Wie kent er een gemakkelijk programma waarmee ik makkelijk watermerken/copyright's kan plaatsen op een foto??
Ik ben namelijk bezig met een nieuwe fotoalbum, en dus wil ik ook is een keer een andere copyright op mijn foto's.
Niels van de Poll schreef:Wie kent er een gemakkelijk programma waarmee ik makkelijk watermerken/copyright's kan plaatsen op een foto??
Ik ben namelijk bezig met een nieuwe fotoalbum, en dus wil ik ook is een keer een andere copyright op mijn foto's.
Holkers schreef:heb je nog geen antwoord op het andere forum gekregen?
snwbrdr schreef:Yep, beste is Photoshop CS (2) te gebruiken.
Dat dit in het begin nogal een overweldigend programma is waar je in eerste instantie niet veel voor mekaar krijgt is standaard..
Zoek even naar tutorials op het internet en veel proberen. Eventueel eens een boek erover kopen en die doorspitten.
Je hebt hieraan uiteindelijk veel meer dan bordermaker of andere, minder uigebreide, programma's.
Goedkope alternatieven zijn: the Gimp (gratis) en JASC Paintshop pro (dikke 100 euri)
StevenK schreef:Een beetje webontwikkelaar regelt dat toch gewoon met de GD lib in php ?
Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Een beetje webontwikkelaar regelt dat toch gewoon met de GD lib in php ?
Helaaskan niet iederen PHP progameren
![]()
Zoals ik![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast