toeristische attractie in wording??

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » za jul 18, 2009 9:32

leor888 schreef:
Wout de Klerk schreef:
leor888 schreef:
nkroeze schreef:Jennie-Lee kennen we natuurlijk al van haar optreden in de Eifel...... Leuke spontane meid! Haar Polo ging recht voor m'n neus stuk op dezelfde plek als ons, we hebben toen met z'n 4e (geen officials te bekennen) ruim 3 uur in het bos doorgebracht, was erg gezellig!

edit: En nu niet bij de hand gaan lopen doen :)


Ik zeg niets over jullie gezellige gezamenlijke verblijf in het bos... :shock:

Welk jaar reden jullie samen in de Eifel? Ik ben benieuwd wanneer ze met de Polo gestopt is. In 2002 viel ze uit, maar daar zie ik jouw naam niet bijstaan, en in 2003 reed ze 'm uit op de 24e plek als ik het goed heb.


Ik denk dat hij bedoeld dat hij op dezelfde plek aanwezig was als waar zij uitviel.

OK, dan las ik het vast verkeerd..
Dan was het helemaal geluk voor Niels om precies daar te staan waar een polo met een gezellige zweedse er in toevallig stuk gaat.. Vertel, wat heb je er voor gedaan ;)


Ik heb ook nog wel eens genavigeerd hoor, in histo's enzo :) :)
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor bjorn veldkamp » zo jul 19, 2009 9:33

leor888 schreef:
Armand schreef:Ik denk dat er genoeg zijn die een overnachting gratis aanbieden... dus die kosten heeft ze niet. Wie kent de marketing manager van Ikea...


Die gratis overnachting was al meerdere keren in the pocket.. maar ikea neu die is geloof ik niet zo geschkt. Het is geen doe het zelf pakket he.




Wie wil er niet 100 euro sponseren om deze snelle dames hier te krijgen.!!!
Stuur even een pb als je de mogelijkheid hebt om te subsponseren.
Met een clubje rallyfanaten is het goed mogelijk om een paar dwarse zweedse dames te interesseren voor de Hellendoornrally.
Hier de website van Jenny-lee.

http://www.jennie-lee.com/
Laatst bijgewerkt door bjorn veldkamp op ma jul 20, 2009 9:27, in totaal 1 keer bewerkt.
bjorn veldkamp
 
Berichten: 37
Geregistreerd: zo jul 19, 2009 8:52
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor LeonM » zo jul 19, 2009 17:39

leor888 schreef:
nkroeze schreef:Jennie-Lee kennen we natuurlijk al van haar optreden in de Eifel...... Leuke spontane meid! Haar Polo ging recht voor m'n neus stuk op dezelfde plek als ons, we hebben toen met z'n 4e (geen officials te bekennen) ruim 3 uur in het bos doorgebracht, was erg gezellig!

edit: En nu niet bij de hand gaan lopen doen :)


Ik zeg niets over jullie gezellige gezamenlijke verblijf in het bos... :shock:

Welk jaar reden jullie samen in de Eifel? Ik ben benieuwd wanneer ze met de Polo gestopt is. In 2002 viel ze uit, maar daar zie ik jouw naam niet bijstaan, en in 2003 reed ze 'm uit op de 24e plek als ik het goed heb.


In 2003 reed J-L met een rode Polo in de klasse N1, en viel ze op vrijdagavond uit, ook in dat donkere bos. Ik dacht KP Vulkaneifel. Er waren toen nog meerdere KP's op vrijdag.
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

jennie-lee naar hellendoorn

Berichtdoor bjorn veldkamp » di jul 21, 2009 8:16

Er zijn al 4 mensen bereid om 100 eurie te sponseren om Jennie-lee Hermansson naar hellendoorn te krijgen,maar dat is lang niet genoeg voor de runningkosten. Dus graag nog een tiental rallylovers die ook willen sponseren.
Als het lukt bouwen we er een mooi feestje omheen compleet met fotoshoots. Reken maar dat de media er dan ook veel aandacht aan besteedt. Melden dus via een P.B.
bjorn veldkamp
 
Berichten: 37
Geregistreerd: zo jul 19, 2009 8:52
Woonplaats: nijverdal

Re: jennie-lee naar hellendoorn

Berichtdoor lennartrally » di jul 21, 2009 13:24

bjorn veldkamp schreef:Er zijn al 4 mensen bereid om 100 eurie te sponseren om Jennie-lee Hermansson naar hellendoorn te krijgen,maar dat is lang niet genoeg voor de runningkosten. Dus graag nog een tiental rallylovers die ook willen sponseren.
Als het lukt bouwen we er een mooi feestje omheen compleet met fotoshoots. Reken maar dat de media er dan ook veel aandacht aan besteedt. Melden dus via een P.B.


hoeveel moet je minimaal hebben dan
lennartrally
 
Berichten: 338
Geregistreerd: wo sep 17, 2008 16:25
Woonplaats: nijverdal

Re: jennie-lee naar hellendoorn

Berichtdoor 2rallyman1 » di jul 21, 2009 14:10

lennartrally schreef:
bjorn veldkamp schreef:Er zijn al 4 mensen bereid om 100 eurie te sponseren om Jennie-lee Hermansson naar hellendoorn te krijgen,maar dat is lang niet genoeg voor de runningkosten. Dus graag nog een tiental rallylovers die ook willen sponseren.
Als het lukt bouwen we er een mooi feestje omheen compleet met fotoshoots. Reken maar dat de media er dan ook veel aandacht aan besteedt. Melden dus via een P.B.


hoeveel moet je minimaal hebben dan


Zou eerst maar eens contact leggen of ze uberhaupt, mits het budget rondkomt, tijd en zin hebben om te komen..... Daarna kun je beter verder met je actie....
2rallyman1
 
Berichten: 933
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:02
Woonplaats: Kampen

Re: jennie-lee naar hellendoorn

Berichtdoor lennartrally » di jul 21, 2009 17:13

2rallyman1 schreef:
lennartrally schreef:
bjorn veldkamp schreef:Er zijn al 4 mensen bereid om 100 eurie te sponseren om Jennie-lee Hermansson naar hellendoorn te krijgen,maar dat is lang niet genoeg voor de runningkosten. Dus graag nog een tiental rallylovers die ook willen sponseren.
Als het lukt bouwen we er een mooi feestje omheen compleet met fotoshoots. Reken maar dat de media er dan ook veel aandacht aan besteedt. Melden dus via een P.B.


hoeveel moet je minimaal hebben dan


Zou eerst maar eens contact leggen of ze uberhaupt, mits het budget rondkomt, tijd en zin hebben om te komen..... Daarna kun je beter verder met je actie....


ja als je dat nu even doet wil ik die 100 euro ook wel inleggen
lennartrally
 
Berichten: 338
Geregistreerd: wo sep 17, 2008 16:25
Woonplaats: nijverdal

Re: jennie-lee naar hellendoorn

Berichtdoor leor888 » di jul 21, 2009 17:38

2rallyman1 schreef:
lennartrally schreef:
bjorn veldkamp schreef:Er zijn al 4 mensen bereid om 100 eurie te sponseren om Jennie-lee Hermansson naar hellendoorn te krijgen,maar dat is lang niet genoeg voor de runningkosten. Dus graag nog een tiental rallylovers die ook willen sponseren.
Als het lukt bouwen we er een mooi feestje omheen compleet met fotoshoots. Reken maar dat de media er dan ook veel aandacht aan besteedt. Melden dus via een P.B.


hoeveel moet je minimaal hebben dan


Zou eerst maar eens contact leggen of ze uberhaupt, mits het budget rondkomt, tijd en zin hebben om te komen..... Daarna kun je beter verder met je actie....


Tijd is wat lastig voor deze septembermaand, maar ik kan je (uit betrouwbare bron..) verzekeren dat ze beide interesse hebben om mee te doen aan een Nederlandse rally.
J-L vroeg zich wel af of er ook grus (gravel) is, daar moeten we haar teleurstellen
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Vorige

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten