Web editor?

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JoostS » di jan 04, 2011 0:12


Hehe, niet te zuinig.
Dat is niet toevallig van hetzelfde bedrijf als wat toen die de echte RC replica heeft gemaakt die een paar jaar terug aan de Paradigit-VIPs werden uitgedeeld?
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor dalenbart » di jan 04, 2011 0:44

Jan schreef:
Armand schreef:Goede naam ook. Zal Walter blij mee zijn... creatief gevonden hoor...


Nog zo één: Wat dacht je van de slogan die hierboven ergens te lezen is?

Bart je hebt een PB...


Na overleg met Jan is er besloten dat ik mijn slogan aanpas.
Mijn nieuwe slogan wordt daarom: Foto's om nooit te vergeten.
Volgens mij heb ik met deze niet eentje die op iemand lijkt :P
Neem daarom ook eens een kijkje op http://www.rallymoments.nl

Wat ik er nog wel over kwijt wil is dat er niet gedacht moet worden dat ik mijn inspiratie bij Jan heb gehaald maar dat dit puur toeval was.

@ Armand:
Jij vraagt je af wat mensen willen bereiken met een website te maken van hun hobby.
Mijn reden is om mijn passie met anderen te kunnen delen en je daar je eigen draai aan kan geven dmv. een website.
Dat jij dit jammer vind is jammer maar helaas voor jou. Volgens mij is iedereen die hier een website heeft in feite bezig met zijn hobby want er zijn weinig/geen die alleen van hun foto's en video's kunnen leven.
Laatst bijgewerkt door dalenbart op di jan 04, 2011 9:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
dalenbart
 
Berichten: 324
Geregistreerd: di sep 04, 2007 11:19
Woonplaats: Dalen

Berichtdoor tiemen » di jan 04, 2011 4:56

dalenbart schreef:@ Armand:
Jij vraagt je af wat mensen willen bereiken met een website te maken van hun hobby.Dat jij dit jammer vind is jammer maar helaas voor jou. Volgens mij is iedereen die hier een website heeft in feite bezig met zijn hobby want er zijn weinig/geen die alleen van hun foto's en video's kunnen leven.


Helemaal mee eens! En stoor je niet aan Armand, lees zijn posten maar eens door, dan zul je zien/lezen dat deze vaak cynisch van toon zijn!
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor Armand » di jan 04, 2011 9:13

@dalenbart
Was eigenlijk een serieuze vraag. Ik zie een hoop voorbij komen en ik vraag me echt af wat mensen er toe beweegt zoiets op te zetten. Volgens mij is Nederland het land met de meeste rallywebsites. Gaat mij niet om het business model erachter, aangezien er met rally niks meer te verdienen valt. Ik vraag me wel af wat exact het idee is en wat je probeert te bereiken met het bouwen van een website. Zeker als de naam en onderschrift dan ook niet uitblinkt van creativiteit. Maar maak je geen zorgen, ik leg er geen moment wakker van dat jij lekker met je hobby bezig bent. Betekend waarschijnlijk dat je geen tijd hebt om op straat rottigheid uit te halen, dus ik juich het alleen maar toe.

@mijnheer van Bale
Fijn dat je je niet stoort aan mij... Stel je eens voor zeg...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor tiemen » di jan 04, 2011 16:35

Armand schreef:Betekend waarschijnlijk dat je geen tijd hebt om op straat rottigheid uit te halen, dus ik juich het alleen maar toe.


Moet ik nog meer zeggen :?
Deze opmerking is nu typisch iets waar ik mij wel aan stoor. Waarom toch altijd dat cynisme, je kon wel college hebben gehad van Maarten van Rossem ;)

Wat voegt deze opmerking nu toe? Juist ja, alleen maar paternalistisch gedrag!

ALS ik me er niet aan stoorde, zou ik niet reageren.
Dus ja, ik stoor mij er helaas aan, en geef als tip aan Bart om dit niet te doen, misschien is dat voor hem makkelijk dan voor mij.

Volgens mij is het niet zo moeilijk om af en toe een beetje vriendelijk te zijn. Schijnbaar is dit voor jou lastig, te zien aan je posten.
Je zou je posten eens moeten nalezen, vervolgens eens reflecteren, en dan zie je misschien ook wat ik bedoel.

Laat andere mensen in hun waarde, niet iedereen is zo goed als jij zelf denkt te zijn.
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor Jan » di jan 04, 2011 17:16

Bart,

Mooie oplossing gevonden in je nieuwe slogan!
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor dalenbart » di jan 04, 2011 17:52

tiemen schreef:
Armand schreef:Betekend waarschijnlijk dat je geen tijd hebt om op straat rottigheid uit te halen, dus ik juich het alleen maar toe.


Moet ik nog meer zeggen :?
Deze opmerking is nu typisch iets waar ik mij wel aan stoor. Waarom toch altijd dat cynisme, je kon wel college hebben gehad van Maarten van Rossem ;)

Wat voegt deze opmerking nu toe? Juist ja, alleen maar paternalistisch gedrag!

ALS ik me er niet aan stoorde, zou ik niet reageren.
Dus ja, ik stoor mij er helaas aan, en geef als tip aan Bart om dit niet te doen, misschien is dat voor hem makkelijk dan voor mij.

Volgens mij is het niet zo moeilijk om af en toe een beetje vriendelijk te zijn. Schijnbaar is dit voor jou lastig, te zien aan je posten.
Je zou je posten eens moeten nalezen, vervolgens eens reflecteren, en dan zie je misschien ook wat ik bedoel.

Laat andere mensen in hun waarde, niet iedereen is zo goed als jij zelf denkt te zijn.


Tja iedereen mag zo zijn mening hebben maar kan me idd weinig schelen.
Ik schop niemand tegen de schenen dus laat iedereen lekker zijn hobby doen.
Je kan het ook als een voordeel ipv nadeel bekijken dat er veel websites over rally zijn. Voor mensen die rally dan niet kennen blijkt dat er een fanatieke groep mensen bij hoort die graag over hun hobby vertellen.

@ Jan
Bedankt, misschien verander ik hem later nog wel maar voor nu vind ik dit een prima oplossing
Afbeelding
Avatar gebruiker
dalenbart
 
Berichten: 324
Geregistreerd: di sep 04, 2007 11:19
Woonplaats: Dalen

Berichtdoor Armand » di jan 04, 2011 19:39

Beste Tieme,
het jammer is dat ik vaak gelijk heb. Gaat niet om of ik goed of beter ben dan iemand anders. Ik denk eerder vier keer na voordat ik iets begin of iets de ether in knal. In dit geval van de 100.000ste website die waarschijnlijk strand in wat plaatjes en persberichten die op de 99.996 andere websites ook te lezen zijn, sneeuwen de websites die er echt wat toe doen en waar iemand zijn bammetje mee moet verdienen onder. Zeker als de naamstelling dan een ripoff is van iemand anders, dan krijg je van mij een cynische reactie... Het is een vrije wereld en iedereen mag hier (gelukkig) doen wat ze willen en van mij mogen ze. Maar ik mag ook mijn vraagtekens bij sommige zaken zetten. Ik noem het kritisch, jij noemt het cynisch. Ik noem het ook kortzichtig om iemand te beoordelen aan de hand van een paar posts op een rallysportforum. Ik geloof niet dat we elkaar ooit mano a mano gesproken hebben, anders zou je wel anders oordelen denk ik. Maar goed, rallyseizoen komt eraan, dus als je je geroepen voelt dan ben je van harte welkom voor een gesprek. Je weet me te vinden...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor tiemen » di jan 04, 2011 20:52

Armand, je hebt pm!
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor Armand » di jan 04, 2011 22:09

Tiemen, jij ook...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Vorige

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron