te klikken.

RSTV zal u zeer aktueel semi live wedstrijden aanbieden. Ook kunt u uit het archief allerlei andere wedstrijden bekijken en allemaal in hoge kwaliteit.

Op het moment zjin de beelden van de Eifel Rally 2008 op de site aan het verschijnen. Over de koers van de komende week komen er ook meer knoppen met meer beelden van de Eifel Rally 2008.

De site is in de beta fase alleen beschikbaar in Internet Explorer. Deze word tijdens het ontwikkelings process ook beschikbaar gemaakt voor Firefox, Opera en Safari.

Hier onder komen de doorlinks naar de updates die gepost worden.

Uitleg Rallysport TV door patrick

Update 22/7 22:41

Update 23/7 23:15, voor mensen met technische problemen, kijk hier.

Update 23/7 17:35 Uitleg ontwikkel doel
Laatst bijgewerkt door RSTV op wo jul 23, 2008 17:36, in totaal 9 keer bewerkt.
RSTV
 
Berichten: 18
Geregistreerd: di jul 22, 2008 16:02

Berichtdoor Prodrive » di jul 22, 2008 16:59

Ik heb er zonet naar gekeken. En ik moet zeggen ik verwachte er niet veel van maar ik was aangenaam verrast! Persoonlijk vindt ik het beter als RTL GP Rally Report maar dat is mijn mening

Keep up the goodwork! :wink:
Prodrive
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za aug 04, 2007 10:32

Berichtdoor Holkers » di jul 22, 2008 17:03

Gelijk maar even de discussie aan gaan ;)
Als anderen hun site / video's meerdere malen achtereen in diverse topics zetten worden die ook onder de noemer van SPAM weggehaald. Begrijp je entausiasme helemaal, maar 1 keer is wel voldoende hoor ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

top kwaliteitje!

Berichtdoor roberto di barro » di jul 22, 2008 17:11

Ik ben helaas alleen zaterdag geweest want de beelden van vrijdag zijn super. Is STV onderdeel van rallysport btw? en sluit me aan bij prodrive!
roberto di barro
 
Berichten: 5
Geregistreerd: ma jul 21, 2008 0:56
Woonplaats: Almere

Berichtdoor RallyeRichard » di jul 22, 2008 17:13

In hoeverre is de presentatie, of het schrijven van zijn tekst in handen van een ter zake kundige? Want als al in het begin een Metro 6R4, een Alpine wordt genoemd, dan hoop ik niet dat dit een teken aan de wand is.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor Huufke » di jul 22, 2008 17:19

RallyeRichard schreef:In hoeverre is de presentatie, of het schrijven van zijn tekst in handen van een ter zake kundige? Want als al in het begin een Metro 6R4, een Alpine wordt genoemd, dan hoop ik niet dat dit een teken aan de wand is.


Wellicht een commentator van Eurosport? :wink: En daarvoor 'We staan bij de auto van Wevers' met die van Kuipers jr. op dat moment in beeld. 'Race' i.p.v. Rally. Wil niet gaan zagen, maar het zit hem allemaal in details. Geweldig initiatief verder! Ga nu fijn verder kijken.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Holkers » di jul 22, 2008 17:24

Jongens, niet boos worden. Gooi hem heel even op slot. Even intern wat navraag doen naar een paar dingetjes en dan kan ie weer open!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor admin » di jul 22, 2008 21:08

Holkers schreef:Jongens, niet boos worden. Gooi hem heel even op slot. Even intern wat navraag doen naar een paar dingetjes en dan kan ie weer open!


Even duidelijkheid in de zaken:

De Eifel Rallye was de eerste productie voor rallysport TV, de bedoeling is dat in de toekomst via dit TV kanaaal er super snel beelden en verslagen worden aangeboden van de actuele wedstrijden in zeer hoge kwaliteit. Tevens zullen er fan beelden aangeboden gaan worden op dit TV kanaal dus als bijvoorbeeld iemand beelden maakt tijdens Kp4 van de Hellendoorn rally en er gebeurd iets bijzonders dat dit een uur later in hoge kwaliteit al te zien zal zijn op dit IP TV kanaal.

Het TV kanaal is een samenwerkingsverband tussen Mmac, Bwintech en Rallysport.nl

Zoals ook te merken is in de verslagen is de voice over nog niet echt helemaal into rallysport en dat zijn dingen die wij nog verder uit moeten werken. Dit was daarom ook een proef productie om de dingen te bekijken wat er verbeterd moet worden en waar we tegen aan lopen.

Ik hoop zo even een goede uitleg te hebben gegeven.

Gr,

Patrick
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Berichtdoor MartijnS » di jul 22, 2008 21:10

Mooi initiatief!

Kan je ook vooruit spoelen? :D
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor mantaray » di jul 22, 2008 21:26

ziet er veel belovend uit !!
perfect beeld
mis het voor en achter uit spoelen
en hier en daar de teksten wat bij schaven

maar verder ga zo door !!
mantaray
 
Berichten: 134
Geregistreerd: zo feb 26, 2006 18:23
Woonplaats: bergenopzoom

als dit de eerste keer is......

Berichtdoor roberto di barro » di jul 22, 2008 21:40

Als dit de eerste keer is dan alleen maar complimenten, Rallyreport is al jaren bezig en heeft deze kwaliteit niet, de commentator maakt kleine foutjes maar laat ons tenminste wel genieten van de beelden/geluiden en lult niet het hele programma vol :wink:
roberto di barro
 
Berichten: 5
Geregistreerd: ma jul 21, 2008 0:56
Woonplaats: Almere

Berichtdoor DaveEVO » di jul 22, 2008 21:41

inderdaad mooie reportage, commentaar wat beter en het is een echte aanwinst.
Ook ik mis het voor en achteruit spoelen.
Mooi actie van Jasper op de vrijdagavond wilde ik nog even aan mijn vriendin laten zien, maar dat gaat dus niet zomaar even.
Avatar gebruiker
DaveEVO
 
Berichten: 144
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 14:04
Woonplaats: Seaport Beach, IJmuiden

Berichtdoor briljant » di jul 22, 2008 21:57

Jammer dat het niet op firefox draait :cry:
Maar verder ziet het er goed uit.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor mantaboy » di jul 22, 2008 22:01

Super beeld!! Het commentaar is genoeg over gezegd maar dat zal vast verbeteren. Verder niets dan lof!!!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Campos » di jul 22, 2008 22:09

Netjes! Mooie graphics ook trouwens, ziet er goed uit.
Met Eurosport en x aantal jaren uitleg over wat een WRC-auto is op RallyReport zijn we niet bepaald verwend qua commentaar, dus ik til er niet zo zwaar aan :D

Ook van mijn kant, ben er achter dat je via dubbelklik naar fullscreen gaat en dan met de spatiebalk kunt pauzeren, maar doorspoelen/tijdbalk, is dat ook een optie?
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Volgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten