Ik zal me net als Sander even beperken tot mijn voorkeuren. Wel met enige commentaar.
Voor mij begint het echt te spetteren bij MartijnS, de foto van De Backere. Hoop stof en zand, maar daar hou ik wel van.
@ rallyfan_17 ben ik vooral erg gecharmeerd van foto 1. Simpelweg door de vette drift en de het stof/zandspoor achter de auto. De kleuren kunnen misschien nog wel wat bijgetrokken worden?
@ rappie, wat gebeurde er bij foto 2

de auto blijft zowaar op de weg! Je stond steeds op het juiste moment op de juiste plek ...
@ PatrickC2 simpelweg een mooie reeks! Afwisselend, origineel, scherp en goed van kleur!
@ gschutten, toch foto 3. Door het moment en het lintje!
@ bosje, duidelijk foto 1, hoe een auto doodflitsen en toch rete veel snelheid ... leer mij dat eens
@ jordysport, de mijne De Cecco is en profil, maar de jouwe ook! En het moment zeg, heerlijk! Misschien de kleuren nog wat bijtrekken?
@ tommeke_B, je 2e foto zeg. Een duidelijke topper in dit topic. Super vet! Alles klopt: moment, kleur, scherp, sfeer en publiek. Je andere foto's mogen er ook zijn, maar vallen door foto 2 een beetje in het niet
@ jais, foto 2 en 5 zijn vet. De kleuren vind ik overal trouwens erg mooi uitkomen.
@ Borre, de hele reeks lekker zeg.
@ ivorijn, die laatste zeg! Vet!
@ Jan, terreinkennis? Niet zeuren joh, met die foto's is niets mis ... Heerlijke platen!
@ Robert, duidelijk foto 1, spectakel ten top. Grind, lint, stof/zand, snelheid, etc!
@ Sander, foto 1, 2, 4 en 5 had ik al gezien, maar 3 heeft me verrast hoor! Heerlijk zeg. Kleuren perfect en zo van bovenaf: wow. Ik baal ervan dat ik verderop ben gaan staan!
Ik was er ook en heb ook nog wat foto's met jullie te delen. Commentaar is van harte welkom!
Mijn foto's:
1)
2)
3)
4)
5)