Beetje spijt........

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jaccoooo » di mei 05, 2009 19:13

ik was ook niet snel onder de indruk van de prestaties van de deelnemers,totdat ik zelf ging rijden :!: toen kwam ik erachter dat er over het algemeen toch best werd doorgereden.
Er zijn natuurlijk altijd mindere goden,maar zolang geen uitspraken doet dat je kampioen wild worden of dat je een geweldig drifter bent,ben je als rijder aan niemand wat verplicht :wink:
wat mij wel opvalt in sommige persberichtenis dat rijders zeer tevreden zijn over hun resultaat,terwijl ze ergens onderaan staan met een auto waar je toch meer van verwacht :?
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor official No. 27768 » di mei 05, 2009 19:25

Nelis Verkooijen maakt naar mijn mening inderdaad een goede groei door (en er zijn er meer!) en Manfred Drenten ook, al was het maar door zijn zelfreflectie :D
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor leor888 » di mei 05, 2009 19:36

official No. 27768 schreef:Nelis Verkooijen maakt naar mijn mening inderdaad een goede groei door (en er zijn er meer!) en Manfred Drenten ook, al was het maar door zijn zelfreflectie :D


Die vind ik fraai! :lol:
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor ZZR Fan » di mei 05, 2009 19:40

Jaccoooo schreef:wat mij wel opvalt in sommige persberichtenis dat rijders zeer tevreden zijn over hun resultaat,terwijl ze ergens onderaan staan met een auto waar je toch meer van verwacht :?


En dat is nou net de bedoeling van een persbericht 8)
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor Jeroen » di mei 05, 2009 21:30

ZZR Fan schreef:En dat is nou net de bedoeling van een persbericht 8)


Doet me ergens aan denken...

Afbeelding
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor Hein » di mei 05, 2009 21:30

ZZR Fan schreef:
Jaccoooo schreef:wat mij wel opvalt in sommige persberichtenis dat rijders zeer tevreden zijn over hun resultaat,terwijl ze ergens onderaan staan met een auto waar je toch meer van verwacht :?


En dat is nou net de bedoeling van een persbericht 8)


Vind je? Ik denk dat je best een beetje zelfkritiek mag hebben als je als gevolg van een foutje nog lager komt te staan dan verwacht. Of dat je uit mag leggen dat je er van baalt als je auto technisch de geest geeft waardoor je nog lager komt te staan dan je wilt.

Ambities uitspreken als rijder/team is niks mis mee. Als je die vervolgens niet waar kunt maken moet je kritiek verwachten (principe van balletje dat gekaatst wordt).

Kritiek leveren mag ook best. Maar wel zo dat er niemand persoonlijk afgebrand wordt. Iedereen kijkt er nu eenmaal anders tegenaan.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor ZZR Fan » wo mei 06, 2009 9:35

Hein schreef:
ZZR Fan schreef:
Jaccoooo schreef:wat mij wel opvalt in sommige persberichtenis dat rijders zeer tevreden zijn over hun resultaat,terwijl ze ergens onderaan staan met een auto waar je toch meer van verwacht :?


En dat is nou net de bedoeling van een persbericht 8)


Vind je? Ik denk dat je best een beetje zelfkritiek mag hebben als je als gevolg van een foutje nog lager komt te staan dan verwacht. Of dat je uit mag leggen dat je er van baalt als je auto technisch de geest geeft waardoor je nog lager komt te staan dan je wilt.

Ambities uitspreken als rijder/team is niks mis mee. Als je die vervolgens niet waar kunt maken moet je kritiek verwachten (principe van balletje dat gekaatst wordt).

Kritiek leveren mag ook best. Maar wel zo dat er niemand persoonlijk afgebrand wordt. Iedereen kijkt er nu eenmaal anders tegenaan.


Een persbericht is ook voor een deel reclame voor een team. Daar kun je wel een beetje zelfkritiek inzetten, maar een positieve uitstraling is beter.

Ik neem aan dat jij ook wel eens de persberichten van bedrijven hebt gelezen? Dat is vaak vreugde alom of de negatieve klanken worden genuanceerd. Bij Verkooien doen ze bijna hetzelfde, als je maar goed tussen de regels leest.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor Hein » wo mei 06, 2009 9:42

ZZR Fan schreef:Een persbericht is ook voor een deel reclame voor een team. Daar kun je wel een beetje zelfkritiek inzetten, maar een positieve uitstraling is beter.


jij snapt hem. Als je in een persbericht alleen maar roept dat het hosanna is en dat je tevreden bent, dan ga je ook met de billen bloot. Zelfreflectie is goed, vervolgens uitleggen wat er dan wel positief was.

ZZR Fan schreef:Ik neem aan dat jij ook wel eens de persberichten van bedrijven hebt gelezen? Dat is vaak vreugde alom of de negatieve klanken worden genuanceerd. Bij Verkooien doen ze bijna hetzelfde, als je maar goed tussen de regels leest.


Sterker nog een belangrijk deel van mijn werk is het schrijven van 'gesponsorde' artikelen over bedrijven. Je snapt natuurlijk wel dat die niet negatief van aard mogen zijn.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Jeroen » wo mei 06, 2009 11:46

Hein schreef:Sterker nog een belangrijk deel van mijn werk is het schrijven van 'gesponsorde' artikelen over bedrijven. Je snapt natuurlijk wel dat die niet negatief van aard mogen zijn.

Gewetensvraag: Hoe ervaar jij dat nou? Je centen verdienen met het schrijven van halve waarheden? (versta me niet verkeerd.. in elk product/dienst zit wel een factor gebakken lucht, dus het is geen veroordeling...)

Vwb rally: als je zichtbaar te positief over je prestaties schrijft doe je afbreuk aan je geloofwaardigheid vind ik...
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor Hein » wo mei 06, 2009 13:46

Jeroen schreef:Gewetensvraag: Hoe ervaar jij dat nou? Je centen verdienen met het schrijven van halve waarheden? (versta me niet verkeerd.. in elk product/dienst zit wel een factor gebakken lucht, dus het is geen veroordeling...)


Gelukkig heb ik, in de 10 jaar dat ik dit werk nu doe, nog nooit een artikel hoeven maken over iets waar ik totaal niet achter sta. Wel is het zo dat je, als je twijfels hebt over iets, beduidend moeilijker tot een goed resultaat komt. Halve waarheden heb ik nog niet hoeven gebruiken. Ik denk, maar nogmaals ik heb het nog niet bij de hand gehad, dat ik een opdracht terug zou geven als het er duimendik bovenop ligt dat iets niet klopt of dat ik niet achter de inhoud van mijn artikel kan staan.

Jeroen schreef:Vwb rally: als je zichtbaar te positief over je prestaties schrijft doe je afbreuk aan je geloofwaardigheid vind ik...


Daarom zeg ik ook dat zelfreflectie erg goed is.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor leor888 » wo jul 15, 2009 20:03

Iets heel anders, maar heeft wel met de titel te maken...

Nu ik in het buitenland woon kan ik steeds vaker niet de Nederlandse tv uitzendingen bekijken ivm IP geo beperkingen. Ook al zijn de rechten met Nederlands belastinggeld betaalt (publieke omroep)
Ik betaal nog steeds Nederlandse belasting trouwens!

In de maand juli is bjvoorbeeld de Tour de France en de Avondetappe moeilijk te bekiken. Af en toe lukt het me om via een elite anonieme Proxy te kunnen kijken. (Of de avondetappe de dag na de uitzending, dan volstaat een anonieme open Proxy...)

Zjn er hier onder de forummers nog memsen die belangsteling hebben om een elite anonieme proxy te installeren?? Het gaat alleen om af en toe een uitzending bekijken, dus geen mega downloads. (Het beste is uiteraard als je 'm password beveiligt)

Iemand die zich geroepen voelt om een uitdaging aan te gaan??

Een PB is het eenvoudigst hier denk ik.
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor Holkers » wo jul 15, 2009 20:07

Je zou het programma een dag later kunnen bekijken... (staat dan op de site van NOS)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor leor888 » wo jul 15, 2009 20:11

Holkers schreef:Je zou het programma een dag later kunnen bekijken... (staat dan op de site van NOS)


ja dat dacht ik ook, maar zelfs dan is het ip geo beperkt. ik krijg dan in twee talen te zien dat ik het niet mag zien
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor Holkers » wo jul 15, 2009 20:12

ah. (valt dat ook onder discriminatie...) dan kan ik je niet verder helpen
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor briljant » wo jul 15, 2009 20:13

en op http://www.bvn.nl/ dan?

BVN staat voor 'het Beste van Vlaanderen en Nederland' en is daarmee dé Nederlandstalige publieke tv-zender in het buitenland.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten