Thom de Jong schreef:Dat zou mooi zijn,fotos zijn er wel maar een filmpje van die eerste proef hebben er blijkbaar niet veel.
1ste proef kan ik je ook niet aan helpen, maar ik heb eventueel wel video materiaal van de kp in bentelo
Ja ik zag de tonnen ook vliegen en een heel hoop water de lucht in gaan. Was best een flinke klap ja. Naja je had geluk dat we hem even voor je verbrede. Doe je het de volgende keer voor ons . Zou wel fijn zijn staan we gelijk
Thom de Jong schreef:Dat zou mooi zijn,fotos zijn er wel maar een filmpje van die eerste proef hebben er blijkbaar niet veel.
D. van den Heuvel schreef:Als jullie Thom de Jong hebben van zondag, hoop ik dat jullie ook foto's en/of filmpjes hebben van mijn eerste rallysprint met mijn zilveren BMW M3. Meneer De Jongh heeft mij helaas een aantal keren ingehaald met die akelig snelle turbo. Laat het alsjeblieft even weten.
D. van den Heuvel schreef:Als jullie Thom de Jong hebben van zondag, hoop ik dat jullie ook foto's en/of filmpjes hebben van mijn eerste rallysprint met mijn zilveren BMW M3. Meneer De Jongh heeft mij helaas een aantal keren ingehaald met die akelig snelle turbo. Laat het alsjeblieft even weten.
erikjan schreef:tips voor 2007:
ga op vrijdagmiddag even naar de snackbar bij de Skoda dealer in Hengelo, of naar de BIM in Bentelo...
10 minuutjes rijden vanuit Almelo![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast